Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Eibbihän taitaa samaan paikkaan ja aikaan olevan menossa muuten armeijaankin (Onttola heinäkuu 2011). Jos en minä sitten luxboksaa itseäni erikoisrajajääkäriksi tai laskuvarjojääkäriksi..
Toki tosta reissusta tehtäisiin kunnon videoeditointi kuvien ja videoiden kera (GoPro HD tulossa muuten, wee) ja linkitettäs se tänne ketjuun, niin ei olis ainakaan vanha - eipähän tulis kuittailua, lolled..

offtopic. Joo olen menossa Onttolaan kyllä ja siellä varmaan tavataan ainakin! Sulla varmaan tuosta laskuvarjohyppäämisestä saattaisi olla hyötyä juuri LJK:honkin edes jonkun verran. :) Meikä niin haluais kyllä hyppiä lentokoneesta ja kokeilla kaikkee hurjaa vaan rahaahan se vie niin mahottomasti joka on valitettava tosiasia ainakin näin nuoren viel...

Laitetaan sitten joku videokin huvikseen: Kohdassa 1:23 tulee kyllä hyvät fiilikset tuosta tuuletuksesta.

Ihan vitun siisti video! Pitää kelkka lähtee ettimään tallista -> :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Varmasti tämä ollut täällä, mutta satuin vaan mielenkiinnosta ettimään videota tosta elokuvatrailereiden Doneista ja tuli toi eteen. Hyvät naurut kyllä sai!

[e] Pistetään samaan syssyyn tämä mitä etsin:

Oli siinä miehellä ehkä hienoin ääni tällä planeetalla. Ja maailman tunnetuin? (Hitlerin jälkeen)

Suomalainen supersankari

Sitten samalla löysin suomalaisia erittäin säälittäviä sankareita, jotka tanssivat? Hämmästyksen ja myötähäpeän vuoksi laitoin nämä videot.

Lisäisin loppuun vielä tällaisen videon, joka voi liittyä edellisiin videoihin jos niin haluaa. Eli eno antaa vähän pojalle remmiä, kun on oltu tuhmana facebookissa.
[video]http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=77562[/video]

Haha! Mitä? :D Mikä noita japanilaisia vaivaa? Mulla menee aivot solmuun joka toinen kerta kun katon jotain Japanista peräisin olevaa videomateriaalia.

Lisäisin loppuun vielä tällaisen videon, joka voi liittyä edellisiin videoihin jos niin haluaa. Eli eno antaa vähän pojalle remmiä, kun on oltu tuhmana facebookissa.
[video]http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=77562[/video]

Riemurasiasta quotattuna:

Henkkaj sanoi:
07.01.11 15:39. Niggertalkia taitamattomille että jätkä oli leveillyt facebookissa olevansa muka kovan luokan gangsteri, jengiläinen (gang banger) ja jopa tappavansa porukkaa. Isäukko ei tykännyt joten laittoi sällin paljastamaan feikanneensa kaiken, antoi sille remmistä ja uppi tämän pätkän sällin facebooksivulle. Hieno mies. On ihan eri asia olla black man kuin nigger.

Joo näin asian ymmärsin myös, ajattelin että jokainen osaa itse kuunnella tuota niggertalkia :D Ja siis hienosti toimittu tosiaan. Kyseessä ei kuitenkaan ollut isänsä eikä eno niin kuin itse sanoin, vaan setä.

Oho helvetti :D Tuli kyl ihan puuntakaa toi loppuhuipennus tuossa :D
Menee vähän ohi videon pointti. Karhu kävelee ympäri pihaa, ja heti kun on ollut hetken autossa ja ekat tavarat lentää ulos huomaa että video on feikki? Siis, tietenkin kaikki nyt tajuaa viimeistään lopussa että on feikki... mutta loppuhuipennus vähän kusee ton tavaroiden lentelemisen takia.

Vieläkin enemmän huipennus kusee siinä että se loppuratkaisu on pistetty tuon videon otsikoksi. Ei oo kauhee yllätys että "Angry bear steals the car..."-videossa karhu varastaa auton.

Menee vähän ohi videon pointti. Karhu kävelee ympäri pihaa, ja heti kun on ollut hetken autossa ja ekat tavarat lentää ulos huomaa että video on feikki? Siis, tietenkin kaikki nyt tajuaa viimeistään lopussa että on feikki... mutta loppuhuipennus vähän kusee ton tavaroiden lentelemisen takia.

Jep, feikki, mutta oli niin huvittava, kun miettii että karhu oli ihan ku mustasukkanen vaimo, ja heitti kamat pihalle ja sitte lähti suutuspäissään ajeleen :D

Elmo needs a lemonade

Matkittavana siis tämä mupetti:
how-elmo-works-1.jpg

Haha! Mitä? :D Mikä noita japanilaisia vaivaa? Mulla menee aivot solmuun joka toinen kerta kun katon jotain Japanista peräisin olevaa videomateriaalia.
Tokiossa oli hauskaa illalla katsoa hotellissa japanilaisia ohjelmia, jumalauta ne on erikoisia. Mitään ei ymmärtänyt ja vaikka kieli olisi luistanut, niin silti olis mennyt ohi.

Tokiossa oli hauskaa illalla katsoa hotellissa japanilaisia ohjelmia, jumalauta ne on erikoisia. Mitään ei ymmärtänyt ja vaikka kieli olisi luistanut, niin silti olis mennyt ohi.

Itse olen ainaki käsittänyt, että japanilaisia kohtaan on vallinnut stereotypia maailmassa, jonka mukaan ne olisivat liian totisia, eivät naura, eivätkä pidä hauskaa. Ja noi ohjelmat on just sen takia levinny todisteena muualle maailmaan ja niitä on yliammuttu, että he nimenomaan osaavat.
Oli joskus lukioaikoina kulttuurien kohtaamiset (historia) kurssilla tämmöstä juttelua.

Back
Ylös Bottom