Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

...sambialaiset tulivat ja sambasivat itsensä aasialaisten vedonlyöjien sydämiin...!
Ymmärrän sun tuskan kyllä, mutta ei kai sambialaiset hirveästi sambaile? :D

:offtopic: FFFFUUUUUU meikä missas ChildInTimen salilla! Jos oisin sattunu samaan aikaan niin oisin ehdottomasti pitkällisen ujostelun ja epäröinnin jälkeen yrittäny käydä sopertamassa että "Moro" :D

Tulen vastedes suht säännöllisesti aiheuttamaan salikomediaa ja paheksuntaa ko. salilla olemattomin painoin pudotusmaastavetoja tiputellessani. Ilmoita itestäs niin keskustellaan vaikka ruuasta. Siitä on mukava keskustella. Ruoka on hyvää.

Topiccia: Vaikka ei sais nauraa, niin kyllä se on aina yhtä hilpeän näköstä kun tyyppi (varsinkin joku kovisteini oikein hieno 70e lippalakki vinossa päässä tarralla varustettuna) lähtee penkkaan ja päivittelee miten "eilen tuli otettua niin kovat maksimit että saa nähä miten käy" ja sortuu painojen alle _aivan_ _fucking_ _totaalisesti_. Nyt puhutaan niinku kuolemanpelon jalkojenvispausta aiheuttavasta sortumisesta ja varmistaja (joka on ihan 40kg ehtaa raavasta miestä) koittaa naama punasena tanko vinossa pelastaa sankariaan.

Seisoin käsillä ja horjahdin, tulin piruetilla pois ketterästi kuin kolmijalkainen gaselli ja potkasin oikean nilkkani (sisäpuolen) taidokkaasti suoraan akanjakkaran KULMAAN. Tämä tapahtu toissapäivänä. Eilen ei tuntunu missään, mutta nyt on helvetin vaikea kävellä ja kosketusarka tuo jalka.

Fml. Onneki en treenaa jalkoja. :david:

Itse harrastin hetki takaperin jonkin sortin salikomediaa, kun penkkimaksia yrittäessä päätin tiputtaa tangon kaulalle :Dd Varmistaja oli suhteellisen ymmällään, minä vastaavasti vittuuntunut ja samalla huvittunut.

Löyty joku reilu 10 vuotta vanha S-marketin kuitti :D eipä oo ruuan hinta noussu "ku" joku 30-50% tässä kymmenen vuoden aikana ja joissain tuotteissa vieläkin enemmän. Esim 400g jauhelihaa oli sillo euroiks muutettuna 1,62€, jyväbroilerin kilohinta 6,2€, litra kevytmaitoo 0,62€. Onhan rahan arvokin muuttunu mut silti:curs:

Meidän salille tuli 2 noin 15v poikaa laittoivat penkkiin suoraan 50kg ja huusivat/kovaan ääneen sanoivat toisilleen että pitää lämmitellä kunnolla ennen kovia nostoja. Sieltähän tuli tiukka 3 molemmilla joten 60kg tankoon ja tästä se hauskin osuus alkoi kun kumpikaan ei sanut sitä ylös joten menivät pukkariin ja kohta takas sama juttu. Tekivät tätä valehtelematta 5-6 kertaa jonka jälkeen poistuivat hiljaa pois salilta. Ihmettelin miksi siellä pukkarissa piti käydä joka sarja välissä... noh redbulliahan siellä oli juotu :D

Sitten yksi naisten iskemis tapaus sattui pe iltana kun pari typpiä teki penkkia 60kg:lla noin 3-4 toistoa tais saada. Noh sitten pojat huomaavat ikkunasta kahden tytön tulevan salille joten 100kg penkkiin. Kun salin ovi aukesi niin tanko käsille se tanko lähtikin painumaan alas olin jo valmis menemään väliin mutta pojat saivat tangot takas telineeseen. Sitten kovaan ääneen varmistaja sanoi "hienosti tuli"... mutta varmistaja oli kyllä punaisempi kuin itse nostaja :D

Itse harrastin hetki takaperin jonkin sortin salikomediaa, kun penkkimaksia yrittäessä päätin tiputtaa tangon kaulalle :Dd Varmistaja oli suhteellisen ymmällään, minä vastaavasti vittuuntunut ja samalla huvittunut.

Jaa poijjaat kävi ottamassa vähän douppinkia.

Yleensä alkuun istunkin toisessa asennossa, mutta vaihdan asennon (sen enempää miettimättä) tuohon "hyvään" asentoon :david: :D

Paskin valituksen aihe taas pitkään aikaan. Pisteet sulle! :thumbs:

Paskin valituksen aihe taas pitkään aikaan. Pisteet sulle! :thumbs:

Mua vituttaa toisten vitutuksista vinettäminen. Ihan saatanan turhaa ja pikkumaista pätemistä.

Niin ja kyllähän mua vitutti tänään myös Turun kirjaston pistorasiat. Mikäköhän järki on ollut asetella ne niin, ettei niihin mahdu yhtään isompaa töpseliä laittamaan (ottaa siis pöytään kiinni, koska pistorasia on sellasessa "kolossa")... Mä tarvitsen läppäriini adapterin, joten ei mitään mahiksia käyttää sitä niissä pöydissä. Veikkaan, että vanhan läppärin adapteriton töpselikään ei olisi mahtunut siihen.
Lapsiakin siellä kirjastossa oli. Hankkisivat äänieristeet tai porttikiellon lapsille, kirjastossa kuuluu olla hiljaista.

Kotopuolesta kävi kavereita kylässä niin kehuivat puolen kylän äijien kasvaneen "kauheisiin mittoihin" ja olevan nykyään "isoja korstoja". FB:stä kävin kattelees niin pojilla on vain rasvaa isot kasat. Helvetti ihan turha käydä salilla kun näköjään isoon korstoon riittää se että syöt ittes tukevaksi.
Jumaliste mä näytän niille minkälainen on iso mies ja kasvatan itseni pienen raitiovaunun kokoiseksi :mad:

eksyin vahingossa nettisivulle missä oli kuvia vanhoista/rikkinäisistä/palaneista nukeista. NE ON NIIN PERKELEEN PELOTTAVAN NÄKÖISIÄ! en varmasti saa tänä yönä unta.

Ei uskaltanu kattoo ku pari ekaa kuvaa, koska joudun nukkumaa yksin :D Hyyyyiiiii. Varsinki ku nukeista tulee saw leffat ja boogey man ja kaunat mielee. Eli kauniita unia mulle vaa :itku:

Back
Ylös Bottom