Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ainakin mulla on niin et jos en ota lääkettä ni tauti menee nopeammin ohi. Jos tätä kysyit.

Eikö tässä juuri ole se ongelma, että kuume on kehon mekanismi suojautua/tappaa viruksia ja särkylääkkeet laskee sitä keinotekosesti, jolloin virukset elävät pidempään. Ihan mutu tuntumalla vaan, jos jollakin on faktaa asiasta luen mielelläni.

Tämä se ongelma just onkin, että toiset on sitä mieltä että kuumeen pitää antaa tapella tautia vastaan, mutta osaa leimaa sen höpöhöpöksi. "Virallisemmat" sivut ei anna paljonkaan selkeämpää kuvaa. Itse aattelisin, että en ota buranaa, koska esim. päätä ei kauheasti särje. Ota tästä selvää...

Kuume ei itsessään mitään taistele, vaan johtuu kehon kiihtyneestä tilasta, esim taistelusta tulehdusta vastaan. Joten en usko buranan haittaavan parantumista, koska se auttaa tulehduksissa. Mutta eipä noita taideta suositella matalaan kuumeeseen, korkeampiin lämpötiloihin kylläkin.

E: En siis lämpötilasta tiedä.

Kannattaako uskoa vanhan kansan opetuksia ja olla ottamatta kuumeeseen buranaa? Mielipiteitä googlettamalla löytää, mutta virallisempi tietoa ei ole kauhean selväsanaista.
Riippuu varmaan mitä haluu saavuttaa sillä. Jos haluaa kuumetta alas niin voi olla hyvä idea, jos taas ei halua laskea niin sitten ei välttämättä kannata.

edit.
Turha sitä kivuissa ja kuumeessa olla

Kadotin mahdollisuuden operoida suomen kielen aakkosten 26., 27. ja 28. kirjaimella. Kirjaimia edustavat symbolit ovat olemassa, mutta tuottavat ; ' ja [ merkit. Kuinka menettelen saadakseni kirjaimet toimimaan objektilla jonka englanninkielinen nimitys on keyboard.

Kadotin mahdollisuuden operoida suomen kielen aakkosten 26., 27. ja 28. kirjaimella. Kirjaimia edustavat symbolit ovat olemassa, mutta tuottavat ; ' ja [ merkit. Kuinka menettelen saadakseni kirjaimet toimimaan objektilla jonka englanninkielinen nimitys on keyboard.

Eikö kysymysmerkkikään toimi?

Mulla on nyt kakkosvaiheesta ajettuna arvioiva ajo sekä rataosuus. Pitääkö mun ajaa vielä pimeäajo, jos ajoin 1-vaiheen opetusluvilla äidin kanssa? Ajettiin kyllä pimeällä useastikin, mutta varsinaisessa autokoulun pimeäajossa en ole kyllä käynyt.

Miten mulla on muistikuva että pimeän ajo olisi suoritettava ENNEN kakkosvaihetta?
Ainakin se oli yksi vaatimus kun ilmoittauduin aikoinaan toiseen vaiheeseen

Back
Ylös Bottom