Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai perkele miten coolia meininkiä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku vois tehdä tän kuuden viikon jaksosuunnitelman nyt kyllä mun puolesta.... ja tuntisuunnitelmat. Mä olen tässä mielentilassa ihan liian hervoton tällaiseen. Suunnittelen vaan koko ajan ulkomaille lähtöä, muuttoa (jota en oikeesti haluu tehdä), hiusten leikkaamista (tätäkää en varmaan oikeesti edes haluais) ja uusia opiskelu-uria. Voi luoja. Ei jaksais odottaa että eronjälkeinen "koko elämä uusiksi" -fiilis katoais. Ku pitäis nämä tärkeemmät jutut nyt saada tehtyä :D

Joku vois tehdä tän kuuden viikon jaksosuunnitelman nyt kyllä mun puolesta.... ja tuntisuunnitelmat. Mä olen tässä mielentilassa ihan liian hervoton tällaiseen. Suunnittelen vaan koko ajan ulkomaille lähtöä, muuttoa (jota en oikeesti haluu tehdä), hiusten leikkaamista (tätäkää en varmaan oikeesti edes haluais) ja uusia opiskelu-uria. Voi luoja. Ei jaksais odottaa että eronjälkeinen "koko elämä uusiksi" -fiilis katoais. Ku pitäis nämä tärkeemmät jutut nyt saada tehtyä :D

Mä haluaisin myös ulkomaille. Mieluiten ainakin 6-8 kuukaudeksi.

Siisti remixi Nerolta.

Mä oon ihan addiktoitunu tähän biisiin ja ton hiiren silmiin :D :dance2:

Kävin uudella salilla. Oli ihan mukava paikka kyllä. Vois avainkortin ja puolen vuoden treenit lunastaa huomenna :puntti:

Itellä syyhyttää tällä hetkellä Aasia. Kaipa se johtuu pääasiassa siitä, että siellä voi sniiduilemassa painaa menemään melko pienelläkin budjetilla :D

Itellä syyhyttää tällä hetkellä Aasia. Kaipa se johtuu pääasiassa siitä, että siellä voi sniiduilemassa painaa menemään melko pienelläkin budjetilla :D

No toi on kyl toinen. Se lämpö ja se chillailu.. :haart:

Sopii yön tunteihin.. Kohtuu hämärää.

^^ Diggaan.

Tätä katsomaan helmikuun lopulla ;)

Back
Ylös Bottom