Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jollain tietoa, miksi juuri imgurista tulevat kuvat eivät lataudu muuten kuin "avaa uudessa välilehdessä"? Testasin testiketjussa asiaa ja nuo "logot" jotka tuossa tilalla näkyvät näyttävät juuri samalta, kuin silloin jos image-tageissa on linkki ilman .png/.jpg jne päätettä. Mutta kun ominaisuuksia katsoo noista "logoista" niin kyllä sinne on ne päätteet laitettu.
Nyt on testattu viisi selainta ja 3 eri konetta. Olen googaillut tuloksettomasti aika reilusti.
edit: tuo quotaamani toimi!
Nuo ei näy mullakaan tuossa itse postissa, mutta jos kopioi linkin niin näkyy.
Onko jollain tietoa, miksi juuri imgurista tulevat kuvat eivät lataudu muuten kuin "avaa uudessa välilehdessä"? Testasin testiketjussa asiaa ja nuo "logot" jotka tuossa tilalla näkyvät näyttävät juuri samalta, kuin silloin jos image-tageissa on linkki ilman .png/.jpg jne päätettä. Mutta kun ominaisuuksia katsoo noista "logoista" niin kyllä sinne on ne päätteet laitettu.
Nyt on testattu viisi selainta ja 3 eri konetta. Olen googaillut tuloksettomasti aika reilusti.
edit: tuo quotaamani toimi!
Enpä oo ikinä huomannu tollasta. Muistelisin joskus tehneeni jotain selaimen asetuksille kun mikään kuva tässä ketjussa ei näkynyt, eikä sen jälkeen ole ollut näkymättömiä kuvia.
http://www.pakkotoisto.com/netistae-poimittua/45874-vaeltae-keltaiset-sammakot-eli-firefoxin-asetukset-kuntoon/#post994003
Ton pitäis ainakin jonkun verran auttaa kuvien näkymisessä.
Chrome täälläkin käytössä ja sama ongelma. Argh! Auttakaa!