Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo, meet sinne lukioon nyt vaan jos ei oo ammatinvalinnasta varmaa tietoa. Fiksu jätkä vetää sen hyvillä lapuilla läpi ihan miten vaan ja sitten voit haeskella ihan millaiseen koulutukseen tahansa. Muistat vaan, että monille aloille sen lukiotodistuksen on oltava oikeasti hyvä, että pääsee edes pääsykokeisiin. Monille ei tätä kerrota ja sitten lukion jälkeen lapuilla voi pyyhkiä vaikka kaatuneet kahvit tai esim. kaverin perseen.

Edit:
Itseäni tämä siis ei enää vituta, sillä omalle alalleni sattui pääsemään myös pelkällä pääsykokeella, mutta monille muille on käynyt tämän asian kanssa kyllä hassusti.
Näinpä, ja kannattaa muistaa, että mm. pitkä matikka pitää kaikki tulevaisuuden ovet avoinna. Lyhyellä matikalla sitten sulkeekin jo käytännössä kaikki tekniikan alan yliopisto-opinnot pois pelistä, eikä mitään muutakaan matematiikkaan liittyvää tarvitse yliopistossa sitten opiskella. Toki amk-tasolle pääsee lyhyelläkin vielä ihan minne haluaa.

Niinhän siinä aina käy, koulupaperit käy turhaksi heti kun seuraavaan paikkaan pääsee. Mä en ole vielä edes valmistunut ja voin silti jo pyyhkiä perseeni nykyisellä todistuksellani yliopistosta.

Tällä hetkellä vituttaa aika helvetisti muslimit.

Niin, varmasti tuo lukiokin tulee kunnialla suoritettua läpi - ei tässä kuitenkaan mitään torveloita olla. Kuitenki tähänki mennessä 90% koenumeroista yläasteen ajalta on yli 8 ja niistäkin monet niin vähällä lukemisella että itteäki hirvittää. Jotenka jos lukiossa vähänkään viitsii panostaa lukemiseen niin varmasti pärjää.

E: tässähän melkeen pitää Iloisia asioita - ketjuun käydä kirjottelemassa :D:hyvä:

Viimeksi muokattu:
Kaikki vituttaa. Mulla on varmaan paskempi elämä, kuin afrikan neekerillä.

Äärimmäisen kateellisen ihmiset. Tuli eilen erään henkilön kanssa puheeksi autot ja sanoin siinä että tässä on jo hyvän aikaan tullut jahkailtua/haaveiltua bemarin ostamista. Alkoi kauheat puheet miten se on mulkun jatke, auto on paska sijoitus jne jne ja ihminen muuttuu täydeksi kusipääksi heti kun ei ajetalla toyotalla. Kuulosti siltä niin kuin olisin suuresti loukannutkin tuolla. Mä en voi tota ymmärtää ollenkaan, on mullaki kavereita millä on pihassa M5 ja M3, todella hienoja autoja molemmat ja upeita ajaa, mutta en ole hetkeäkään kateellinen. Mulle ne on ihan samoja kavereita mitä 10 vuotta sittenkin milloin ajeltiin mopoilla ja kaikki oli yhtä persaukisia.

Jos saan ehdottaa, niin postaapa seuraavaksi tiukka kyykkysarja itsellesi sopivilla painoilla ja kunnon syvyydellä, niin kellään ei varmaan ole sen jälkeen valittamista. Tuon leffan perusteella epäilen vahvasti, että näkemättä jää.
:.

Sehän käy vallan mainiosti :)

Nyt eerjo laittoi puhtaan kyykkysarjan mutta vähän jää vajaaksi vatsojen ja leuanvedon vuoksi. Eerjo tietää kuitenkin miten pitää kyykätä eikä hän ota neuvoja vastaan koska niitä ei tarvitse.

Grrr...

Itse sanoisin että Eerjon kannattaisi kaikessa kovassa teoria tietämyksessään kuitenkin kysästä tuohon kyykkyyn joltakin kokeneemmalta pari vinkkiä mutta kuten videoon kommentoinkin - Kyykkäämään ei opi kuin kyykkäämällä.

Tsemppiä Eerjolle treeneihin, vähän ylpeyttä pois ja vinkkiä kysymään kokeneemmilta niin saadaan teoria muutettua käytännöksi.

Itsellä ei ole mikään täydellinen kyykkytekniikka niin en ala sitä neuvomaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mennyt tänään salille ja nyt tuntuu siltä, että kaikki pienetkin asiat vituttaa.
100% Sama täällä. Tässä parhaillaan kuorin mandariiniä, hermo meni ja lopputuloksena tahmea läppäri ja kädet sekä koko huushollikin saanu uuden tuoksun. Ja palaakaan ei päässyt suuhun asti.

En tiedä mikä on. mutta olin viikon kuumeessa ja nyt puutuu sormet ja jalat.
Vituttaa, kun ei uskalla lähteä salilla ennen huomista lääkärillä käyntiä.

taitaapi olla niin että painot on erjoolla ihan hyvät ja pääasia että on harrastus mistä pitää ja tuo virikkeitä elämään vai mitä?

Toi kyykkyteline vaikuttaa aikas hepposelta ja voi kaatua jo yli 50kg painoilla:D

Eerjo voi ihan hyvin olla näitä nopeesti kasvaneita, jotka ei hallihe viel raajojaan kunnolla. Varsinkin jos ei ole paljoo liikuntataustaa ennen kuin alottaa kyykkäileen sanosin et tohonki syvyyteen pääseminen on jo saavutus.
Kyykkäämään ei opi kuin kyykkäämällä - true dat.

se ei sanonu laitweit :(

mun mielestä toi kyykyn syvyys oli ihan ok,syvemmälle pääsee helposti vähän seisoma-asentoa leventämällä,saa helpommin vietyä perseen taakse :D

sjmv taas tulee niin hirveällä kissanselällä et tuo ei johda pidemmän päälle kuin loukkaantumisiin.myös vipareita vois vähän kattoa kohalleen,kyynerpäiden ja nyrkkien pitäs olla samalla tasalla

mutta se siitä,jatkettasko komedialla?

Parhaan ystävän isä kuoli syöpään. Jotenkin kaikki omat "murheet" on niin pieniä nyt ja valtava suru vaan päällä.

Back
Ylös Bottom