Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älkää puhuko paskaa! Kuunnelkaa Jeesusheviä! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perjantai, yksin himas, pläääääh :/ noh, aamul töihi ni eipä voi kauheesti mitää tekemistä nyt kehitellläkkää. Mut anyway BOOORING :C

Aijai, ekat kännit miesmuistiin. tarkemmin 2vuoteeeeeeeeennnnnn :D

Vaihdoin mersun kaikki 10 alkuperäiskaiutinta pioneereihin, heille seuraksi ground zeron vahvistimet, alpinen DSP ja alpinen soitin. Hyvin soi :) Tuplapanssarilasit yms hipleet niin ulkoa ei tule häiriöääniä ollenkaan. Oli vittumaista despittää 10 kaiutinta perus 4:n sijaan. Ei tarvitse kyllä subia enää tuo setti tueksi :rock:

Komeeta lipua ympäri keskustaa nyt :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo en minä sitä autoa, mutta sitä äijää kävi kyllä sääliksi. Itse löin vahingossa rystyset tuulilasiin ja kyllä napsahti ikävästi. Onneks ei ollut tavan lasit, ois saattanut äijä vahingossa saada valtimonsa auki niistä siruista. Kyllä suomalainen mies on kännissä fiksu :D

Joo en minä sitä autoa, mutta sitä äijää kävi kyllä sääliksi. Itse löin vahingossa rystyset tuulilasiin ja kyllä napsahti ikävästi. Onneks ei ollut tavan lasit, ois saattanut äijä vahingossa saada valtimonsa auki niistä siruista. Kyllä suomalainen mies on kännissä fiksu :D

On, tämän olen todennut itsekin kantapään kautta monen monta kertaa. Parempi olla ajattelematta moisia vanhoja juttuja...hrr...

Jaahas. Tulipahan kateltua trilleriä mut sehän olikin kyl ihan silkkaa kauhua imo.

Case "laitatähänjokunumerokunenmuista" Tyttölapsikauhua. Vaihteeksi :jahas:

Siis mitä helvettiä, onko Countterilla ihan pränikka Ässä alla nykyään? :wtf:

Back
Ylös Bottom