Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tässä kerran eräs ulkomaan vahvistus teki ilmeisesti kylkiä. Eli siis kuten normaalisti otettaisiin käsipaino toiseen käteen ja sitten ketkutetaan vartaloa sivulle. Kaveri oli napannut 40kg kässärin kumpaankin käteensä ja keinui siinä edes takaisin. Luulisi noiden hantteleiden negatoivan toisensa. Mutta toisaalta nyt sai käyttää suuuuria painoja.

Ulkomaan miehet on muutenkin parhaita. 80% on jotain komediaa. Mistähän se johtuu?

Se reenaa molemmat kyljet samalla ;)

Aivan loistava topikki tämä kyllä. Olen myös erittäin tyytyväinen sen suhteen, että vaikka jo melkeinpä viikon verran on tullut salilla käytyä, niin en ole vielä niin suurta komediaa aiheuttanut, että siitä tänne oltaisiin raportoitu. :D

Ehtiihän sitä vielä :)

Tässä ketjussa kyllä huomaa että varmaankin jokaisen treenimetodeista löytyy jollekin toiselle komediaa.

Vituttaa vitun idiootit jotka pokerissa jotka vetää paskalla kädellään ohi mun ässistä. Vittu. Ennen floppia panostin, kaveri reissaa pistän vielä takaisin ja mennään floppiin, joka on 674 kaksi samaa maata, yksi ruutua. Panostan kaveri reissaa menen all-in ja kaveri maksaa. Vittu millä, KT ruutua. WTF?!:hyper: No siinä kohtaa oli hymy herkässä kunnens kaveri vetää turnissa ja riverissä ne 2 ruutua vielä... Meni suhteellisen iso potti siinä. No nää on kai niitä bad beateja. :jahas:

^ Äh.. sä oot vaan raskaana:)

En tullut muuten ajatelleeksi tota. Kiitos - aiheutit mulle juuri totaalisen hermoromahduksen, että mitä jos asia onkin näin :o

Kurkkukäheänä, mutta saapa nähdä jos huomen menis jo salille ehkä. Ainakin loppuviikosta sitten. Mutta siis flunssa vituttaa. KELAn hidas toiminta myös tympii.

Ookko ny ihan varma, et ne oli noita viiskybäsiä eikä kaksvitosia? :) Haluasin kyl nähä ton suoritteen tai vähintäänkin kuvan moisesta muskelimammasta! :D Ite painan päälle 80kg, mutta ei nua viiskybäset ny niin kevyitä oo - yleensä lataan vaan niitä 25:ia siihen ku en jaksa ruveta hinkkaan niitten 50:ten kaa :evil:

Kyllä ne 50kg painot on mitä prässiin emäntä aluksi pistää lämppäripainoksi ja sitten päälle 25 kilosia :) Huom. sitä prässiä voi jaloilla laskea hieman alemmaksikin ettei tartte niin ylhäältä ylhäälle kurotella painoja. Pitää varmaan ottaa ihan videoo suorituksesta :D

Tässä kerran eräs ulkomaan vahvistus teki ilmeisesti kylkiä. Eli siis kuten normaalisti otettaisiin käsipaino toiseen käteen ja sitten ketkutetaan vartaloa sivulle. Kaveri oli napannut 40kg kässärin kumpaankin käteensä ja keinui siinä edes takaisin. Luulisi noiden hantteleiden negatoivan toisensa. Mutta toisaalta nyt sai käyttää suuuuria painoja.

Ulkomaan miehet on muutenkin parhaita. 80% on jotain komediaa. Mistähän se johtuu?

Kyllä se varmasti silti kyljissä tuntui, jos vaan oli muuten hallittua ja painoi vatsaa sisään. Kyljissähän tuntuu jo pelkkä puolelta toiselle kallistelu ilman lisäpainoja, vaikka kehon molemmat puolet painaa yhtä paljon. Myös yhdellä painolla maha pömpällään pelkkä rento kallistelu on aika tehotonta treeniä. Jos on isommat painot, niin ehkä silloin on helpompi pitää hyvä ryhti ja rintama eteenpäin, kun virheasento saattaa tuntua ikävämmältä esim. selässä tai hartioissa? :)

Meidän kotisali kun sattuu olemaan alueella jossa etninen vähemmistö edustaa ajoittain enemmistöä, olen huomannut saman. En oikein osaa selittää miksi, mutta suurinta komediaa nämä savannien sankarit siellä aiheuttavat. Toki heistäkin löytyy muutama oikein tiukka tekijä, mutta ääripäitä löytyy ihonväriin ja taustaan katsomatta.

