Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Moij!
Onko mitään väliä, että mille päivälle ajoittaa herkuttelupäivän? Tarkoitan, että aerobisen treenin päivälle vai punttitreenipäivälle? En nyt tarkoita mitään mässäilypäivää, koska en makean perään juurikaan ole. Kerran viikossa tulee suklaapatukka syötyä. Mietin vaan, että onko merkitystä...

Siedettävän makuista ?

Elikkä onko kukaan maistanu star nutritionin gainer pro jauhoja, suklaanmakusta?

meinaa et o nii kiva tarjous nois et vois jopa ostaakki :rolleyes:

Ei ehkä olis tarvinnu omaa ketjua tehdä tälläselle..ihan ok on mielestäni ja ei tähän oo kunnollista vastausta,jotkut tykkää jotkut ei,sekoittuvuus huono.

Mulla alkaa pikkuhiljaa tyhjenemään toi Prode90 -pussukka, niin mitäs sanotte, kannattaako kokeilla jotain muuta vai pysynkö tässä? Mielestäni toi toimii ihan hyvin ja palautuminen nopeutuu kun tota vetäsee naamariin. Maku nyt ei hivele allekirjoittaneen delikanttia makuaistia, mutta menevää esim. mehun kanssa.

Seuraavan kerran kun eksyn kauppaan, niin taidan ostaa ton kaveriksi vielä kreatiinia.

Ps. Onko muuten kuinka paikkansa pitävä sellainen väite, että juoman kanssa jossa on sokeria vähän enemmän ei kannata sekoittaa proteiinijauhoa? Esim. kaakao + protsku ei ole hyvä kombo, koska sokeri hankaloittaisi protskujen imeytymistä. Tälläista faija selitti yks päivä.

MASS BETA ALANINE ( kokemukset )

Kiinnostaisi kaikki kokemukset tästä tuotteesta !

- Miten toimii treenin yhteydessä yms...
- Pitkään (käyttäneiden) mielipiteet ennen kaikkea kiinnostavat !

kiittää asiallisista vastauksista jo etupeltoon :worship:

Kiinnostaisi kaikki kokemukset tästä tuotteesta !

- Miten toimii treenin yhteydessä yms...
- Pitkään (käyttäneiden) mielipiteet ennen kaikkea kiinnostavat !

kiittää asiallisista vastauksista jo etupeltoon :worship:
Toimivaa tavaraa ja hintakaan ei ole paha. Itsellä alkaa kihelmöidä koko yläkropassa annoksen jälkeen. Potkii ihan hyvin kreatiinin kanssa, liekö sitten placeboo vai ei. Ei se minun mielestäni mitään ihan huuhaata ole.

Toimivaa tavaraa ja hintakaan ei ole paha. Itsellä alkaa kihelmöidä koko yläkropassa annoksen jälkeen. Potkii ihan hyvin kreatiinin kanssa, liekö sitten placeboo vai ei. Ei se minun mielestäni mitään ihan huuhaata ole.

http://www.*******/product_detail.asp?iconclick=finnish&prod_id=837 -Tuotako meinaat? Tolla hinnalla vois melkein jopa lähteä kokeilemaan. Saiskohan tota stadista tai espoosta jostain.

Joo kyseinen tuote. Itse en jälleenmyyjistä tiedä, kun netistä tilasin.

Laitoin tilauksen menemään *******:stä. Olis tehnyt mieli tilata kreatiinia kans, mutta ei oikeen innosta jos sivarit voi olla tasoa finnejä ja naaman turpoaminen. Saa nähdä miten lähtee pärisemään, pitäis keskiviikoks tulla postiin.

Osaisiko joku sanoa kokemuksesta, onko kovalla treenillä vaikutusta energiankulutukseen seuraavana päivänä ts. kuluttaako palautuminen energiaa vielä seuraavanakin päivänä. Itsestäni tuntuu, että eilen vedetty pitkä spinningsetti (kolme erilaista ohjattua tuntia putkeen - ei nyt siis 3 h polkemista) tuntuu tänäänkin kovana nälkänä. Aamulla kävin juoksemassa noin 65-70%-keskisyketasolla pikkasen vajaan puolentoistatunnin lenkin, niin johan maistui aamiainen. Eilen kyllä söin kunnolla treenien jälkeen ja iltapalan lisäksi piti vielä protskupitoista tankata myöhemmällä. Söin siis kuitenkin treenin jälkeen ensin päivällisen.

Paljonkohan tommosessa 900g atrian hornet siipipala paketissa on itse lihaa? Ovat niin perkuleen hyviä niin tulee monesti vetästyä koko paketti itekseen joten ei kai tuota lihaa siinä kovin kummosesti sit ole?

eikös siinä paketissa lue ravintosisältö/100g? jos paketti painaa 900g, luulisi sen olevan 9x se määrä. Ei kai ne niin fiksuja ole, että olisi ravintosisällön laskenut ilman luita, mutta pakkaukseen laittaa painoksi luiden kanssa?

Kyllä mä väitän että se on laskettu luineen päivineen. Itekkin tykkään syödä noita mut lasken koko paketin n. 200-250g koska suurin osa on roipetta jota ei tuu syötyä. Ihan menevää ruokaa jos plussilla elät, miinuksilla liian epätarkkaa.

Kyllä mä väitän että se on laskettu luineen päivineen. Itekkin tykkään syödä noita mut lasken koko paketin n. 200-250g koska suurin osa on roipetta jota ei tuu syötyä. Ihan menevää ruokaa jos plussilla elät, miinuksilla liian epätarkkaa.

Say what?

Kannattaa unohtaa tuommoiset.

Onko se lepopäivinäkin syötävä se +500kcal? Tuntuu jostain syystä niin perhanan hankalalta, koska täytyy syödä vaikka ei nälkä olisikaan. Kalorilaskuri näyttää nyt 2301/2577 ja ihan on pöhöttynyt olo. :david:

Onko joku maustanut itse proteiinijauheita? Maustettu soijaproteiini on kallista, joten mietin, voisiko stevialla (luonnonmakeutus) ja kaakaolla tulla ihan hyvää. :)

Back
Ylös Bottom