Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tietokoneet. :jahas: Arvasin, että kun eivät ole vittuilleet mut gradun tekemisen aikana vielä juuri ollenkaan, niin nyt sitten loppusuoralla laitetaan kapuloita rattaisiin big time.

screw-you-guys-im-going-home-102108-1.jpg

Flunssa ja pieni kuume tuli pilaamaan hyvän treeniviikon:jahas:. Toivottavasti perjantaiksi tästä tokenee, ettei tarvi jättää uudenvuodenreissua väliin...

Tää muutto nyt vaa pitkittyy ja pitkittyy...kuski sairaana. Ja nyt näyttääki siltä, et joudun olee koirien kanssa uuden vuoden kaupungissa eli levoton ilta/yö tulee :( Harmittaa....luulin, että ne pääsis mökille pois paukkeesta. Kuhan nyt vittu vaa sais ne kamat sinne uuteen kämppään....

Ja mun selkä. Reilu viikko taukoo salista, koska yksinkertasesti ei oo ollu mahollista mennä sinne ja selkä aivan hajalla. Tekemättömyys ja vieras sänky :(

Tahdon omiin rutiineihin.

Voi vitunvitunvitunvitunvittu!!! AAAARGGGHHHHHhhhh11 Miks mun pitää olla aina niin saatanan sinisilmänen ja hyvuskonen ihmisten kans?!?!?MIKSI?!?!

Ihan niin paska fiilis kun olla ja voi:(

Vituttaa velinpojan vaimo, sillä on noussut kusi todella pahasti päähän, kun se sai pomonviran ja laihdutti itsensä normaaliin kuntoon, kun ennen se oli semmonen läskiperse.
Nyt se luulee olevansa joku teräsnainen. Kerrankin jos se vielä mulle vittuilee, kun olen köyhä, niin pistän sen sanoilla niin matalaksi että tuntuu. Kun jos sille päälle satun, niin olen todella paha suustani.
Velipoika on kiltti mies ja ainoastaan sen takia en ole pistänyt tätä entistä läskipersettä ojennukseen. Voi Vittu!
Mutta todellisuus tulee silläkin vastaan, sillä sen vanhin tytär täyttää ensi vuonna 18-vuotta ja hän sanoi muuttavansa heti omaan kotiiin kun täysi-ikäysyys tulee täyteen, tämä tytär sanoi sen mun äitimuorille luottamuksillellisesti, kun ei kestä kusipäistä äitiään! Ah! minä tulen auttamaan tätä tytärtä saamaan oman asunnon, joten siitä velipojan vaimo saa että tuntuu.

koko päivän nukkunut ja nyt ku nousin ylös niin koko kylki/keskiselkä alue aivan jumissa ja oli vaikee jopa kävellä kun sattui niin perkeleesti. Särkylääkkeet naamaan ja löysin asennon missä ei kipuile enää. Sairaalan päivystykseen mahdotonta mennä koska julkiset ei enää kulje sinne ja tähän aikaan ei kyytiäkään saa.

Mun päivä tähän asti:

05:20 Vanhempi lapsi (2.5 v) alkaa marssia meidän huoneeseen ja pitää taluttaa takaisin omaan sänkyynsä
.. tässä välissä tämä tapahtuu seitsemän kertaa, olen valmis heittämään pennun seinään
07:10 Nousen erittäin vittuuntuneena ylös kun ei kerta nukkuakaan saa
07:20 Avaan jääkaapin, proteiinipullo tippuu saman tien itsestään maahan ja korkki hajoaa. Ei vuoda ulos, vaihdan korkin.
07:50 Aamupaskalla selviää syy illan ja yön vatsakipuun, jonkin asteen ripuli / lievä vatsatauti.
08:15 Kävelen työpaikan portaat ylös ja ihmettelen miksi mun takki, housut ja toinen kenkä on jossain paskassa.
Syyksi paljastuu vuotava proteiinipullon korkki. Villakangastakin joutuu viemään pesulaan (dry cleaning only), läppärilaukun heitän
vittuun ”Kyllä, se on roska.”-Post-It-lapulla varustettuna kun se on täynnä entisiäkin tonnikala yms liemiä, siitä on ollut pelkkää haittaa. Kannan kamani tästedes muovikassissa, kuten olen ennenkin tehnyt. Pitikin alkaa aikanaan juppeilemaan jollain saatanan laukulla, ihmisen pitäisi luottaa vaistoonsa.
Auton etupenkillä lainehtii maito, hera ja raaka kananmuna. Putsaan sitä sen verran kun paperituppoja riittää ja ois vielä lähteny niin
vitusti lientä irti ettei mitään rajaa.

Kalenteriin laitoin vuosittain tapahtuvan eventin ”Vuotuinen Saatanallisen Epäonnen Päivä - Annual Day of Satanic Misfortune”, jotta älyän tulevina vuosina 29.12. jäädä suosiolla peiton alle tai lähteä ajoissa jonnekin helvettiin epäonnea karkuun. Pahintahan tässä on se, että päivä on vasta alussa.

Kohta se taas alkaa! Eli meinaan uutenavuotena hirveessä itsevarmuus humalassa tehtyjä lupauksia, "Kyllä nyt mä alan laihduttaan ja ostan salikortin". Sitten niitä mammoja ja ison repun omaavia äijiä pyörii sen kuukauden, MAX 2kuukautta ihan pallo hukassa salilla. 95% jättää leikin kesken ja taas palautuu rauha. Eli ensi vuoden lupailemisiin :).

Flunssa ilmeni viime yönä aika hassulla tavalla. Kurkku hiton kipeä on ihan normaalia, mutta sen lisäksi sylkirauhaset alkoi erittämään kuolaa ihan saatanasti. Neljään asti meni niin, että kävin kuolaamassa sylkeä. Nämä uudet geenitekniikalla toteutetut flunssat aiheuttavat erikoisia oireita.

Mikä vittu siinä on saatana että taukohuoneessa täytyy olla säkkipimeää? Jonkun helvetin joulukynttelikön valossa pitäis olla. Räppäsin valot päälle niin johan rupes tulee rutinaa kun häikäsee ja on kirkasta että kuka täällä pitää tällästä valoshowta. Kyrpii muutenkin kun päivän ainoan valoisan ajan täytyy viettää jossain helvetin töissä. Vitun talvi. Vitun pimeys ja masennus ja VITUN idiootit työ"kaverit".

Flunssa ja pieni kuume tuli pilaamaan hyvän treeniviikon:jahas:. Toivottavasti perjantaiksi tästä tokenee, ettei tarvi jättää uudenvuodenreissua väliin...

Tauti osoittautuikin enterorokoksi, jonka sain emännältä, joka sen puolestaan sai pikkusiskoltaan. Kiitti vitusti! Saatana että vituttaa tämmöset lastentaudit joita pitää tartuttaa ympäri pitäjää. Vittumaisinta tässä on näpyt, joita tulee käsiin ja kurkkuun. Syöminen ja juominen sattuu melkoisesti jo nyt vaikkei nuo näpyt ole vielä oikein päässeet kunnolla edes valloilleen. Tässä se uusivuosi nyt sitten varmaan meneekin.

Back
Ylös Bottom