Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi ryypiskely on niin ilta/yökeskeistä?

Oon joskus miettinyt tota itekin. Mieluummin vaikka suoraan koulun jälkeen alkaisi ottamaan pohjia ja aikaisin illasta baariin & aikaisin illalla kotiin nukkumaan. Näin kykenisi mahdollisesti kouluun seuraavana päivänä.

Miksei ole ydinkäyttösiä rekkoja tai junia?

Ennenvanhaanhan eräs kansliapäälikkö pyöritti ministeriötä ravintola Pataässästä käsin.Sit vaalien jälken pikkumainen uusi ministeri lopetti tämän touhun.

Miksei ole ydinkäyttösiä rekkoja tai junia?

Ydinkäyttöisestä junasta en menisi takuuseen etteikö löytyisi Venäjältä/Kiinasta. Joku panssarijuna jossain. Mutta näin yleisesti: Ei ole tarvetta niin suurelle teholle/reaktorin turvallisuutta ei voi taata.

On muuten makee kuva uutisen mukana :D
4889648_1490081.jpg

Photo: Thomas Nilsen

Mistä ihmeestä sitä tietää, että mille yksityiselle hammaslääkärille sitä kannattais mennä? Netissä.ainakin todella huonosti juttua noista. Noista turussa olevista yksityisistä ei löytynyt mitään juttua netistä ainakaan.

Hammaslääkäriin tartteis mennä ja alkaa kypsyttää toi kunnallisten systeemi sen verran, et meen mieluummin yksityiselle vaikka maksaakin pikkasen enemmän.

Missä päin Hervantaa olisi hyvä hiihtolatu? Mielellään lähellä poliisikoulua.

Missä päin Hervantaa olisi hyvä hiihtolatu? Mielellään lähellä poliisikoulua.
Siitä valtaisan laskettelukeskuksen luota lähtee latu, jota pitkin pääsee hiihtelemään Suolijärven suuntaan ja sitä kautta aika pitkällekin, jos haluaa. Poliisikoululta ei ole kummoinen matka kävellä sinne.

Onko sillä merkitystä mihin aikaan vuorokaudesta otan vitamiineja? Normaalisti otan juuri ennen kun menen nukkumaan ja olen huomannut, että herääminen on paljon vaikempaa verrattuna siihen jos jätän vitskut ottamatta. Vitamiinilisät joita käytän: Omega-3, C-vitamiini, D-vitamiini, monivitamiini, sinkki, magnesium, joku berocca (C ja B tabletti) ja sitten vielä jonkin aikaan mulla on menossa rautalisä, jota ehkä syön turhaan koska diagnosoin itse itselleni sen tarpeen. :)

Eli lisääkö joku noista edellämainituista vitamiineistä väsymystä? Entä voisiko väsymys johtua jonkun vitamiinin liikasaannista? En nimittäin kauhean tarkkaan ole laskenut kuinka paljon yhteensä noita määriä tulee popsittua.

HYVÄT ajovalot autoon ?

ostin eilen philipsin NightGuide DoubleLife h7 polttimot, versiona S, eli projektori umpioon. noilla ei sitten muuten nää yhtään mitään. ja piti olla niin hyvät ja nähdä nimenomaan pimeällä. "3 -color -halogeenilampun tieteellinen kalibrointi varmistaa optimaalisen ajovalaistuksen siellä missä sitä eniten tarvitaan ja silloin kun sitä tarvitaan." ilmeisesti sitä ei tarvita.

eli hakusessa jotkut hyvät h7 polttimot ajovaloiksi ?

Onko sillä merkitystä mihin aikaan vuorokaudesta otan vitamiineja? Normaalisti otan juuri ennen kun menen nukkumaan ja olen huomannut, että herääminen on paljon vaikempaa verrattuna siihen jos jätän vitskut ottamatta. Vitamiinilisät joita käytän: Omega-3, C-vitamiini, D-vitamiini, monivitamiini, sinkki, magnesium, joku berocca (C ja B tabletti) ja sitten vielä jonkin aikaan mulla on menossa rautalisä, jota ehkä syön turhaan koska diagnosoin itse itselleni sen tarpeen. :)

Eli lisääkö joku noista edellämainituista vitamiineistä väsymystä? Entä voisiko väsymys johtua jonkun vitamiinin liikasaannista? En nimittäin kauhean tarkkaan ole laskenut kuinka paljon yhteensä noita määriä tulee popsittua.

En sen kummemmin osaa vastata tähän, mutta käsittääkseni C ja D-vitamiinia ei kannata ottaa yhdessä, koska ne kumoavat toisensa.

Jos penkkimaksimit ois maanpinnalla 100kg ni paljo ne ois veen alla penkatessa? Tuli vaan tuossa mieleen ku lueskelin fysiikan yo koetta varte nosteesta :D

Back
Ylös Bottom