Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
onneksi juominen loppuu tänään. Viiniä mennyt 3 ploa, hennessy 0,7, flagship 0,7, kori kaljaa ja glögiä liikaa. Luulis että tuon määrän tuhoamisessa on ollu iso poppoo mutta valitettavasti ei, melkein ite (no ainaki 80% noista) oon noi juonu torstain jälkeen..

Vois oikiasti pitää taukoa tammikuun ja muutenki harkita pientä kevennystä. EDIT niin helmikuus ei pysty kun pitää näyttää jenkeille miten otetaan kevyesti.

Onko -jesu- nyt sitten ainut vai onko tänään muilla tapana törpötellä? Varmaan ne kaikista nössöimmät menee kuitenkin huomenna töihin.

Tapsalle varaukseton peukku. Eilen oli vaan sen luokan kekkerit, että ei oikein enää jaksa. Pistetään nyt pari sympatiakaljaa pudotukseen. Josko tuo olokin hiukan helpottaisi.

Meni sitten pari päivää putkeen tuossa jouluna. Nyt alkaa vasta elämä voittamaan, seuraavan kerran vain parit uutena vuotena, sitten alkaa kuukauden tauko.

Hyi kun join taas paljon. Ja olin ihan tillin tallin. Sain kyydin kotiin joskus kahden aikoihin parhaimman nousun aikaan, joten olin sitten kännissä kotona. Vähän fail, mutta ei haittaa, koska kahteen asti oli tosi kivaa.

Aamulla sattui päähän ja oksensin kerran, mutta nyt on jo onneksi hyvä olo. En kyllä koske bisseen vähään aikaan.

Onko missään stadin yökerhossa (Fever, Ale pub...) mitään menoa maanantaisin?! Ite maanantaisin käyny :D

Onhan niissä. Tosin vain pääasiassa ammattilaiset liikkeellä maanantaisin.

Tulin Virosta ja lastia oon tuhonnut tässä hetken. Muutenkin oli lepopäivä niin kyllähän tuo pienen kännin sietää. Vituttaa kyllä oma saamattomuus, eiköhän se siitä. Tavallaan tsemppasin kuitenkin eilen.

Back
Ylös Bottom