Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiedä siitä komediasta, mutta itseä ainakin laitto hymyilyttämään.

Tupsahti tänään salille 3 sellasta about samanikästä poikaa kuin minä, (~16v.) Koko heidän treeninsä oli pelkkää penkkipunnerrusta. Yksi näistä kolmesta tyypistä vissiinkin johti tätä treeniporukkaa, ja ohjeita tuli niin kovaan tahtiin ettei meinannu henkeä saada välistä vedettyä. Seuraavassa muutama poiminta kommenteista:

-"Maastavetoa ja kyykkyä ei kannata tehdä ollenkaan, koska ne ovat raskaita liikkeitä, ja jos tekee niitä niin pituuskasvu pysähtyy kuin seinään. Myöskään vanhempana ei niitä kannata tehdä koska niissä voi loukkaantua."

Sitten yks niistä kavereista rupes vuorollaan tekemään penkkiä ja jutteli ohjeistavalle kaverilleen jotain että jos saisi sen oman maximin (70kg) ylös penkistä, niin olisi hieno juttu. No tämä homman vetäjä siihen toteamaan:

-"Kun treenaat penkkiä nytte 3 kertaa viikkoon, sun täytyy joka kerta koittaa aina nostaa se 70kg treenin loppuun, sun kato täytyy totuttaa kroppa raskaisiin painoihin."

Itse olis tehny mieli vähä oikasta puheita, mutta mitäpä sitä, pidin suuni kiinni. :)

Ei huolta, et ole yksin asian kanssa. Itellä menossa jo kolmas päivä kuumeessa...kurkkukipu on sentään jo hieman laantunut. Vatuttaa tällänen sairastelu..

Ei huolta, et ole yksin asian kanssa. Itellä menossa jo kolmas päivä kuumeessa...kurkkukipu on sentään jo hieman laantunut. Vatuttaa tällänen sairastelu..

Mulle on aivan sama vaikka olisi kuumetta 2 viikkoa 40 astetta mutta kurkkukipu on niiiiiiiiiiiiiinnn vittumaista.

Mua vituttaa kaikki nuoret, joita ei voisi vähempää kiinnostaa koulutus ja jotka joko jättävät koulun kesken heittäytyen sosiaalituen armoille tai sit roikkuvat jossain rasvalettiamiksessa 5 vuotta. Tosin vituttaa kyllä myös ne, joita motivoi vain ja ainoastaan raha.

joo siis tottakai mua ottaa noiki päähän ihan vitusti :D. Mutta tuosta amisheitostasi(joka pitää kyllä osittain paikkansa) saan sen kuvan, ettet arvosta pelkän ammattikoulutaustan omaavia ihmisiä, ja että yliopisto- tai amktutkinto pitää olla, että voi pärjätä elämässä tai tulla vakavastiotetuksi?

Nimim: tuleva ammattikoulutaustainen, kun ei nappaa olla koulussa kolmekymppiseks.

joo siis tottakai mua ottaa noiki päähän ihan vitusti :D. Mutta tuosta amisheitostasi(joka pitää kyllä osittain paikkansa) saan sen kuvan, ettet arvosta pelkän ammattikoulutaustan omaavia ihmisiä, ja että yliopisto- tai amktutkinto pitää olla, että voi pärjätä elämässä tai tulla vakavastiotetuksi?

Nimim: tuleva ammattikoulutaustainen, kun ei nappaa olla koulussa kolmekymppiseks.

No näinhän se usein menee. Haaveillaan jostain hyväpalkkasesta huuhaa-ammatista(josta ollaan etsitty lukioaikoina tietoa netistä). Todellisuudessa nämä korkeakouluopiskelijat venyttää sitä valmistumistaan ihan vitusti kauemmin. Tiedän monta yliopistoissa laukku olalla kulkevaa, joilla se valmistuminen on 7 vuoden opiskelujen jälkeen "ihan kohta", tai semmosta poninhäntää jolla on jääny koulut kesken, "mutta aioin kyllä suorittaa sen loppuun tässä lähiaikoina".

Ja omasta kommentistasi ei sitten saanut kuvaa, ettet arvosta korkeakoulutettuja? :jahas:

^Lihavat naiset jotka luulevat olevansa seksikkäitä ja jotenkin parempia kuin muut ihmiset.

I feel you. Ottaa varmasti itsetunnon päälle tuo, mikäli profiilisi statsit (165/65) pitää paikkaansa. Kyllä muakin vituttais, jos nainen olisi isompi kuin minä.. ;)

IMO naisen kuuluu olla rintava, reitevä ja persevä. Laiheliinit ja laudat ne vasta ällöttäviä ovat.

En tiedä siitä komediasta, mutta itseä ainakin laitto hymyilyttämään.

Tupsahti tänään salille 3 sellasta about samanikästä poikaa kuin minä, (~16v.) Koko heidän treeninsä oli pelkkää penkkipunnerrusta. Yksi näistä kolmesta tyypistä vissiinkin johti tätä treeniporukkaa, ja ohjeita tuli niin kovaan tahtiin ettei meinannu henkeä saada välistä vedettyä. Seuraavassa muutama poiminta kommenteista:

-"Maastavetoa ja kyykkyä ei kannata tehdä ollenkaan, koska ne ovat raskaita liikkeitä, ja jos tekee niitä niin pituuskasvu pysähtyy kuin seinään. Myöskään vanhempana ei niitä kannata tehdä koska niissä voi loukkaantua."

