Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

On se nyt saatana kumma kun tyhmien kysymysten ketjussa aletaan vittuilemaan kun joku kysyy tyhmiä.

Aijai. Häitritseekö se sua, jos näin tapahtuu netissä? Otatko itteess? Häiriintyykö työnteko? Sulje se vitun tietokonees ja tee jotain muuta välillä!

Totta vitussa noin tyhmille ihmisille saa vittuilla! Vittuillaanhan täällä kaikille muilekkin: insinööreille, blondeille, bodareille jne. Kukaan ihminen ei oo niin arvokas, etteikö sille sais nauraa.

Mutta kuinka usein vittuillaan henkilölle tyhmästä kysymyksestä kun kysymys on sanottu TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHOSSA? Tai pikemminkin miksi?

Mutta kuinka usein vittuillaan henkilölle tyhmästä kysymyksestä kun kysymys on sanottu TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHOSSA? Tai pikemminkin miksi?

Sen takia, että on naurettavaa ottaa nokkiinsa, ja ottaa asia jotenkin hekilökohtaisesti hoidettavakseen jos joku poikkeaa "säännöistä" jossain vitun netissä. Ihmisellä pitää olla muutakin elämää, kun vain ottaa asiakseen valittaa jostain poikkipuolisesta kommentista netissä.

Totta kai kaikki naurais päin naamaa livenä, jos aikuinen ihminen kysyis, että myydäänkö arkipyhänä auki olevissa kaupoissa kaljaa.

Sen takia, että on naurettavaa ottaa nokkiinsa, ja ottaa asia jotenkin hekilökohtaisesti hoidettavakseen jos joku poikkeaa "säännöistä" jossain vitun netissä. Ihmisellä pitää olla muutakin elämää, kun vain ottaa asiakseen valittaa jostain poikkipuolisesta kommentista netissä.

Totta kai kaikki naurais päin naamaa livenä, jos aikuinen ihminen kysyis, että myydäänkö arkipyhänä auki olevissa kaupoissa kaljaa.

Mitä ite teet täällä tähän aikaan perjantai-iltana? :D

Mitä ite teet täällä tähän aikaan perjantai-iltana? :D

No kirjottelen kännissä. Mutta ei mua vituta yhtään, jos "Reindeer spotting -ketjussa ruvetaan puhumaan tupakan vaarallisuudesta. Eli en koe mitenkään ottaa henkilökohtaseks asiaks sitä että joku poikkeaa säännöistä, ja että suuttusin siitä.

Onko normaalia kun on kurkku pirun kipee ja yhtäkkiä ilmesty kaulaan ja poskeen kauheen kipeet patit? Ihan ihon värisiä ne on mut kirvelee pirusti kun koskettaa ja ei kyllä finnejä oo....

Loppuuko Prison breakin neljäs ja viimeinen tuotantokausi jaksoon 22? Latasin kauden torrenttina, ja jaksoja on videona 22 asti. Tekstitykset näyttää tossa setissä olevan jaksoon 24 asti? mitä vittua

Loppuuko Prison breakin neljäs ja viimeinen tuotantokausi jaksoon 22? Latasin kauden torrenttina, ja jaksoja on videona 22 asti. Tekstitykset näyttää tossa setissä olevan jaksoon 24 asti? mitä vittua

Siihen oli jotain 2 boonusjaksoa en muista enää miten ne nimet meni, mut sen ekan lopun jälkeen tuli vielä 2 jaksoa viiveellä

Siihen oli jotain 2 boonusjaksoa en muista enää miten ne nimet meni, mut sen ekan lopun jälkeen tuli vielä 2 jaksoa viiveellä

Googlasin aiheesta ja selkeni, thx. Jaksot 23-24 on kai tavallaan 1,5h "elokuva", joka kertoo sen 4v ajalta tapahtumia, joita ei ilmennyt viimeisessä, eli 22-jaksossa. Nyt on valumassa "The final break" -niminen torrentti, jolla kokoa ~700mb, jonka pitäis olla nuo kaksi puuttuvaa jaksoa. Noh, kohtahan se selviää.

Onko normaalia kun on kurkku pirun kipee ja yhtäkkiä ilmesty kaulaan ja poskeen kauheen kipeet patit? Ihan ihon värisiä ne on mut kirvelee pirusti kun koskettaa ja ei kyllä finnejä oo....

Minkä kokosia ne patit on? Ekana tulis mieleen turvonneet imusolmukkeet, jotka voivat kasvaa mm. angiinassa tai joissakin flunssataudeissa. Suosittelisin silti lääkärikäyntiä jos/kun ne eivät häviä.

Tässä pikku ongelmaa noitten palkkojen saamisten kanssa. Eli viikon verran olin töissä yhdessä yrityksessä. Ei keretty tekemään työsopimusta ennen kuin menin toiseen paikkaan töihin. Palkkoja ei ole kuulunu nyt kolmeen viikkoon. Kolme kertaa on luvannut tuon maksaa tilille, mutta ei ole näkyny. Kaikki tunnit olen kirjottanu ylös, mitä olen tehnyt. Mitäs kautta noita palkkoja kannattaisi alkaa perimään? Kaikista vittumaisinta tässä on se, ettei äijä vastaa puhelimeen ollenkaan, vaan silloin tällöin tulee jotain tekstiviestejä takaisin.

