Kuvitteellisia kuvia pakkislaisista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
siiprikko:
Blue-shirt-girl-puke-vomit-2232.jpeg

Hmmm... tää kuvastaa mua miten? :rolleyes:

Nää on aivan loistavia! Hyvin on osunu omat mietteet ainaki Hupen, T-Byrd:n, Meah:n ja MissEvilEve:n kuvien kanssa yhteen :) :hyvä:
Tää on täysin MissEvilEve

voyons_voir_Serge_Birault_1.jpg

Maddox (sinkkuketjun perusteella siis):

wednesday-endures.jpg

:D :piis:

Jos MisEve olis punatukkanen, niin tämä kuva otettuna hauskoista kuvista:

solution.jpg

;)

No hoho :D Mä siis luon ihmisille aika "mukavan" mielikuvan :D Ei siinä, pientä kyynärpäätaktiikkaa olen saattanut elämässäni käyttää. Only the strong survive!

Tää on täysin MissEvilEve

voyons_voir_Serge_Birault_1.jpg

Voi jumalauta. Toi on oikeesti "täysin" mä. Ok, siis onhan toi hoikempi ja kaikkee ja tuollainen tehty kuva ja hieman ylivedetty kaikki piirteet (esim mulla ei oo goottikulmakarvoja), mutta ne vastaa mun piirteitä tosi pitkälle (silloin jos olen oikein ilkeen näköisenä). Muutoin oon kyllä aika hempeen ja lempeen näköinen lady :) Mut hauska toi lievä pottunokkakin, sama löytyy täältä :lol2:

Edit: Ja noi värit!!! Mun lempparit :D Ja vaatteet! Löytyy melkeen samanlaiset saapikkaat ja tuo korsettikin :lol2:

Maddox (sinkkuketjun perusteella siis):

wednesday-endures.jpg

:D :piis:
Mä jo vähän pelkäsinkin, milloin teen debyyttini tässä ketjussa ja millaisella kuvalla, mutta kyllä mä Wednesday Addams -mielikuvien kanssa voin elää :D Siitäkin huolimatta, etten juuri vähempää vois samalta näyttää.

Maddox :piis: :D
Marvinandroid.jpg

haluaisin kyl nähä MissEvilEve tos korsetti asus :kuola:

No sitte ku mä näytän yhtä hyvältä korsetissa kuin tuossa piirretyssä, niin lupaan laittaa kuvan Pakkikselle. Promise is a promise. Eli ei muuta kuin odottelemaan.

jtt1983

Eka mielikuva edelliseen liittyen:

drooling_homer.gif

Wintikka aka Winsu

54237.jpg
meets
6a00d83452033569e201156eaed4ef970c-800wi

Mad Mike

Batista-wwe-superstar-3.jpg

Mika1979

2009-04-07-businessman.jpg

Mike

Cup-of-tea-Bloodyhell.jpg

Otos foorumin virallisesta kissanäyttelystä :haart:.

Alyssa
23563_cat_smoking.jpg

Delgado
Crazy-Cat-1.jpg

Gildesi (ihan vaan avatarin perusteella)
hoodie-red-cat.jpg

Soppaluu
iizsweatinto128485311111731355.jpg

Raiski
angry_cat.jpg

ladybird
mad+cat.jpg

Maddox
So_Sad_Cat.jpg

Olen tässä jonkin aikaa mietiskellyt minkän näköinen heppu siellä no-bodyn avatarin takanaa luuhaa, mutta ei ole tullut mieleen mitään ajatuksia.
Nimestä ei saa oikein mitään irti, kun on sen verran mitäänsanomaton.

No, viimeisimmän viestin perusteella kuitenkin kaikki valkeni ja uskon tietäväni minkä näköinen kaveri no-bodyn avatarin takaa kirjoittelee:

cat-man-3.jpg

Back
Ylös Bottom