Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa!

katoin Death Race 2:sen, vittu mitä paskaa! Ykkönen oli jo suunnatonta paskaa ja piti mennä tämä uusinkin katsomaan.

Tässä juoni paljastus!!

Ja tässä toinen

769280105.jpg

Töissä. Kiva tää tällainen siisti toimistotyö. Ei oikeesti haise aina vitun pahalle (tai vitulle) ku pääsee kotiin. Ja tänään työkaveri laittaa mulle geelikynnet.. pelottavaa :hyper:

Äsken koiran kaa pulkkamäessä. Jostain nurkan takaa tuli pari skidiä stiigojen kaa ja en huomannu, mutta koira huomas ja lähti tempoon sinne päin. Havahduin siinä vaiheessa, kun toinen juoksee karkuun ja toinen huutaa " Tuu auttaa! Se tappaa ton! " :D Hahaha, ei vittu ei sais nauraa jos toinen pelkää koiria, mut en voinut olla repeemättä totaalisesta, kun skidi siinä vääntää itkua sikiö asennossa ja koira heiluttaa häntää ja koittaa nuolla kaverin naaman irti :D Ei oikeesti pystyny lopettaa nauramista.

Suurin putoominen tuli siinä vaiheessa, kun kaveri kaatu ja koira hyppäs niskaan, niin tää toinen kaveri sano " Noni, nyt se kuoli " :lol2:

Äsken koiran kaa pulkkamäessä. Jostain nurkan takaa tuli pari skidiä stiigojen kaa ja en huomannu, mutta koira huomas ja lähti tempoon sinne päin. Havahduin siinä vaiheessa, kun toinen juoksee karkuun ja toinen huutaa " Tuu auttaa! Se tappaa ton! " :D Hahaha, ei vittu ei sais nauraa jos toinen pelkää koiria, mut en voinut olla repeemättä totaalisesta, kun skidi siinä vääntää itkua sikiö asennossa ja koira heiluttaa häntää ja koittaa nuolla kaverin naaman irti :D Ei oikeesti pystyny lopettaa nauramista.

Suurin putoominen tuli siinä vaiheessa, kun kaveri kaatu ja koira hyppäs niskaan, niin tää toinen kaveri sano " Noni, nyt se kuoli " :lol2:

:lol2: :D

Hauska tilanne sinänsä :D Paitsi että jos penskalla oli vaikka ennestään traumoja koiria kohtaan niin nyt se ei uskalla enää koskaan lähteä pulkkamäkeen ;)

Ollut kyllä helvetin hulvaton päivä tosiaan, piti käydä faijalle auto hakemassa niin eikö mitä. Auton kunto poikkeisi HIEMAN (maailman kovin vähättely tässä tapauksessa.) siitä mitä myyjä antoi olettaa. Noh, jäipähän sitten ostamatta. Mikäs siinä on huvikseen turhia reissuja ajellessa.

Voi saatana :lol2: Ainoo mikä tossakin on, niin kohta joku nostaa jonkun syytteen kun koira käyttäytyy susimaisen julmasti lapsia kohtaan = kaikki koirat saatanasta = hohhoijjaa

Voi saatana :lol2: Ainoo mikä tossakin on, niin kohta joku nostaa jonkun syytteen kun koira käyttäytyy susimaisen julmasti lapsia kohtaan = kaikki koirat saatanasta = hohhoijjaa

Ei nyt ehkä ihan noinkaan. Itseltänikin koira löytyy, ja en kyllä laske sitä kenenkään luokse elleivät itse näin halua.
Jotkut pelkäävät koiria ihan sairaalloisesti. Pitää kunnioittaa sitä ja pitää se koira kytkettynä. Olin pentuna helvetin allerginen koirille, koiran nuolaisu sai ihoon punaisen kutiavan läikän pitkäksi aikaa ja koiran haju sai menemään hengityksen tukkoon. TUON takia varsinkin kannattaa katsoa missä koiransa antaa pyöriä, allergisia ja koiria pelkääviä on paljon. + tietysti se, että mikä tahansa koira voi puraista karkuun lähtevää / maassa huitovaa "uhria".

No en kyllä laske koiraa irti jos on tuntemattomia ihmisiä lähistöllä. Suljetulla paikalla oltiin ja nää jullit siihen ilmesty kun tyhjästä ja en nyt reagoinut tarpeeksi nopeeta.. Koirahan pysyy loistavasti hallussa, mutta olin niin hervottamassa naurukohtauksessa, että en pystyny tekemään mitään.. Kyllä se nyt varmaan pulkkamäkeen uskaltaa viellä lähteä. :D

Joo mutta kyllä silti koiria kohtaan ollaan välillä ihan ylikriittisiä. Vaikka nyt itse toimitkin esimerkillisesti niin lähes poikkeuksetta kaikki selkkaukset ja koiran asiaton käytös johtuu omistajista ja silti koiran syyksi laitetaan ja turhaan rupeaa toiset pelkäämään/vihaamaan koiria. No eiköhän tästä oo jauhettu miljoonaan otteeseen Pakkiksellakin niin olkoot :D Mä nyt olenkin tällänen misantrooppinen elukoitten puolustaja. Ainakin noin niinkun ajatuksissani. En mä varmaan oikeasti ole koskaan mitään elukoiden hyvinvointia edistävää toimintaa ole tehnyt.

Joo kattelin kans sen eilen, oli lopus vähä :wtf: - fiilis.
jäin miettii oliks niil menny ykkös- ja kakkososa sekasin ??

Taitaapi toimia prologina, leffa oli kyllä melkosta kuraa.

Mies lähti :( Ei siis lätkimään noin niinkun suhteesta ja silleen, vaan Espooseen töihin. Pysyvästi. Möhmöhmöh... sano aamulla vaan lähtiessään että "älä kulta itke.. meikit leviää." :D Ovi ku painu kiinni niin itkin kuitenkin vähä. Seuraavan kerran nähdäänkin sitten tammikuun 14.päivä. Vedän itteni jojoon tai rupeen työnarkomaaniks ettei tartte kotiin mennä.

No mitkäs on tunnelmat? :)

^ No jos työpäivä ois pulkassa jo niin hyväthän ne ois! Hommaakin niin vähän että hitaastihan tuo aika meneepi. Huomenna onneks vapaa, woord.

Back
Ylös Bottom