Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Hidas sulake ei pala niin herkästi, esim pienestä 10A ylittävästä virtapiikistä. Esim jos joku sähkömoottori käynnistyy. Mutta molemmat palaa kuitenkin jos virta ylittää jatkuvasti 10A

Munista tulikin mieleen. Mikä on sellainen juttu kun joskus, kun tekee jotain tosi tarkkaa ja itsellä monesti kun
imen
munia, niin silmiin tulee sellainen "zoomintunne"? Eli tuntuu kuin kaikki näyttäisi paljon isommalta, vaikka ei kuitenkaan ole?

Toiveajattelua ja poikaystävän vajavaisuuksien tiedostamatonta kieltämistä.

Moro

Ois kysyttävää. Eli mulla olisi leuanvetotanko joka ns. kierretään auki puristamaan karmeja. Kuitenkin mukana on puolikuun muotoiset, ruuvattavat "tuet". Noh nämähän ei oikein mahdu nykyisiin karmeihin muuta kuin kallellaan, eli kun pitäisi olla vaakatasossa.

Kysymys on, uskaltaako, voiko ja kannattaako nämä kannakkeet ruuvata 45-asteen kulmaan jossa se vielä on jonkin verran tangon alla tukena vai ei?

Mikäs olisi joku hyvä hakuohjelma eritoten musiikin hakuun...? Kaveri haluis tietää..

Ei piratismista täällä enempää. Spotify on ihan jees muutenkin. Jos taas laillisesti niin vaikka iTunes.

Asdas. Jos muutan ennen eduskuntavaaleja toiseen vaalipiiriin, niin saanko äänestää siinä uudessa? Vai meneekö vaalipiirit vuosittain? Oon liian tyhmä löytämään googlella sopivaa vastausta.

Minkälainen laji on voimannosto?

Ja taas puihin :hyper:

Tänne uskalla kirjottaa enää ku kielipoliisit ruikuttamassa joka sanavirheestä ja kirjainerheestä. Tarkoitin siis voimanostoa. Selvennykseksi siis sinulle ja muille jotka ei tuntunut tajuavan. Kyllä se olisi varmasti auennut kun olisit hetken pohtinut mitä sillä hain :thumbs:

Dodi tyhmä kyssä, eli mitähän työttömyys päivärahalle tapahtuu, jos teen pari päivää keikkaduunia? Meneekö päiväraha vain niiltä päiviltä mitä oon töissä vai?

Miten stalkataan Facebookissa?
Seurataan tietyn henkilön/kohteen seinää jokainen päivä ja sitten lopuksi jäädään kiinni siitä, että tietää henkilöstä vähän sitä sun tätä koska ne idiootit itse kirjottelevat seinille ja blogeihin ja ''tykkäävät'' kaikesta vitun turhasta. :D

E: Kirjoitusvirheitä

Back
Ylös Bottom