Älkää nyt hyvät ihmiset tehkö töitä ilman työsopparia, ellei ole todella tuttu työnantaja.
MOL:ään päin varmaan yhteyksiä..

Tässä pikku ongelmaa noitten palkkojen saamisten kanssa. Eli viikon verran olin töissä yhdessä yrityksessä. Ei keretty tekemään työsopimusta ennen kuin menin toiseen paikkaan töihin. Palkkoja ei ole kuulunu nyt kolmeen viikkoon. Kolme kertaa on luvannut tuon maksaa tilille, mutta ei ole näkyny. Kaikki tunnit olen kirjottanu ylös, mitä olen tehnyt. Mitäs kautta noita palkkoja kannattaisi alkaa perimään? Kaikista vittumaisinta tässä on se, ettei äijä vastaa puhelimeen ollenkaan, vaan silloin tällöin tulee jotain tekstiviestejä takaisin.

http://www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/08_palkkaturva/index.jsp

e:tuohan se taitaa olla ainoa oljenkorsi,kokemuksia ei ole.minkäsalan ja montako henkilöä työllistävä yritys on kyseessä?

e2:hidas-ja samkoon,kaikkein tyhmintä uhitella hommaavansa palkkasaatavat muuta kautta!

Palkkaturvassa näköjään noitten lomakkeiden käsittelyaika 3-4 kuukautta, en tiedä sitten, että jaksaako tuota aikaa sen viikon palkan takia edes odottaa. Taidan hommata rahani ennemmin vähän epävirallisempaa reittiä. Ellei jotain muuta järkevää vaihtoehtoa ole

No kirjottelen kännissä. Mutta ei mua vituta yhtään, jos "Reindeer spotting -ketjussa ruvetaan puhumaan tupakan vaarallisuudesta. Eli en koe mitenkään ottaa henkilökohtaseks asiaks sitä että joku poikkeaa säännöistä, ja että suuttusin siitä.

Kännissä selkeesti alkaa joillain toi pään aukominen :D

http://www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/08_palkkaturva/index.jsp

e:tuohan se taitaa olla ainoa oljenkorsi,kokemuksia ei ole.minkäsalan ja montako henkilöä työllistävä yritys on kyseessä?

e2:hidas-ja samkoon,kaikkein tyhmintä uhitella hommaavansa palkkasaatavat muuta kautta!

Hehe. Luin ton mun viestin jälkeenpäin ja siitä näköjään saa simmosen kuvan, että oon menossa vetää sitä turpaan :D. Käymässä aattelin ens viikolla mennä, mut ihan vaan juttelemassa, kun ei tuohon puhelimeen suostu vastaamaan, niin vähän vaikee kommunikoida ton kanssa. Kun en edes tiedä, että onko tohon oikeesti joku järkevä selitys.

Metsänhoitoalan yritys tuo on. Sille ymmärtääkseni tekee alihankintana hommia jonkun verran sakkia. Sitten siellä oli ihan tuon äijän listoilla hommissa yksi toinen tyyppi. Kuulin viime viikolla, että tuolla tyypillä sattui olemaan puolentoista kuukauden palkat maksamatta ja tämän takia oli lopettanut työt samoihin aikoihin kun mäkin sieltä lähdin.

Ihan naurettavaa kyllä toi, että ton palkkaturvan hakemusten käsittely kestää noin pirun kauan.

Minkä kokosia ne patit on? Ekana tulis mieleen turvonneet imusolmukkeet, jotka voivat kasvaa mm. angiinassa tai joissakin flunssataudeissa. Suosittelisin silti lääkärikäyntiä jos/kun ne eivät häviä.

Poskestä hävinnyt kahdessa päivässä, kaulastakin alkanut pikkuhiljaa pienentyä, kuume laskenut ja kurkkukipu samalla vähentynyt. Tiedä sitten mitä oli, ei oo enään mitään kipeitäkään.

Aijai. Häitritseekö se sua, jos näin tapahtuu netissä? Otatko itteess? Häiriintyykö työnteko? Sulje se vitun tietokonees ja tee jotain muuta välillä!

Totta vitussa noin tyhmille ihmisille saa vittuilla! Vittuillaanhan täällä kaikille muilekkin: insinööreille, blondeille, bodareille jne. Kukaan ihminen ei oo niin arvokas, etteikö sille sais nauraa.

Jätkähän veti hernehet nokkaan oikein kunnolla! :D Olis pitäny laittaa joku hymiö siihen edelliseen viestiin. :)

Sitten eräs mieltä askarruttanut tyhmä kysymys jottei mene off-topiciksi: Kuinka vitun idiootteja jotkut ihmiset voi olla?

Back
Ylös Bottom