Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EHKÄ vähän siisti pätkä!
Ei saatana. :D
e. Olikin ihan vitun wanha, mutta antaa nyt olla.
Hyvää settiä pakkiksen Eerjo1:ltä! Näistä videoista saa hyvää motivaatiota myös omiin tekemisiin!![]()
Oikeesti.. onko rammstein tehny näin hyvää musiikkia? :wtf:Ei saatana. :D
e. Olikin ihan vitun wanha, mutta antaa nyt olla.
http://www.youtube.com/watch?v=b1JQHsbGdH0 kappaleessa on enemmän potkua kuin alkuperäisessä :|Oikea kappale on Rammstein - Sonne, ja omasta mielestäni kyseessä on kyllä koko bändin paras biisi.
Sori ot.Paskapuhetta... mulla on pari homoseksuaalia ja yksi Libyalainen muslimi tuttava, jotka kaikki voi katsoa ja nauraa näille videoille samalla tavalla kuin me heterot arjalaiset.Vstaote ja kumppanit, pitäiskö meijän perustaa semmonen ihan oma jengi, missä vaan kuittaillaan muitten rehdillä meiningillä tehdyille videoille jne. Se on vaan niin vitun reilua ja uber coolia touhua. Ottakaa muutkin vaan näistä mallia niin teille kasvaa yhtä iso pippeli, kun näillä sankareilla. Tekniikkaa tosin Eerjon kannattaa hioa muutamassa liikkeessä, niin hyvää tulee.Sori ot.

Paskapuhetta... mulla on pari homoseksuaalia ja yksi Libyalainen muslimi tuttava, jotka kaikki voi katsoa ja nauraa näille videoille samalla tavalla kuin me heterot arjalaiset.
Ps. Sanottakoon vielä että Muslimien Allah tarkoittaa samaa kuin krisittyjen jumala, joten ei me olla uskonnon puolesta kovinkaan kaukana. Muhammad syntyi Koraanin mukaan muutama sata vuotta Jeesuksen jälkeen, mutta molemmat ovat koraanin mukaan pyhiä henkilöitä![]()
Paskapuhetta... mulla on pari homoseksuaalia ja yksi Libyalainen muslimi tuttava, jotka kaikki voi katsoa ja nauraa näille videoille samalla tavalla kuin me heterot arjalaiset.
Ps. Sanottakoon vielä että Muslimien Allah tarkoittaa samaa kuin krisittyjen jumala, joten ei me olla uskonnon puolesta kovinkaan kaukana. Muhammad syntyi Koraanin mukaan muutama sata vuotta Jeesuksen jälkeen, mutta molemmat ovat koraanin mukaan pyhiä henkilöitä![]()