Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Bemari keitti kesken autokoulun kakkosvaihees jääradalle.. Köllöttelee ny sitten 60km päässä kotoa P-paikalla ja kohta pitäisi lähteä isäukon kanssa hiluxilla hinaamaan romua omaan pihaan. Meneehän se perjantai-ilta näinkin :dance:

Jos kyseessä E36, niin olisko ne surullisen kuuluisat vesipumpun siivet pettäny. Ja sit voikin olla kansiremppaa tiedossa.

Voi vittu saatan vittu!

Miks ihmiset ei osaa sanoa asioita suoraan vaan vittu pitää kierrellä ja kaarrella saatana vittu ikuisuus?

Sanois suoraan asiat niin kuin ne on, niin tässä ei olis mitään vitun ongelmaa.

Joku jäbä vittuili mulle kuvasta jossa oli vaimonhakkaajapaita päällä. Ja ei, se ei ollut hauiksenpullistelu kuva, vaan ihan selkäpuolelta. Kertoi ensin että "ei kannata eksyä puntille vaimonhakkaajapaita päällä" :D . Sitten tulee asiaa: "sitä että se nyt on perjaate ettei niitä naruja tarvi esitellä sielä salilla vaikka oliski näitä laiha/läskejä paremmas kuosis. Ja ton kuvan perusteella et oo ees ripped. Mut joo ymmärrän jos käyt siellä tyttöjenpuolella et kehtaa hihatonta käyttää mut eksyppä tommonen päällä luolaan missä haisee hiki..." :lol2: en tiedä miten tuohon suhtautua. Mutta itelle oli niin huvittavaa tuommoinen netissä vinkuminen että hävettää. :hyvä: en tiennytkään että hihattomia paitoja ei saa käyttää jos ei ole lihaksikas/mehuissa

Mäkin haluun tietää millanen on naisen tekemä helikopteri! :D

No jos on vaikka pitkäaikaisesta steroidien käytöstä kasvanut semmonen pienen peniksen kokoinen klitoris, niin sitä sitten vaikka :D

Tulin perkele huijatuksi huutonetissa oikeen olan takaa. Huusin hienon ps3- paketin peleineen ja kaikkineen. Myyjä ei suostunut postiennakkoon. Vakuutti olevansa oikea ihminen laittamalla kotisivunsa (täsmäsivät sähköpostiosoitteineen ja nimineen ja olivat aktiiviset). Ajattelin että maksetaan sitten.. Vakuutteli kovin että eihän hän huijata voi sillä tiedän hyvin ketä hakea jos hän huijaa. Lisäksi erittäin mielenkiintoinen homma mitä en ole vieläkään tajunnut. Hän käski laittaa tilisiirron yhteydessä numerosarjan viestikenttään. Tarvitsi kuulemma firman kirjanpitoa varten. Meni sekin läpi vaikka aluksi kysyinkin sitä. Nyt kun tavaraa ei ole kuulunut niin totesin että puhelinumero ei pelaa ei vastaa spostiin. Etsin facebookista tämän nimen ja laitoin viestiä kyseiselle ihmiselle (arvasin jo että hän ei mitään kaupasta tiedä) ja näin kävikin että mitään kauppaa en ollut sen nimisen hklön kanssa tehnyt. Kyseinen hklö ei enään pääse omaan spostiinsa. Eli sposti "varastettu". Maanantaina sitten kyttikselle tekemään ilmoitus, ei kuitenkaan mistään kympeistä kyse. Rahoja tosin en odota saavani takaisin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja mikä juju tuossa numerosarjassa oli viestikenttään? Tili ulkomainen? Tarvitsee näin ollen jonkun numeron?

Ja mikä juju tuossa numerosarjassa oli viestikenttään?
Ei se sitä todennäköisesti mihinkään tarvinnut, halusi herättää vain luottamusta noilla "firman kirjanpito"-paskapuheilla. Katsoitko myyjän palautteet? Veikkaan, että oli pyöreä nolla. Semmoisilta ei kannata ostaa ikinä yhtään mitään muutoin kuin käteisellä kasvotusten.

Nyt ihan oikeasti joku roti tähän touhuun... Olen ollut on-off kipeä jo ainakin viikon, välillä ihan hyvä olo ja välillä ihan paska. Paskin olo yleensä nukkumaan mennessä, jolloin alkaa yskä (vakio on käydä kaksi kertaa yössä oksentamassa yskän takia) ja nenä on niin tukossa, etten saa henkeä enkä myöskään saa niistettyä. Tänään päivällä olo oli varsin hyvä ja ajattelin et JES, vihdoin olen parantunut.... Noh, olin väärässä.

Tällä hetkellä kurkku tuntuu lähes muurautuneen umpeen ja tärisen ihan hallitsemattomasti :( Eikä tässä muuten mitään, mutta huomenna olisi menoa, jota varten haluan olla kunnossa. En haluaisi ottaa mitään lääkkeitä, mutta nyt on pakko ottaa Paracetamol. Ehkä olen tosi villi ja otan peräti kaksi, ihan mitä vaan jotta saan olon paremmaksi.

Oon puoltoista kuukautta koittanu ettiä Liptonin Jericho Estate teetä kaupoista mutten oo löytäny, vittu voi olla vaikeeta...

E: Kericho estate

E2:

tämä siis
LiptonHoReCa_KerichoEstate.jpg

Viimeksi muokattu:
Vasen epäkäs jumissa.

Back
Ylös Bottom