Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi metallibändit lisäävät bonus trackejä yleensä yksinomaan jaappanin maan julkaisuihin?

Voisko myös kyseessä olla se, että muistaakseni ainakin 80% kaikesta myydystä musasta on jaappanialaista tuotantoa? Levynmyynnillisesti Japani ei siis ole parasta markkina-aluetta. Siellä on jopa eri myyntilistat ulkomaiselle ja kotimaiselle musalle. Jospa tuo bonusbiisien lisääminen on myös yksi kikka vauhdittaa levymyyntiä ja saada sitä kautta näkyvyyttä. jolla myydäänkin ne areenat sitten loppuun.

Miulla on jalka kipsissä nii siihen liittyen kyselen että millä on paras putsata niitä kipsijalan varpaita? Oon nyt desinfiointipyyhkeillä pyyhkiny, mut jos jotain hyvii ideoita mitkä häivyttäis sitä hajua hyvin.

Mikä helvetti on vikana uuden asunnon TV pistokkeissa? [lisää linkin takana...]
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/24984-tyhmien-kysymysten-kerho-1756/#post3132816
Itsellä oli erinäisiä ongelmia useassa huoneessa tässä asunnossa digiboksin kanssa. Eli, kun antenni oli tässä huoneessa liitettynä laitteeseen, alkoi tulla häiriöääniä, viereisessä huoneessa kuva pätki ajoittain jne. Ongelmaan auttoi kaverin kokoama galvaaninen erotin. En nyt sano, että auttaa tähän ongelmaan, mutta ~5 euron hintaisen laitteen kokeilu ei varmaankaan kaada kenenkään budjettia. Tässä vielä linkki.
Tilaukseen meni, koska kun googletin tuota tuotetta muualta (linkissäs epävarma saatavuus) löysin toisen saitin jossa pidempi käyttötarkoituksen kuvaus: http://www.satshop.fi/galvaaninen-erotin.html

"Tämä vuorostaan aiheuttaa tasaista hurinaa, surinaa tai huminaa jonka voi kuulla kaiuttimista. Häiriötä saattaa tulla myös kuvaan heikkojen ylöspäin nousevien vaakaviivojen muodossa."

Tismalleen ongelma mulla. Toivotaan että tolla korjaantuu.

Haussa ainakin 90-luvulla myyty olut

Alkoi häiritsevästi vaivata, kun en saa päähäni, mikä oli sellainen 90-luvulla myyty (en tiedä myydäänkö vieläkin) olut, jossa oli vihreä etiketti ja mahdollisesti joku kruunulogo.

Kyseessä ei ole Carlsberg tai Heineken. Heitelkää ehdotuksia ja kuvia? :david:

edit: Ai niin se olikin Tuborg!

Onko lyhyt mies (170cm) pienen näköinen vielä silloin, jos on massaa vaikka joku 85-90 kiloa? Nyt oon ainakin ihan pikkupojan kokonen, mut mietin tossa, et muuttuuko asian laita kovastikkin jos painoa saa reilusti nostettua.

Onko lyhyt mies (170cm) pienen näköinen vielä silloin, jos on massaa vaikka joku 85-90 kiloa? Nyt oon ainakin ihan pikkupojan kokonen, mut mietin tossa, et muuttuuko asian laita kovastikkin jos painoa saa reilusti nostettua.

Oon lihava mies 150kg ja 130cm pitkä. Näytänkö isommalta jos kasvan 195cm:ksi

Sanokaas Jyväskylästä joku lelu- vaate- tms.kauppa, josta löytyy vauvoille tarkotettua matskua? Sisko sai tenavan ja jotain pitäis keksiä lahjaks. Tosin ajattelin ihan lahjakorttilinjalla mennä niin ei tuu tehtyä typeriä hankintoja :D

Nyt on kyllä otettu ketjun otsikko liian kirjaimellisesti :D Niin, onkohan isompi ihminen isomman näköinen, en tiedä.

Lueskelin tossa hieman ihmisen anatomiaa ja pääsin kreatiinin tuotantoon. Ihmisen kreatiinivarastot on noin 120g. Kreatiinia hajoo päivässä noin 2g ilman urheilua ja tulee kusen mukana pihalle. Ihmisen elimistö osaa valmistaa vuorokaudessa n. 1g kreatiinia ja MONIPUOLISESTA ruokavaliosta tulee päivässä noin 1g. Joten maalaisjärjellä ajatellen, jos et syö monipuolisesti , niin kreatiinivarastot pääsee tyhjentymään, mutta näin se taas ei ole. Where's the logic?

Joo, nyt se on pelkkä tappi, sitten tulee semitappi ja lopulta paksutappi. Yhteisenä tekijänä tappi silti.

Sanokaas Jyväskylästä joku lelu- vaate- tms.kauppa, josta löytyy vauvoille tarkotettua matskua? Sisko sai tenavan ja jotain pitäis keksiä lahjaks. Tosin ajattelin ihan lahjakorttilinjalla mennä niin ei tuu tehtyä typeriä hankintoja :D

Seppäläs on Toys'r'Us, en kyl tiiä miten pienille siel on kamaa. Forumissa on jotain uusia lapsiliikkeitä..

Lisäks seppälässä on lastentarvike liike, Tourulasta löytyy Expertin vierestä kanssa ihan kiva liike missä on vauvoille kaikkea ja kolmikulmassa on kanssa yks ihan Sport-heavyn vierestä.

Lisäks seppälässä on lastentarvike liike, Tourulasta löytyy Expertin vierestä kanssa ihan kiva liike missä on vauvoille kaikkea ja kolmikulmassa on kanssa yks ihan Sport-heavyn vierestä.

Ei oo Kolmikulmas enää. Se lähti menee. On nykyisin ehkä Forumissa?

Ei oo Kolmikulmas enää. Se lähti menee. On nykyisin ehkä Forumissa?

Ai se on lähtenyt siitä. No hitto, pitäis vissiin raahautuu vähän useemmin tohon keskustaan asti. Todennäköisesti se on sitten siellä Foorumissa, koska muualle ei ole ainakaan ilmestynyt hetkeen tietääkseni mitään.

Back
Ylös Bottom