Sitten yks niistä kavereista rupes vuorollaan tekemään penkkiä ja jutteli ohjeistavalle kaverilleen jotain että jos saisi sen oman maximin (70kg) ylös penkistä, niin olisi hieno juttu. No tämä homman vetäjä siihen toteamaan:

-"Kun treenaat penkkiä nytte 3 kertaa viikkoon, sun täytyy joka kerta koittaa aina nostaa se 70kg treenin loppuun, sun kato täytyy totuttaa kroppa raskaisiin painoihin."

Itse olis tehny mieli vähä oikasta puheita, mutta mitäpä sitä, pidin suuni kiinni. :)
:lol2::lol2::lol2::lol2: tää on niin perus :rock:

Metrossa et välttämättä pääse pysäkille asti edes.

Metrossa smurffeille kiinni jääminen on joko havainnoinnin puutetta -tai sitten vaan puhdasta tyhmyyttä.
Vanhoina hyvinä aikoina ei flabaria ollut koskaan, eikä tarvinnut myöskään maksaa. Uuttera opiskelija säästi monet kaljarahat.
Rullaportaita voi muuten juosta myös vastavirtaan. ;)

Rinnat saa naisella olla ja sitä persettäkin ja vaikka vielä reittäkin. Mutta vatsamakkarat nyt vaan sattuu olemaan jotain niin ällöttävää kun vaan voi olla.

Ja omasta kommentistasi ei sitten saanut kuvaa, ettet arvosta korkeakoulutettuja? :jahas:

No, tietyllä tapaa tottakai arvostan, mutta kun suuri osa on juuri näitä Joo:n mainitsemia hengailijoita, ja juuri nämä ovat niitä kun vihdoin valmistuttuaan paasaavat siitä kuinka koulutus on tärkeää ja esim. 3 vuoden ammattiopinnoilla et osaa vielä mitään. Ehkä osaat, ehkä et, mutta ainakin on tutkinto hieman yli kakskymppisenä, mistä voit sitten ruveta kartuttamaan sitä kokemustasi, näinollen monilla suoraan koulusta työelämään siirtyneellä on se 3-5 vuotta kokemusta kun nämä akateemikot saavat ne paperit käteen ja tuntevat itsensä tärkeiksi.

Tämä ei sitten ollut Torchelle, vaan yleisesti, joten :piis:

Mua kusetettiin nettikaupassa ja se vituttaa. Noh tiedän kys. henkilön nimen, osoitteen, puhelinnumerot (3 kpl) että voisihan sitä vittuillakseen tehdä jotain. Rikosilmoituksen tein jo. Pitäisiköhän vähän käydä oven takana rähisemässä ja pelottelemassa :D

Eka postaus tänne.

Akilles narisee ja ranteessa myös jänne samalla tavalla oireilee. Jokapäiväinen 3h urheiluannos on näin ollen hieman hankalaa ja kivuliasta suorittaa.

Eipä nyt niin vituta, mutta ärsyttää: Katsoin elokuvaa nimeltä Stay Cool 20 minuuttia ja koko aikana en edes hymyillyt. Vittu mitä paskaa. Muka komedia.

Vitun flunssa saatana.. taas kaikki treenit menee hukkaan ku joutuu alottaa taas samasta mistä kesän jälkeen...

Oletteko muut huomanneet, että yleensä nämä pelkkää rintaa ja hauista reenaavat kaverit ovat yleensä n, 16-20-vuotiaita kavereita, jotka ovat yleensä kotoisin jostain lähi-idästä..?
Minunkin salilla on ruvennut pyörimään tämmöinen parivaljakko, jonka reenaaminen on kyllä niin surkuhupaisan näköistä kuin olla ja voi. Esimerkiksi hauiskääntöä nämä sankarit näyttivät viimeksi tekevän 22,5 kg:n käsipainolla, joka on ehkä noin puolet herrojen omasta painosta. Liikerata oli seuraavanlainen; kättä heijataan noin 30 cm taaksepäin lantion korkeudella, jonka jälkeen se punnerretaan vauhdilla lähes pystysuoraan ylöspäin. Kun paino saavuttaa lakipisteensä, se pudotetaan vapaapudotuksella takaisin kohti lattiaa. Pelkäsin että kavereiden kädet irtoavat painoa pudottaessa :( Muutenkin kaikki liikkeet tehdään järkyttävällä nopeudella ja vähintään puolet liian isoilla painoilla :wtf:

Oletteko muut huomanneet, että yleensä nämä pelkkää rintaa ja hauista reenaavat kaverit ovat yleensä n, 16-20-vuotiaita kavereita, jotka ovat yleensä kotoisin jostain lähi-idästä..?
Yleensäkki tuntuu ulkomaalaiset tätä harrastavan. Meidän salilla käy yks tummaihoinen ja aika monta venäläistä (kaikki tosin yli kakskymppisiä, veikaisin että 20-25-vuotiaita), kenenkään niistä en ole nähnyt ikinä jalkoja treenaavan. Erilaiset punnerrusliikkeet, hauiskäännöt, ojennusliikkeet ja olankohautukset kuuluu kyllä liikevalikoimaan. Kahden näistä olen nähnyt jopa vetävän leukoja. Yks niistä on jopa kohtuullisen iso muuten, mutta jalat varmaan alle 50-senttiset. Eipä siinä, ihan sama mulle että miten muut treenaa.. Pääseepähän itse treenaamaan jalkoja sillon ku haluaa ku ei oo siellä päässä tungosta.

Noh, eipä meidän salilla kyllä kovin moni suomalainenkaa jalkoja treenaa ainakaa vapailla painoilla :D

Ei saatana, alaselkään muodostunu jonkinlainen jumi venyttelymättömyyden ja rankan kyykkäyksen seurauksena, ei auta ku vissii venytellä nyt kahta kauheammin! :(

Back
Ylös Bottom