Hard Justice
Dirdy birdy
Minulle tuli Huppe mieleen tästä kuvasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hupesta on palanut verkkokalvoille tämä Miken spurgukuva, joka on myös Hupen profiilissa. Onkohan tää niitä jotain spurguja jota Mike kuvaili Kampissa tms. mutta aika osuva kuva.
Eiks tämä olisi enemminkin Ultimecian tai Anonymity.ladybird
![]()
Eiks tämä olisi enemminkin Ultimecian tai Anonymity.
Hahah, ei saatana. :DVstaote
![]()
Mä voi vieläkään antaa anteeksi sitä seikkaa, että Columbu käytti mun humalatilaa hyväkseen ja tanssitti hitaita Tivolin tanssilattialla. Ihme keikarihomo. Mutta siltikin saa enemmän naista kuin mä ikinä.Columbu:
![]()
Toimii parhaiten niiden kohdalla keitä ei ole nähnyt oikeasti. Huppe nyt tietää mille näytän mutta hyvä toi mielikuva kuitenkin mikä kuvasta on syntynyt :lol2:
Pakkispikkujouluissa otettu kuva :jahas: Oli hieman haasteellista päästä baariin noissa tamineissa ;)Totaali repeäminen! :D Ei siksi, että tulisi Huppe mieleen vaan jotenkin koomisen hellyyttävä kuva.
Hupesta on palanut verkkokalvoille tämä Miken spurgukuva, joka on myös Hupen profiilissa. Onkohan tää niitä jotain spurguja jota Mike kuvaili Kampissa tms. mutta aika osuva kuva.
![]()
Ai elastosta?Yhdestä modesta mulle tulee mieleen:
![]()
MUAAAH! :DUltimecia
![]()
Ilkka_83:
![]()
Kaikki kuvat ovat kuvitteellisia eikä tarkoituksena ole loukata ketään. :D
Vstaote
![]()