🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

^ me wants it to.

Vaikka tykkäänkin Cuntista, nii en antais Vitoria vastaa kauheesti mahollisuuksia. Mun silmiin toi näyttää siltä, että Vitor haluu helpon matsin nöyryyttävän häviön jälkeen. Aika luuseri.

Vaikka tykkäänkin Cuntista, nii en antais Vitoria vastaa kauheesti mahollisuuksia. Mun silmiin toi näyttää siltä, että Vitor haluu helpon matsin nöyryyttävän häviön jälkeen. Aika luuseri.

hahaha, mitä? Ookko sitä mieltä et Bispingille pitää syöttää sit loputtomiin jotai keskikastin porukkaa ettei oo mahollisuutta nousta ylös? Totuus on se, että ku tulee kovempaa vastusta ni tippuu hampaat suusta.

Matchup on mun mieleen.

Bispingillä on tapana ottaa joka matsissa ainakin yksi polvia notkauttava/perseelleen pudottava pommi. Vitoria vastaan koituisi varmaan kohtalokkaaksi, vaikka britistä tykkäänkin. En tajua tuota vihaa.

hahaha, mitä? Ookko sitä mieltä et Bispingille pitää syöttää sit loputtomiin jotai keskikastin porukkaa ettei oo mahollisuutta nousta ylös? Totuus on se, että ku tulee kovempaa vastusta ni tippuu hampaat suusta.

Matchup on mun mieleen.

Mielummin näkisin remachin Wandya vastaan ja Belfortille Maia/Sonnen.

No luuletko että se pääsee sitä AS vastaan rematchlla Wandystä? Sehä kokoaja hehkuttaa et hän tappelee vuoden lopussa vyöstä.. Joutus ottaa kunnon matseja et pääsee sinne. Oon satavarma et mitään rematchia Wanderleinkaa nyt ei ainakaan tapahdu.

Maia pääs titleen 1-1 jälkeen. Ja se häviö tuli 21sekunnin tyrmäyksellä.
Ja mun mielestä häviön jälkeen ei oo oikeutta alkaa vaatimaan matseja, niinkun Vitor tässä tekee.

Maia pääs titleen 1-1 jälkeen. Ja se häviö tuli 21sekunnin tyrmäyksellä.
Ja mun mielestä häviön jälkeen ei oo oikeutta alkaa vaatimaan matseja, niinkun Vitor tässä tekee.

Näinpä, Vitor vaan ottamaan uutta vauhtia. Vitor voisi vaikka vetää Marquartin kanssa.

No eihän se tässä mitää oo "vaatimassakaan" vaan ehottaa..

On my way to the airport going back to vegas I am looking forward to fight bisping on may card I need to fight soon I want to get busy

Ei toi ehotukselta vaikuta. Ja ihan sama miten sen tulkitsee, ei tappio alla huudella mitä tehdään vaan ollaan hiljaa ja toivotaan että duuni säilyy.

Enkä mä nyt sanois että Cuntti ansaitsis titleshottia voitolla wandystä, edes vaikka onnistuis keskeyttää. Mut ois siinä enempi näyttöä siihen, kuin mitä Maialla oli pistevoitolla Milleristä. Kenet muuten Cunttikin voitti myös vähän aikaa sitten.

Erona ois se, että Maia sai shotin 1-1 näytöillä, kun Mikellä ois 4-0 joista ehkä kaks viimesintä keskeytyksiä.

Dana on Bisping: "He is in trouble!"

Michael Bisping is almost certain to face disciplinary action from the UFC following the heated scenes that took place immediately after his second-round win over Jorge Rivera at UFC 127 on Saturday night.

What should have been a moment of triumph for Bisping turned ugly as he castigated a prone Rivera, shouted at the TKO’d man’s corner team and then spat in the direction of one of them. Fans - never slow to jump on Bisping anyway - were in uproar and it seems the UFC has taken note.

“He is in trouble!” UFC president Dana White texted to Fighters Only today when we asked for clarification of the situation. Previous reports had suggested Bisping will face a fine or suspension, though these did not cite a source.

http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=6332

Antaisin Bispingin seuraavaks Vitorille, vaikka Sonnen nöyryyttäsi sitä todella pahasti myöskin, niin vitor saa sen kumminkin tyrmättyä. Ja sitä pellee ku mielellään näkis kouristelemassa taas pää kanveesissa.

Nää top ukot vaan haluaa panna taas yhden voiton sarakkeeseen Bispingin kustannuksella. Sillä kun tota mölyä ja nimeä riittää mutta ei ole mikään kummonen ottelija, ottaa pataan aina jos edes pikkasenkin osaava ukko vastas. Wandylle hävis ja oli lähellä ettei maannut levynä taas ala Hendo.
Ei saanut jorgelle pystys esim yhtään mitään ennen laitonta polvea päähän.

Back
Ylös Bottom