Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kai siitä jotain myrkkyjä irtoo mutta kyllä se tossa vaiheessa kannattaa vaihtaa koska sulla tulee palamaan safka kiinni niihin kohtiin mistä se teflon lähtee irti.

kyse on 1mm x 1cm naarmusta tossa, ei siitä mitään kunnon lehtiä sitä teflonia ole irronnut, eli ei tohon safka vielä kovin kovasti kiinni pala.

Missä Helsingissä olisi keskustan alueella sellainen "hiljainen" kahvila, missä vois lukea rauhassa kirjaa ilman suurta tausta mölinää?

Hei mulla on semmone ongelma ilmeny tässä et nukun muute aikalailla normaalisti yöllä mutta herään siinä 02 ja 06 aikoihin...tätä ollu kolmen viikon ajan tai oikeestaan siitä lähtien ku alotin salilla käymään. jouluna pari kertaa kävin molempina öinä nukuin tavallista huonommin. ja nytten alottanu käymään 2-3krt viikossa ja joka yö siitä asti on nukkunu huonosti ja heränny yöllä.kuullostaa tyhmältä mutta voiko olla että teen liian kovaa treeniä ja keho ei oo tottunu tämmösee ja mahollisesti palautuminen ois liian huonoa jonka takia ylirasituksella menee? en tiiä kuullostaa aika ihmeelliseltä ku en oo muilla tämmöstä huomannu mut nytte kokeilun takia oon viikon pois puntilta kokonaan ja vältän kovaa rasitusta ja katon miten toimii. ja sitte tietoja sen verra et normipainonen oon ja ei oo masennusta ja stressiäkää paitsi nytte ku on stressannu ja panikoinu et onko tullu joku uniongelma ettei enää saa unta yms... nii ja oon 15v ja murkkuikä menossa joten jos joku vois jotai sanoo tästä nii tosi tosi kiitollinen olen:)

Voiko jo kerran mustaksivärjättyjen hiusten päälle laittaa toista väriä päälle, vai eikö se väri sitten tartu niin hyvin? Nimittäin toi fakin juurikasvu on vähän karmeeta katseltavaa ja ei viittis mennä tuhoamaan hiuksia vaalentamisella - sekin tekee pienen loven meikäläisen lompakkoon. Oikeasti on ruskeet hiukset, niin ajattelin jotain omaa värii takas laittaa ku en jaksa venata et noi kasvaa eikä oikeen pitkät hiukset sovi...

:worship:

Kyselin tossa aikasemmin jo saako triathlonissa käytellä räpylöitä. Tällä kertaan lisätään, että saako niitä käyttää uintiosiolla kun tältä palstalta löytyy noita vajokkeja jotka ei tuntunut sitä samantien ymmärtävän, kiitos. :)

Kyselin tossa aikasemmin jo saako triathlonissa käytellä räpylöitä. Tällä kertaan lisätään, että saako niitä käyttää uintiosiolla kun tältä palstalta löytyy noita vajokkeja jotka ei tuntunut sitä samantien ymmärtävän, kiitos. :)
Jos et noista ironisista vastauksista ymmärtänyt niin niitä räpylöitä varmasti saa käyttää yhtä paljon kuin moottorivenettäkin.

Edit: tyhmien kysymysten threadihän tämä joten sallittakoot nyt tällaisetkin. Mutta triathlonliiton sivuilta löytyy vastaus:
"12 KILPAILUASU
Kilpailuasun tulee olla läpinäkymätön.

Uinti: Miehillä vähintään uimahousut, naisilla kaksiosainen tai kokonainen.
Märkäpuku on pakollinen:
alle 17 asteisessa vedessä, alin kilpailulämpötila on 13 astetta.
Märkäpuku on kielletty jos vesi on reitin etäisimmässä kohdassa 60 cm syvyydessä
22 astetta/1500 m ja alle (ETU ja ITU eliitti 20),
23 astetta/1501-3000 m,
24 astetta/yli 3000 m.
Uimalasit on sallittu, kaikki muut apuvälineet ja varusteet on kielletty, myös märkäpuvun pelkän ylä- tai alaosan käyttö.
"

Back
Ylös Bottom