Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kertokaas onko netin syövereissä jotain ilmaista videokaappaus-ohjelmaa, jolla voisi tallentaa haluamansa jaksot vaikkapa jostain netti-tv:stä? Ihan muutaman klipin haluaisin kaapata. En ole mikään tekijänoikeus-raiskaaja :)

Mieltymyksistä riippuen Budapest, Berliini tai Lontoo. Eli musiikki, ruoka ja kulttuurimaku.

Budapest on kuulemma aika tylsä mesta. Itse en ole käynyt, mutta ystäväni ei ainakaan tykännyt... Tosin kyseessä oli nainen, joka tykkää shoppailla.
Lontoo on jees ja siellä on tekemistä, mutta noin pitkäksi aikaa en välttämättä sinne jaksaisi lähteä. Rakastan sitä kaupunkia, mutta lomaillessa muutama päivä riittää.

Multa ääni Amsterdamille :rolleyes: Sieltä sit halvoilla junilla muualle Eurooppaan (Saksa, Belgia jne), koska tossa on aikaa kierrellä.

Edit. Tai sit jonnekin alemmas, mistä junilla/busseilla pikku hiljaa ylöspäin Kööpenhaminaan asti ja sieltä Suomeen tai sit Ruotsin kautta Suomeen.

Joudun matkustamaan vain käsimatkatavarat mukanani. Meikit ja hiussörssöt pitäis kuitenkin saada kuljetettua.
1) Onko luomiväri (jauhemainen luomiväri, ei geeli) neste? (luulen että ei, mut en halua jättää meikkejä terminaaliin)
2) Ripsari on neste ja nestemäinen kajal on neste. Mutta kynäkajal ei varmaan ole neste?

Kerrostalon häkkivarastosta pöllittiin joulun pyhien aikaan lätkävarusteita. Kotivakuutuksesta (Fennia) vois koittaa saada jotain takasin, mutta mites kun ei ole kuitteja mistään noista? Kannattaako edes yrittää vai onko ne ihan ehdottomia noiden kuittien suhteen? Ei viitsis turhaan noita lomakkeita alkaa täyttämään ja postittamaan jos se on valmiiks tuhoon tuomittu yritys..

Beta-alaniinin suositus on 3-6g päivässä. Paljonko se on sit tuota jauhetta?

Kannattaa ostaa talousvaaka, niin tiedät tarkalleen annostella kaiken muunkin.

Joudun matkustamaan vain käsimatkatavarat mukanani. Meikit ja hiussörssöt pitäis kuitenkin saada kuljetettua.
1) Onko luomiväri (jauhemainen luomiväri, ei geeli) neste? (luulen että ei, mut en halua jättää meikkejä terminaaliin)
2) Ripsari on neste ja nestemäinen kajal on neste. Mutta kynäkajal ei varmaan ole neste?

Nyt kysyt vaikeita:
1) Onko jauhe (kiinteä) neste?
2) Onko kiinteä nestettä?

Mitä luulet?

Eivät ole nesteitä. Mä lennän usein pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa, enkä ole tähän päivään mennessä laittanut jauhemaista luomiväriä tai kynäkajalia nesteille tarkoitettuun muovipussiin.

Ne erilaiset vuoden miehet.

Kaikkihan ovat varmaan kuulleet huhuja näistä "diplomitykkimiehistä", "diplomiviestimiehistä" ja "diplomijääkäreistä", mutta onko kukaan tosiasiassa tavannut ketään? Onko niitä edes enään tänä päivänä. Pitääkö se miten tosissaan paikkaansa, että mm. AUK:n alussa oppilaille sanotaan, että se palvelusaika on nyt 362 kävitte sitten kurssia tai ette. Tai jos AUK:ista lentää pihalle, niin tuleeko silloin vaikka vuoden pioneeri? Sama homma kuskeilla, jos eivät saa C-kortin tai E-kortin teorioita ja ajoja läpi. Tuleekos lääkintämiehistä, jotka eivät läpäise kurssia, niin vaikka 9 kk viestimiehiä?

Vai onko nämä vain niitä pelotteita ettei kaikki kusisi noita hommia tahallaan päästäkseen puolella vuodella? Eli siis jos tiput AUK1:seltä, niin haetaanko palvelusajanlyhennystä välittömästi, ja sinusta tulee 6 kk tykkimies?

Ketkä ovat kuulleet tai tietävät tapauksia?

Ainakin hylättyjä / korttinsa menettäneitä kuskeja oli vuoden pestillä työkaluvarastolla, jonain keittiöpoikina mitälie, ja varusvarastolla...
Tuskin AUKsta tulee muita kuin asennevammaisia hylkyjä -> sivariin tai loukkaantuneita -> myöhemmin uudestaan.

Kaikkihan ovat varmaan kuulleet huhuja näistä "diplomitykkimiehistä", "diplomiviestimiehistä" ja "diplomijääkäreistä", mutta onko kukaan tosiasiassa tavannut ketään? Onko niitä edes enään tänä päivänä. Pitääkö se miten tosissaan paikkaansa, että mm. AUK:n alussa oppilaille sanotaan, että se palvelusaika on nyt 362 kävitte sitten kurssia tai ette. Tai jos AUK:ista lentää pihalle, niin tuleeko silloin vaikka vuoden pioneeri? Sama homma kuskeilla, jos eivät saa C-kortin tai E-kortin teorioita ja ajoja läpi. Tuleekos lääkintämiehistä, jotka eivät läpäise kurssia, niin vaikka 9 kk viestimiehiä?

Vai onko nämä vain niitä pelotteita ettei kaikki kusisi noita hommia tahallaan päästäkseen puolella vuodella? Eli siis jos tiput AUK1:seltä, niin haetaanko palvelusajanlyhennystä välittömästi, ja sinusta tulee 6 kk tykkimies?

Ketkä ovat kuulleet tai tietävät tapauksia?
Ainakin kun olin itse vuosi sitten intissä, niin eräs uskomaton tapaus naapurikomppaniasta pystyi pudottamaan itsensä jostain lentosää-Aukista, ja nakiksi napsahti vuoden kirjurinhommat. Yritti kyllä parhaansa mukaan lyhentää palvelustaan komppanin päällikölle ja muille isoille herroille valittamalla, mutta ei sitä lyhennetty.

Kaveri taas sanoi Kainuun Prikaatista, että niillä ne diplomisotamiehet jotenkin vain vähin äänin saivat lyhennyksen palvelukseen, mutta koska juttu on kuultu, niin en uskalla tornaria vankemmaksi huhuksi väittää. Ensimmäisen tapauksen olen itse ollut todistamassa.

meillä pioneeri aukista tippui yksi loukkaantumisen takia ja nyt se on vuoden kirjuri. Tykistöstä löytyy kuulemma tupakaverin kaveri, joka movettamisen takia pääsi pois kurssilta ja pääsi puolen vuoden mieheksi.

Huhuja on kuulunut myös diplomijääkäristä, mutta siitä en voi olla varma :D

No ei tosta nyt persettä saa tekemälläkään. Näyttää naisen lantiolta edestäpäin.

Hävitin salilla kuulokkeen toisen napin, vituttaa kun ne aina putoilee.

Back
Ylös Bottom