Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Alkkari-juoksu metrossa :D No, biggie, I do this everyday.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Freaky shit! :wtf:

^

Hahhaha, ei morjes että repesin. :lol2: Oli muuten parhautta tuo yksi kommentti tuolla alla: "Ouch, f**k this...after one movie, you'll need a month of rehabilitation 4 your eyelids"

Alkkari-juoksu metrossa :D No, biggie, I do this everyday.

Osallistuihin tollaseen ihan koska vain! Itseasiassa olen jotain samantyylistä tehnytkin jo pariin otteeseen nuoruudessani... yksin... :rolleyes:

Osallistuihin tollaseen ihan koska vain! Itseasiassa olen jotain samantyylistä tehnytkin jo pariin otteeseen nuoruudessani... yksin... :rolleyes:

Mä osallistun aivan varmasti ensi vuonna, merkkasin jo kalenteriin :D

Hammaslääkäriasema Hammaspeikon mainos. Ihan helmi. Noita on kaksi muutakin samaa settiä.. LOL!

En tiedä johtuuko väsystä mutta voi juma että meinaa tulla kuset housuun :lol2: :lol2:

^

Hahahha, voi morjes. :lol2: Pakko katsoa lisää.

Onneks oon yrittäjä niin ei tartte pelätä pomoa kiljumaan kun menee koko työpäivä näitä katellessa! :lol2: ei ****** koskahan oon viimeks nauranu näin lujaa? :D

Selasin muutaman sivun eikä näitä videoita näkynyt:

Planet Fitnessin mainos (Planet Fitness on se kuntosaliketju, jolla on hälytyskello joka alkaa soida kun joku käyttäytyy "uhkaavasti", eli hengittää liian kovaan ääneen sarjan aikana tai käyttää hihatonta paitaa..)

Iron Sport Gymin vastaisku :D :

^Loistava video.

Back
Ylös Bottom