Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, samaa mieltä olen ku äsken sitä maistoin. Tulis muuten aika nätisti oksennus jos jois koko pullon. Pitäis pysytellä näissä tutuissa ja turvallisissa liemissä..

Oikein. Joo, kaatelis lisää valkkaria lasiin, ei sitä kyllä tänää mihkää jaksa lähtä, lepopäivä nääs. Ja alkoholista ei oo haittaa jos syö tarpeeks proteiinia.

Mitäs tyypit tykkäätte Gin Lemonista vai juotteko kaikki vaan viskiä ja konjakkkia? :D Tuli vitutuksissaan ostettua yks pullo kaveriksi ku kurkku niin kipee ettei kehtaa radalle lähteä, en vaan oo vielä tohtinu korkata.. Eikös tuo oo jotaki neitijuomaa, just mulle sopivaa siis?

Viimeksi join kyseistä kuravettä teininä. Sain niin kohtuu mehevästi oksennuksen nousemaan ylös ja ulos asti, etten ole sen jälkeen pystynyt edes katsomaan samaa ainetta sisältävään pulloon päin.:urjo:

Kyllä kun pullossa on 45.8%, niin puhdistaa sielun. Armoitettu liemi, armoitettu liemi. Tule hyvä känni, elä tule paha känni. Saaaatana kun ois vielä sitä pöllö-öljyä!

Meillä päin tytöt joi aina Gin Lemonia. On kyllä helvetin pahaa, että hyviä ryyppy hetkiä apulukselle :D
Väännä veistä haavassa :D Nousi kuume nii eipä juoda mitään. Varmaan kyllä ihan hyvä pitää tämä viikonloppu taukoaki :) Sinne meni 9e ku ei tuota ees saanu yhtä lasillista enempää alas, juotan joskus kavereille ja nauran ku ne oksentaa :dance2:

Oli muuten eka kerta pitkään aikaan ku ostin jotaki tommosta makeaa mitä ei ruokakaupoista saa, ellei sitten lasketa salmaria mitä baarissa on mennyt..

Kyllä kun pullossa on 45.8%, niin puhdistaa sielun. Armoitettu liemi, armoitettu liemi. Tule hyvä känni, elä tule paha känni. Saaaatana kun ois vielä sitä pöllö-öljyä!
Parasta huvia humalassa: pakkikselle kirjottelu. Ja jos naamakirjaa tukee niin vielä rattoisampi ilta :)

Vittu, naamatkirjat on saatanasta. Pois ne miusta, riittää kun vaimo selaa niitä. Voi jestus, että kipuaa yläkertaan tuo viski! Perkeleeeee. Hail Hitler!

Mua aina harmittaa humalassa kun pistin facebookin kiinni, ei voi trollaa :< Vodka maistuu ja tässä vaiheessa menis varmaan apuluksen gin lemonitkin :dance:

Vittu, naamatkirjat on saatanasta. Pois ne miusta, riittää kun vaimo selaa niitä.

No ny mä tiedän miks maistelet niitä alkoholijuomia :D

Tsaijaijaijaijai huerto rikkooooooooooo! Oi miksiiii äitii teiiit miustaaa tämmöseen! Aiiiiiiii! Olen kosmos ja join ajan! Älkää hyljätkö minua!

Tulin vain kertomaan, että oon tässä ollu kohta 3kk juomatta kännejä ja menny max 2 bissee sillon kun alkoholillista tavaraa juonu. Jännä homma et alkoholiton olut maistuu melkein paremmalta mitä alkoholillinen nykyisin. Parasta noista alkoholittomista on Becks, mut kyllä Nikolai ja Holstenkin uppoo saunan jälkeen. Kroppa palautuu treenistä muuten paljon nopeempaa mitä sillon kun join kännit 1-2 viikon välein. Taidanpa lähtä salille ku siellä on vielä tähä aikaan aika hiljaista.

Varmaa mun eka postaus tähän ketjuun. Kävin eilen istumassa iltaa kaverin luona ja jatkettiin Vantaan hotellille Yön keikkaa kattoon. Keikkahan oli ihan ok joo, mut se mesta muuten... Olen vieläkin järkyttyny. En muistanutkaan enää minkälaista menoa tollasissa mestoissa on. Taidan pysyä jatkossa hyväksi havaitulla pubi ja pari tuoppia linjalla. Ei tuu tällästä jysäriäkään.

Tulin vain kertomaan, että oon tässä ollu kohta 3kk juomatta kännejä ja menny max 2 bissee sillon kun alkoholillista tavaraa juonu. Jännä homma et alkoholiton olut maistuu melkein paremmalta mitä alkoholillinen nykyisin. Parasta noista alkoholittomista on Becks, mut kyllä Nikolai ja Holstenkin uppoo saunan jälkeen. Kroppa palautuu treenistä muuten paljon nopeempaa mitä sillon kun join kännit 1-2 viikon välein. Taidanpa lähtä salille ku siellä on vielä tähä aikaan aika hiljaista.

Häivy täältä!

Vieläki ihan päissään eilisen rillutteluista. :rolleyes: Tästähän onki sitte hyvä jatkaa ja korkata uutta. :kippis1: Vähän meinaa krapulaa puskea mutta jospa se siittä lähtis lonkerolla.

Back
Ylös Bottom