Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vituttaa suunnattomasti, kun eukko on ollu jatkuvasti kipeänä. Parin kuukauden sisään kolmatta kertaa nyt. Oltiin tammi- helmikuun vaihteessa pari viikkoa Thaimaassa ja siellä se sai neljäntenä päivänä flunssan, joka kesti viikon verran. Kun päästiin takaisin Suomeen, se sai välittömästi koneesta poistuttuamme jo seuraavan flunssan ensioireet. Nyt se oli pari viikkoa täysin terve ja sunnuntaina sai taas flunssan. Uskomatonta. Mä en oo ollu kertaakaan kipeä nyt kun se on ollu. Vakka olenkin itse ollut terveenä, niin vituttaa silti kun toinen on kipeänä ja kaikki menee vituiksi. Tai tarkemmin sanottuna ei mene...Synttäripäiväks pamahti sitte syksyn/talven eka flunssa, jota käy myös kiittäminen viime yön 1-2h unista.
Mua vituttaa suunnattomasti, kun eukko on ollu jatkuvasti kipeänä. Parin kuukauden sisään kolmatta kertaa nyt. Oltiin tammi- helmikuun vaihteessa pari viikkoa Thaimaassa ja siellä se sai neljäntenä päivänä flunssan, joka kesti viikon verran. Kun päästiin takaisin Suomeen, se sai välittömästi koneesta poistuttuamme jo seuraavan flunssan ensioireet. Nyt se oli pari viikkoa täysin terve ja sunnuntaina sai taas flunssan. Uskomatonta. Mä en oo ollu kertaakaan kipeä nyt kun se on ollu. Vakka olenkin itse ollut terveenä, niin vituttaa silti kun toinen on kipeänä ja kaikki menee vituiksi. Tai tarkemmin sanottuna ei mene...
Ilmeisesti on joo liikkeellä, kun googlettelin ja sain saman käsityksen. Ja vaikuttaa kyllä hyvinkin siltä, että tämä mykoplasmahan se saattaa olla kaiken takana. Sopii hyvin kuvaan. Olin muuten väärässä. Se onkin nyt jo neljättä kertaa kipeänä ja lääkäriä ei kuulemma paljoa taas kiinnostanut. Perjantaina sillä on uusi aika, jos ei siihen mennessä ole mennyt ohi ja ajatteli sanoa, että testattaisiinko jo kunnolla ton mykoplasman varalta, vai vieläkö arvaillaan?Mykoplasma tai keuhkoklamydia?
Tuota mykoplasmaa on vissiin aika paljon ollut liikkellä tänä talvena.
Otto Selin?Mikä se jätkä oli ketä teki kovii rautoi ja oli youtubessa videoita suomlainen.
On muuten jännä ilmiö miten hauska viesti tuo Jeesuksen oma oli! Ajatella nyt että nörtti tekee satasella sarjaa..
En nyt enää osaa sanoa tarkasti mitä tuo Salikomediaa? tarkoittaa. Sitäkö, että tänne pitäisi kirjottaa jotain salilla sattuvia komediatapauksia vai onko koko ketju täyttä komediaa.
Kun pankit eivät saa siirrettyä rahoja pankista toiseen välittömästi. Tässä kolmatta päivää odotellaan eikä vieläkään näy rahoja tilillä.
...perinteinen auto partavaahdossa-pila? :DJoku vitun homo oli keksiny paskan jäynän ja upottanu mun autoni johonkin valkoiseen paskaan. En tiedä mitä se oli, kun ei oo tänä talvena vielä paljoa näkynytkään.
...perinteinen auto partavaahdossa-pila? :DJoku vitun homo oli keksiny paskan jäynän ja upottanu mun autoni johonkin valkoiseen paskaan. En tiedä mitä se oli, kun ei oo tänä talvena vielä paljoa näkynytkään.

Sama juttu, ei helvetti. Kuume onneksi laski eilisen 39 lukemista alle 37, mut järkyttävä kurkkukipu jatkuu. Ei varmaan koskaan ole näin hellänä ollut. VMPKurkku aivan järkyttävän kipeä. Ai saatanan saatana!:curs:
Tuli televisioluvasta lasku tänään. Mitä vittua, kun ei ole edes tarkastaja käynyt kylässä!? Mistä ne voi tietää silloin onko meillä telkkaria vai ei, ja tällä hetkellä ei edes ole oikeasti digiboxia millä ottaa vastaan tv-lähetyksiä. Helvetti!
Valitusta johonkin ?