Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Disney esittää: Kim Possible
e74f12428439ac95d70416474aea5c8f_kimpossible_468_263.jpg

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/disney-esittää-kim-possible/etusivu

Mulle ei vaan aukee tää. Antakaa vähä vinkkiä :D

^ ylivoimaisesti häiritsevin kuva mikä tässä threadissa on ikinä tullut vastaan.

Total gym, painoja, alaston outo sälli... ja lahna.
Kaiken muun tässä vielä sulattaa, mutta LAHNA?!?

Se muuten vois olla karppi, eikä lahna :pano: Mutta kuka helvetti on päässyt käsiksi yksityiskuva-albumeihini?!

Kalalla urbaani tosimies haluaa näyttää pystyvänsä elättämään perheensä saalistamalla itse ruoat. Aika perusasioita naisiin vaikuttamisesta. Been there done that.

tapsu- lienee oikeilla jäljillä. Providerihan se siinä. Kyllä vaistojensa varassa roikkuvat naiset arvostavat taloudellisen turvan lisäksi vieläkin myös näitä alkukantaisempiakin juttuja. Toivotaan nyt kuitenkin, että tässä kyseisessä tapauksessa koko hommassa on kyse puhtaasti huumorista.

Mulle ei vaan aukee tää. Antakaa vähä vinkkiä :D

En mäkään nyt tajua. Tuijota vasenta alareunaa, mutta eihän siinä ole mitään erikoista? Miks en tajua tota:D

En mäkään nyt tajua. Tuijota vasenta alareunaa, mutta eihän siinä ole mitään erikoista? Miks en tajua tota:D
Kattookohan kaikki oikeaa kuvaa. Eli siis:

Ilmeisesti tuon oli aiemmin joku saanut vielä laitettua tuonne nelosen sivuille? Nyt poistettu jos oli näin, eli leikattu kuvasta alalaita pois.

^ ylivoimaisesti häiritsevin kuva mikä tässä threadissa on ikinä tullut vastaan.

Total gym, painoja, alaston outo sälli... ja lahna.
Kaiken muun tässä vielä sulattaa, mutta LAHNA?!?

Kyseessähän olis selvästi lahnapenkkaaja, mutta kun se on tosiaan karppi. Melko hämärä kuva, varmaan tulee yöuniin vielä :(

Back
Ylös Bottom