Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

laitanpa tännekin

Kävi tuuri tänään. Ajelin reilu 60km matkan kotio, maantiellä siis. Alkumatkasta perään läksi ajamaan yksi auto, aika lähelle perään. Katsottiin kaverin kanssa että vittu, tuo keskellä tietä oleva irtolumi voisi pölistä aika mukavasti. Ja pölisihän se Taustapelistä näkynyt kuin mieletön pölinä ja himmeästi ne takana ajavan ajovalot. Ajelin 60km tuolleen, toisen puolen renkaat siinä keskellä pöllyttäen (paitsi aina kun tuli auto vastaan) ja se auto vaan seurasi. Vauhtia oli kokoajan yli 100, rajoituksen ollessa 80. Maantie loppui ja valaistu alue alkoi = siitä koko matkan seuranneesta autosta välähtää sinipunaiset valot, viuviu. VVOOOOOOOI VITTTTUUUUUUUUU!!!!!!!!! Kyttä hyökkäs ikkunalle "MITÄ SIE TUOLLEEN!!!!" hetki (2.5 sekuntia) piti kelata selitystä. Sanoin että ei uskalla ajaa oikein tien reunassa kun saattaa tuo hanki imaista auton ojaan. "No mitäs vittua, koko tiehän on aurattu?" Sitten puhallutti, katsoi kortin, sanoi PAH ja lähti vittuun siitä. Edes sakkoja en saanut :lol2:

Kävi tuuri tänään. Ajelin reilu 60km matkan kotio, maantiellä siis. Alkumatkasta perään läksi ajamaan yksi auto, aika lähelle perään. Katsottiin kaverin kanssa että vittu, tuo keskellä tietä oleva irtolumi voisi pölistä aika mukavasti. Ja pölisihän se Taustapelistä näkynyt kuin mieletön pölinä ja himmeästi ne takana ajavan ajovalot. Ajelin 60km tuolleen, toisen puolen renkaat siinä keskellä pöllyttäen (paitsi aina kun tuli auto vastaan) ja se auto vaan seurasi. Vauhtia oli kokoajan yli 100, rajoituksen ollessa 80. Maantie loppui ja valaistu alue alkoi = siitä koko matkan seuranneesta autosta välähtää sinipunaiset valot, viuviu. VVOOOOOOOI VITTTTUUUUUUUUU!!!!!!!!! Kyttä hyökkäs ikkunalle "MITÄ SIE TUOLLEEN!!!!" hetki (2.5 sekuntia) piti kelata selitystä. Sanoin että ei uskalla ajaa oikein tien reunassa kun saattaa tuo hanki imaista auton ojaan. "No mitäs vittua, koko tiehän on aurattu?" Sitten puhallutti, katsoi kortin, sanoi PAH ja lähti vittuun siitä. Edes sakkoja en saanut :lol2:
:D

Aivan TÖRKEESTI lunta ja lisää tuiskuttaa taivaan täydeltä. Uskomatonta :D
Sain tehtyä omal painol dippejä eilen vaik kuin monta. En oo aikasemmin ees kokeillu, ko oon ajatellu etten mä tätä ruhoa saa liikkeelle. Eli mäkin olen aika uskomaton ;)
Muutenki taas erittäin kiva jatkaa reenailua, kun sai positiivista palautetta. Vaikkaki motivaatiosta ei oo ollu puutetta pitkiin aikoihin :)
Parisen vkoa töitä tuolla ja sit alkaa piiiiiitkä loma ja muutto. Vau.

Vietin ihanaa laatuaikaa shoppailemalla yksikseni :) Sai käydä pelkästään niissä kaupoissa missä itse halusi, ei tarvinnut venata ketään eikä toimia kenenkään makutuomarina (paitsi omana). Onnistuin jopa löytämään pari joululahjaa.
Shoppailun jälkeen näin poikaystävää pikaisesti ja saatiin puhuttua pieni väärinkäsitys selväksi. Tuli hyvä mieli :) Lisäksi hän sai vastikään ihan pirun hyvän työpaikan Lontoosta, mutta nyt näyttää siltä, ettei hän ole valmis jättämään yliopistoa kesken sen takia. Hyvä niin, koska en halua, että hän muuttaa niin kauas. Pari tuntia junalla ei ole paljon, mutta olisi todennäköisesti liikaa mulle...

Kohta henkilökunnan joulujuhliin, minkä jälkeen kämppisten kanssa ulos. Hyvä päivä, etten sanoisi :)

Jotenki hyvä fiilis. Kävin tänään ekaa kertaa salilla pitkään aikaan (oli kolmas kerta 2,5 viikon sisällä) ja vaikka rauta paino niin helvetisti nii oli silti kiva jumppailla eikä tullu mitään kipuja. Viikonloppu kans lähenee ja tästä muutes tulee vuoden paras viikonloppu :) Lisäks tajusin just että enää 12 päivää tatuoinnin ottoon, johan sitä on toista vuotta odotettu :D

Vanhenemispäivä tänään! Lämmittää mieltä todella paljon, kun saa onnentoivotuksia tutuilta joiden kanssa ei oo paljoa edes tekemisissä :)

Tuli hommattua uus rinkka. Fjällräven Kajka 75l. Nyt odotellaan et todella päästään koejaan toi kantovehje kunnolla.

Löydettiin upea kämppä emännän kanssa. Yhteenmuutto edessä kolmen viikon päästä :rock:.

:thumbs:

Tanko ei kaikista peloistani huolimatta tippunutkaan suoraan rinnoille, eli oon positiivisesti yllättynyt. Uskallan taas aloittaa penkkaamisen, eli siinä iloista asiaa kerrakseen.

Lämmittää jo nyt kun miettii tammikuun tiliä :) Nyt viikonloppu töitä, ens viikko ja jouluna 3 pyhää, ja siihen viellä uudenvuoden pyhät päälle :) Oonkohan mä liian ahne? Katotaan sitten vitutus ketjussa jouluna !

Back
Ylös Bottom