Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nukunko vammasesti vai mikä on ongelma ?
säännöllisen epäsäännöllisesti nyt pari kolme kk herätessä ollut tuo korsetti - eli siis alavatsa ja alaselkä - ihan tuhannen jumissa, miksi ? venyttelyä on lisätty. muutenkin venyttelyn jälkeisenä aamuna joka paikka jumissa vielä enemmän. miksi ?
Mantelipussissa lukee "saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää." Onko tämä vaarallista?
Mikä on kun nyt dietillä olen huomannut, että joskus röyhtäykset maistuvat puulta? :D Kasvaako mulla joku taimi tuolla keuhkoissa?
Joo, nää menee jo liian kauas, että vois vertailla. Kiinnostais vaan tietää, kun laskeskelen tossa juttuja. Se onko se kulutus nyt esim. 0.8 litraa vai 1 litra tunnissa, tekee laskelmiin aika isot erot ja kääntää kaiken jo melkein päälaelleen.ei varmaan paljon liikuta mutta 3 litranen v6 b omega lämpösenä vie sen litran tunnissa, samoin tämän hetkinen 2 litranen ahdettu c vectra, noin 1.2 l / h lukee tyhjäkäynnin aikana ajotietokoneessa.
Olen 18v jätkä ja ylipainioo on tyyliin 10 kiloo enemmän kuin pitäis (laskussa kokoajan), niin itse kysymykseen onko mahdollista ollenkaan päästä 2012 laskuvarjojääkäriksi? 3 kertaa viikossa olen salilla käynyt ja sitten siihen päälle uintia ja hölkkää välipäivinä.
Elikkä noin päälle vuosi tässä olis aikaa reenata niin onko minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä laskuvarjojääkäreihin intoa löytyy painon pudotukseen ja kovan kunnon hankkimiseen mutta en tiedä riittääkö tuo vuosi.
(En tiiä kuuluko iha oikeesee paikkaan pistää kysymys mutta menipä nyt)
Ookko nää ketoosilla? Jos oot niin saattaapi sillon johtua siitä, että ravinnossa on paljon protskua. Muuta vähän rasva-protskusuhdetta niin taimi kuolee :D
Joo, nää menee jo liian kauas, että vois vertailla. Kiinnostais vaan tietää, kun laskeskelen tossa juttuja. Se onko se kulutus nyt esim. 0.8 litraa vai 1 litra tunnissa, tekee laskelmiin aika isot erot ja kääntää kaiken jo melkein päälaelleen.
Riippuu täysin lähtötasosta. Mutta sanoisin, ettei se mahdotonta ole. Kovaa treeniä se vaan vaatii

Kiitos vaan. Kyllä se tuntuu bensakoneella tossa hyvin lähellä yhtä litraa pyörivän.1.8 mazda6 syö 1.0l/h
Lasketaanko toukokuussa tehdyn työn palkka kesäkuun tuloihin, jos tili tulee kesäkuussa?