Hieman komediaa; kyseessä korealainen, todella kevytrakenteinen tyyppi, josta olen jo aikaisemmin täällä kertonut. Kaveri siis treenaa farkut ja normikledjut päällä, ja vieläpä oikein kunnon hiphop-asenteella. Pöksyt roikkuvat polvissa ja sekä kalsongit että rekkamiehen viiva vilkkuvat. Salilla on ISOT ja useat kyltit seinillä missä nätisti pyydetään treenaamaan painoilla, joita ei tartte sitten sarjan päätteeksi paiskoa lattialle. Tämähän ei koske näitä kavereita. 11kg hanttelit paiskotaan lattiaan sellaisella raivolla rintatreenin päätteeksi että hirvittää. Jouduin jopa käydä mainitsemassa asiasta, jolloin homma rauhoittui ainakin hetkeksi. Taas yksi vihamies lisää, vaikka nätisti sanoin :rolleyes:

Minä aiheutin noin puoli vuotta sitten juuri noilla 50kg kiekoilla salikomediaa. Olin ehkä ensimmäistä kertaa salilla enkä oikein tiennyt mitä tehdä, no sitten testailin kaikenlaisia laitteita ja lopuksi menin jalkaprässiin. Siinä oli molemmin puolin 50kg:n kiekot. No muutaman kerran sen vedin siinä ja tuumasin että kannattaa vaihtaa vähän pienemmät painot. Kun painoa itselläkin oli se 50kg niin se ei ollut kovin helppoa. Juuri kun otin kiekon pois prässistä ja se oli sylissäni otin muutaman askeleen taaksepäin hieman horjuen, niin kompastun johonkin kynnykseen ja lennän selälleni jonkun bodarin nilkkoihin. Noh, siinä sitten kömmin ylös ja laitoin kiekon telineeseen ja menin hieman syrjään istuskelemaan. En siellä sitten kovin kauaa enää ollut...

Kyllä ainakin oma emäntä (165 cm, 60kg) 4kk salilla käynyt jaksaa nostaa prässistä hyvin 50kg limput pois jos tarve on. Ei ne nyt niin paljoa paina :)

Jaksaiskohan se nostaa itseään _painavampia_ kiekkoja pois? Itse ku en tuota viittäkymmentä kiloo paina mitä ne kiekot oli. Kai ne oisin joten kuten saanu mut ei se kovin kivaa ainakaa ois ollu.

1. Paha olo. Nenä ihan tukossa ja yskittää. Viime yönä en saanut nukuttua, koska yskin koko ajan ja jouduin mm. nousemaan 3 kertaa ylös oksentamaan. Nukahdin joskus seitsemältä aamulla :jahas: Tänään on ollut vähän veltto olo ja nenäliinoja kulunut about 10kpl.

2. Leipä, karkit, pullat, sokerimehut ja -jugurtit, pitsat, valmisruuat... Ts. kaikki paska, mitä kaupoissa myydään. Henkilökohtaisesti mulla ei juurikaan ole kiusausta ostaa niitä (paitsi suklaata!), mutta vituttaa ihan yleisellä tasolla niiden olemassaolo. Vievät kaupoista hyllytilaa, minkä voisi täyttää jollain terveellisellä. Ihmekään jos jengi läskistyy koko ajan, kun tollasta paskaa tungetaan joka tuutista.
Niin ja vituttaa myös kommentit tyyliin "mikset sä nyt syö tota ja tota" ja "kyllähän hiilareita nyt pitää saada! Pasta ja leipä on terveellistä!". Haistakaa vittu, en varmasti koske kumpaankaan.

3. En ole vieläkään saanut selvyyttä ensi lauantain työtilanteeseen. Tekisi melkein mieli vaan jättää menemättä, mikäli en saa sitä vapaaksi.

Mua vituttaa eräs tekopyhä juoruämmä. Tai noh puoliksi kyllä naurattaa ja säälittääkin kyseinen tapaus. Vai mitä sanotte päälle parikymppisestä ämmästä, jolla on joka kuvassa huulet törröllään? Ei taida nimittäin enää edes pahimmat pissiksetkään sitä vakavissaan harrastaa :hyvä:

Vituttaa vitun idiootit jotka pokerissa jotka vetää paskalla kädellään ohi mun ässistä. Vittu. Ennen floppia panostin, kaveri reissaa pistän vielä takaisin ja mennään floppiin, joka on 674 kaksi samaa maata, yksi ruutua. Panostan kaveri reissaa menen all-in ja kaveri maksaa. Vittu millä, KT ruutua. WTF?!:hyper: No siinä kohtaa oli hymy herkässä kunnens kaveri vetää turnissa ja riverissä ne 2 ruutua vielä... Meni suhteellisen iso potti siinä. No nää on kai niitä bad beateja. :jahas:

Ennen floppia vihu on kyllä pahasti perässä. Flopilla vaikkapa ysiparia vastaan kaksi ylikorttia ja värin veto+takaoven suoran veto niin itse asiassa sä olisit perässä. Toki ässillä johdit flopissa mutta kiinnostais kyllä nähdä koko käsihistoria ennen vihun täysin paskaksi pelaajaksi lyttäämistä.

Back
Ylös Bottom