Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Bileistä puheenollen, ois taas nälkä :(

Miksi bileistä tulee nälkä? Ymmärtäisin, jos olisi jano.
nainen_ratissa.gif

Naiset

On tää ihan siisti kämppä, liian hienoo mulle, onneks en oo usein kotona...

Mutta on noista vaikeista naapureista kokemusta kans, asuin 18-vuotiaana just sellasessa halppislähiössä muijan ja pojan kans. Joka vkoloppu sai käydä hakkaan naapurien ovia, kun se musa tuli suoraan seinistä läpi yöllä... olin tosi kova soitteleen poliiseja siihen aikaan kans :D

Voi niitä naapureita, olin niin aikuinen silloin. Ne pölli multa autosta renkaat kerran... siitä soitin sitten vähän eri kavereille, kuin poliiseille...
Hyviä nuoruusaikoja, ganstamusan ja köyhän lähiön meininkiä... Sieltä Reinzell kasvoi vanhaksi.

Loisto kuskeja... varmaan naisia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihanaa yleistämistä taas.

Miksi bileistä tulee nälkä? Ymmärtäisin, jos olisi jano.

No kun juodessa mulla ainakin tulee aina ihan tautinen nälkä. Ja jos bileissä on jtn tarjolla ni mut löytää tasan sieltä pöydän äärestä.

e. no okei, kyl mäki manaan noita akkoja ratissa. Mut yllättävän usein joku spede kuski onkin osoittautunut mieheksi :wtf: :rolleyes:

Mut yllättävän usein joku spede kuski onkin osoittautunut mieheksi :wtf: :rolleyes:

ei oo mahdollista...

tai ainakin kaikki alle 40 vuotiaat miehet on parhaita kuskeja... sen jälkeen sitä vanhemmat miehet... sitten poikalapset... sitten ehkä ehkä naiset.
pläääh, tänäänkin tuli lunta.
Terassit aukee kohta, mutta koska noilla kakspyöräsillä pääsee kaahaileen...

Itsehän raivasin silloin kun pyörä oli, niin lähiön kadut lapiolla, että pääsi isommalle tielle ajelemaan. Aaaah, kyllä kelpaisi hurautella menemään taas.

Kelepaissss...

Jaa-a, alkaa tääkin yö olla kohta lusittu. Vapaat tulee just oikeeseen aikaan, vaikka ois täs vielä pari yötä voinu vielä vetästä...
Viikot menee kyllä pirun äkkiä juu...

Kohta on taas maanantai ettei huamaakkaan.
Mut ennakkoon jo hyvät yöt kaikille, kyllä täs viä hetki notkutaan...

Teemukin pyyhkäisi taas kaksi kaappia tässä yön aikana. Perkeleen perkele, nyt on joku vanha Crysis 2 roska koneella, ettei koko peliä voi asentaa eikä pääse pelaamaan. Perkeleen perkele!

teude eipäs aleta hikeentyy enää tähän aikaan yöstä.

Kohta koittaa tosiaan vapaus! Freedooooooooom! :rock:

Juu minunkin puolesta kiitos itselleni hyvästä seurasta. Reiska otahan sit iisisti (munki edestä) vkonloppuna. Ja kato vähä mihi soosiin dippailet ;)

On se vaan kova äijä vieläkin, respect.

Vkoloppuna vois kyllä pelailla juu, jos ehtii jossain välissä.. Yleensä se äänen volyymi vaan on turhan kova, varsinkin änäriä pelatessa...

Mut soon moro, lähen himaan kohta. Ens viikolla sitten valvotaan taas. See ya.

teude eipäs aleta hikeentyy enää tähän aikaan yöstä.

Kohta koittaa tosiaan vapaus! Freedooooooooom! :rock:

Juu minunkin puolesta kiitos itselleni hyvästä seurasta. Reiska otahan sit iisisti (munki edestä) vkonloppuna. Ja kato vähä mihi soosiin dippailet ;)

Joo kiitos ja siitos kans itelleni mahtavasta seurasta...
Otan aina iisisti ja koitan nyt vähän kattella mihin sitä lihaa survoo... Jos olis ees hetken laittamatta, sais sekin levätä... mut oon niin huono selviään tilanteista puhumalla. Menee aina touhuamiseks...

Mut nähään, kauniita vapaita sullekkin.

Joo kiitos ja siitos kans itelleni mahtavasta seurasta...
Otan aina iisisti ja koitan nyt vähän kattella mihin sitä lihaa survoo... Jos olis ees hetken laittamatta, sais sekin levätä... mut oon niin huono selviään tilanteista puhumalla. Menee aina touhuamiseks...

Mut nähään, kauniita vapaita sullekkin.

Danke danke. Touhupetteri kans muksia vapahia :) Törmäillään taasen tässä juu.

No menkäähän työ himaan, minä jatkan täällä kikkailua. En mene nukkumaan, ennenkuin pääsen pelaamaan prkl!

Mun vuoro loppuu kylläkin vasta 7.30 :itku:

No ei se sitten ihan kohta vielä ole, pitkä on lusiminen edessä, hohoho!

No jos on 9h jo takana ja enää 2h edessä, niin kyl se melkolailla kohta on. Mä niin vedän pizzaa ja mässyä ja pari sidukkaa ja vastapainoks treenaan ku pieni eläin vkonloppuna :haart:

Jeesh. Tää on jo kolmas tällainen putkeen. No miltä näyttää kestääkö mun pää... :D Mitä sie muuten viel valavot siel??

En oikein tiedä. Jäin katsomaan NHL:ää ja nyt ei enää nukuta. Ei oikein palaudu salin jälkeen tällaisella valvomisella. Kai sitä jossakin vaiheessa simahtaa. Ja nyt on periaatteesta kiinni, etten luovuta ennekuin tämä peli lähtee toimimaan.

Back
Ylös Bottom