Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Maanantaiaamun alotus, ajoin auton alas tieltä klo 6.58 ja en oo vieläkään saanu traktoria paikalle. Penkka vähä sortu alta :jahas:
Nyt se tuolla odottelee ja oon soittanu 15 maajussia/auraajaa läpi, joista yks lupas tulla ehkä kahen maissa. Lopuilla oli keittiöremonttia ja ties mitä, ettei pysty tulla auttaa tänään. Ei oo täyskaskoo ja hinausauton hinta-arvio 250e. Enpä taida tilaa sitä, koska töistä en tienaa puoliakaan tosta rahasta. Niin joo, oon töistä myöhässä 2h ja sinne ajaa 55min.
Terveisin nainen, joka ei osaa ajaa autoa.

Äääh. Tässä viikonloppuna katos stadissa örveltäessä kännykkä ja avaimet johonkin akselille onnela-koti. Nyt kun yritän selvittää mistä osoitteesta taksin tai onnelan löytötavaroita voisi tiedustella, olen törmännyt umpikujaan. En löytänyt helsingin onnelalta edes mitään numeroa mihin voisi soittaa. Jo on saatana vaikeeks tehty omien tavaroiden takaisin saaminen. :curs:

Äääh. Tässä viikonloppuna katos stadissa örveltäessä kännykkä ja avaimet johonkin akselille onnela-koti. Nyt kun yritän selvittää mistä osoitteesta taksin tai onnelan löytötavaroita voisi tiedustella, olen törmännyt umpikujaan. En löytänyt helsingin onnelalta edes mitään numeroa mihin voisi soittaa. Jo on saatana vaikeeks tehty omien tavaroiden takaisin saaminen. :curs:

Soittaisin suoraan Suomen Löytötavaratoimistoon, se on siinä Vallilan kulmilla.

Mua vituttaa toisten vitutuksista vinettäminen. Ihan saatanan turhaa ja pikkumaista pätemistä.

Mua vituttaa suomalaisten asenne, että joka asia vituttaa ja siitä pitää päästä raivoomaan jossian. Eikös tää ollu myös yks piire, josta et tykänny suomalaisista? :)

Mua vituttaa toisten vitutuksista vinettäminen. Ihan saatanan turhaa ja pikkumaista pätemistä.

Niin ja kyllähän mua vitutti tänään myös Turun kirjaston pistorasiat. Mikäköhän järki on ollut asetella ne niin, ettei niihin mahdu yhtään isompaa töpseliä laittamaan (ottaa siis pöytään kiinni, koska pistorasia on sellasessa "kolossa")... Mä tarvitsen läppäriini adapterin, joten ei mitään mahiksia käyttää sitä niissä pöydissä. Veikkaan, että vanhan läppärin adapteriton töpselikään ei olisi mahtunut siihen.
Lapsiakin siellä kirjastossa oli. Hankkisivat äänieristeet tai porttikiellon lapsille, kirjastossa kuuluu olla hiljaista.
Vittuako käyt Suomessa kirjastossa, jos siellä ei mikään toimi :D
Näin lapsen saaneena vituttaa ihmiset jotka eivät ymmärrä sitä että lapsia ei pidä eristää johonkin, vaan niiden pitää antaa käydä myös esim. kirjastossa. Eri asia on sitten se jos vanhemmat eivät ole osanneet opettaa käyttäytymissääntöjä lapsilleen tai lapsi on muuten vaan hyperaktiivinen, eikä mahda itselleen mitään, mikä tuntuu nykyaikana olevan hyvinkin yleinen selitys.

Mua vituttaa suomalaisten asenne, että joka asia vituttaa ja siitä pitää päästä raivoomaan jossian. Eikös tää ollu myös yks piire, josta et tykänny suomalaisista? :)

Ketä tässä nyt on joka asia vituttanut? En tosiaan tykkää yleisestä naama norsunvitulla kulkemisesta, mutta ei mua haittaa jos jotakuta jokin yksittäinen, pieneltä ehkä tuntuva asia vituttaa. Ei niitä voi mun mielestä kukaan ulkopuolinen arvostella tai luokitella tyyliin "ihan turha".

Vittuako käyt Suomessa kirjastossa, jos siellä ei mikään toimi :D
Näin lapsen saaneena vituttaa ihmiset jotka eivät ymmärrä sitä että lapsia ei pidä eristää johonkin, vaan niiden pitää antaa käydä myös esim. kirjastossa. Eri asia on sitten se jos vanhemmat eivät ole osanneet opettaa käyttäytymissääntöjä lapsilleen tai lapsi on muuten vaan hyperaktiivinen, eikä mahda itselleen mitään, mikä tuntuu nykyaikana olevan hyvinkin yleinen selitys.

Olisinkin jossain muualla, saisin ainakin töpselit seinään :) Noi pistorasiatkin on muuten kuulemma asennettu vasta yleisön pyynnöstä... Tykkään tosi paljon Turun kaupunginkirjastosta, mutta järkeä sen suunnittelussa ei ole paljon käytetty ainakaan näin opiskelijan näkökulmasta.
Nojoo, siis kyllä munkin mielestä lapsen pitää päästä kirjastoon ja niitä on hyvä viedäkin sinne videopelien hakkaamisen sijaan, mutta pitäisi myös opettaa, että kirjastossa ollaan HILJAA. Siellä ei juosta eikä varsinkaan kiljuta. Mä olin penskana meidän kylän kirjaston vakioasiakas eikä olisi tullut mieleenkään riehua siellä. Luin kiltisti heppakirjoja pöydässä :D

Vituttaa kaikki nollat. Kokeen pisteet 0 0 0, tilin saldo 0,00 , op muutamasta kurssista 0 ja muutamat muut tärkeet pisteet on 0. Taidampa lentää koulusta ulos ens syksyyn mennessä...

Tää saatanan ikuisuuden kestävä talvi. Ei helvetti että menee hermot. Alkoko tuon paskan sataminen taivaalta jo lokakuussa? Monesti saanut tähän aikaan jo vaihdettua kesärenkaat alle.

Unettomuus.

799482117.gif

:rock:

Synttäripäiväks pamahti sitte syksyn/talven eka flunssa, jota käy myös kiittäminen viime yön 1-2h unista.

Mexico’s Island of the Dolls Is Beyond Creepy

en tiiä mitään pelottavampaa kuin vanhat nuket, vaikka jotkut on uskomattoman tyhmän näköisiä niin silti. ja tietenkin internetti on täynnä noita kuvia niin aina saa olla varovainen.

Toi on ihan sairas paikka! Siitä on telkkarissakin ollut juttua. Pimeällä ei ihminen oikein tuolla viihdy. Ainoastaan viidakon äänet kuuluu ja sitten joidenkin soihtujen valossa noi nuket tuijottaa :wtf:

Back
Ylös Bottom