Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

On hieman unirytmit sekaisin. Ei saa oikein päivistä ja elämästä ylipäänsä mitään otetta, kun kaikki on vain harmaata ja pimeää eikä tiedä milloin on aamu ja milloin ilta.

Nyt muuten vituttaa niin saatanasti! ei jaksa selittää mut piti saada kirjottaa toi :D, tai koulujuttuja muttei jaksa ees ajatella tota juttua ny.

No voi nyt vittu. Uudehko läppäri tipahti lattialle ja meni palasiksi. Horjahdin vahingossa pöydän päälle ja läppäri lensi kaaressa lattialle ja pöytä tietysti vielä viimeisteli läppärin kaatumalla sen päälle. Korvaakohan kotivakuutus tälläistä? Voi perkeleen perkele, juuri kun piti tehdä kouluhommia ja tietysti kaikki filut koneen sisällä :(

Vittu kun vituttaa kaikki vitun asiat taas tänään etenkin kun salil pari sellast tyyppiä viel mitkä just sen kerran kuukaudes reenaa niin pääsee perkele kavereille hehkuttaa et hei mä käyn salilla jo nyt on vittu kun ei miehet meinaa tajua et siel käyää vähä useammin kun kerran kuussa jos mienataan jotain saada aikaseksi PERKELE!!!:curs:

Yks pysäkinväli lähijunalla Helsingissä maksaa näköjään 80e.

matkaliput, kiitos.

onnistu käymään melkosen paska tsäkä sulla...

Saaplari toi postin touhu,tänään "pitäisi" tulla yksi kirje jota jo odotettukin,eilen posti tuli heti kympin jälkeen eli postiluukun kolahdus
liki herätti,nyt ei näy eikä kuulu.No onpa sentä lohta uunissa niin saa,ellei kirje saavu,lohduksi ainakin hyvää ruokaa.

Rakennustyömaalla missä olen töissä oli talon emännän ex mies lainannut mun varjeltua 50 euroa maksavaa 20mm levystä puu talttaa ja lohkassu terän paskaks ja jättäny sen vaan mun tavaroiden viereen. Voi vittu saatana..

Yks pysäkinväli lähijunalla Helsingissä maksaa näköjään 80e.

Metrossa et välttämättä pääse pysäkille asti edes.

Tänään oli taas sellanen perus 70-v jamppa joka veti ylätaljaa niin ,että meni yläkroppa vaakatasoon lattiaa nähden,saavuin harmikseni hänen viimeisille sarjoille niin en kerennyt ottaa videopätkään vaankun 5 sek,en jaksa sitä uploadata.Kattoo jos näkee kyseistä sankaria useammin. :D

Miks täytyy heti ottaa videoo jos mies tekee väärin ylätaljaa? Kopioi ennemmin Nyyssölän ja Miken ylätaljaselostus ja pistä teipillä kiinni siihen ylätaljaan ja sen viereen erillisellä paperille niin ei tarvitse istua taljassa lukemassa ohjeita.

vituttaa kaikki nuoret, jotka rahankiilto silmissä on hakemas johki vitun kouluun josta valmistuttuasi pääset konttorirotaks... Sori kaikil konttorirotil mut ei vaan voi ymmärtää, tulee vaan mielikuva sellasesta kaljamahasesta rillipäästä joka puhuu paskaa puhelimee kaiket päivät ja esittää tärkeetä.. Ja seki kyl vituttaa ku löin pään tänää maahan ja nyt siitä tulee verta :curs:

vituttaa kaikki nuoret, jotka rahankiilto silmissä on hakemas johki vitun kouluun josta valmistuttuasi pääset konttorirotaks... Sori kaikil konttorirotil mut ei vaan voi ymmärtää, tulee vaan mielikuva sellasesta kaljamahasesta rillipäästä joka puhuu paskaa puhelimee kaiket päivät ja esittää tärkeetä.. Ja seki kyl vituttaa ku löin pään tänää maahan ja nyt siitä tulee verta :curs:

Mua vituttaa kaikki nuoret, joita ei voisi vähempää kiinnostaa koulutus ja jotka joko jättävät koulun kesken heittäytyen sosiaalituen armoille tai sit roikkuvat jossain rasvalettiamiksessa 5 vuotta. Tosin vituttaa kyllä myös ne, joita motivoi vain ja ainoastaan raha.

Tänään oli taas sellanen perus 70-v jamppa joka veti ylätaljaa niin ,että meni yläkroppa vaakatasoon lattiaa nähden,saavuin harmikseni hänen viimeisille sarjoille niin en kerennyt ottaa videopätkään vaankun 5 sek,en jaksa sitä uploadata.Kattoo jos näkee kyseistä sankaria useammin. :D

Jos liikkeessä ei ollut kauheaa heilumista niin jamppahan teki takaolkapäitä? :S

Saattaa olla väärä ketju, kun ei vituta vielä ankarasti, aivan pikkaisen vain. Mutta listaan vähän syitä tähän hienoiseen vitutukseen:

*taidan hävitä taistelun viestintävirastoa vastaan koskien tv-lupaa, jota taloutemme ei omista
*parintonnin sakot ja korvaukset odottaa maksajaansa, minähän se olen. Nämä siitä hirvittävästä pahoinpitelystä jossa sain itse enemmän kuin olisin ansainnut :D
*veroviranomaiset lähestyivät minua inhottavalla selvityspyynnöllä
*kohta nelivuotiaalle muksulleni aloitetaan luultavasti kaikkienmuiden lääkkeiden ja ravinteiden lisäksi iskemään kasvuhormonia
*pamahti työttömyys päälle(tämä ei toisaalta hirveästi juuri nyt vituta), paitsi että rahat tietty loppuu jossain vaiheessa
*edelliseen viitaten pitkät käsittelyajat eri virastoissa, muutaman kuukauden odotus että asiat alkavat rullaamaan

Hmmm, no ei kait tässä nyt muuta. Ai niin, nivunen paskana, kyynerpää paskana ja tuolla ylhäällä lähellä lapaa joku paskana. Silti sitkeästi eteenpäin.

Aamulla olisi ollut herätys vasta klo 8, mutta heräsin joskus 5 aikoihin kun pyöri kaikki kouluunpääsyjutut päässä. Ahdistaa aivan jumalattomasti, että jos ei pääsekkään kouluun. Ei tiedä, että mitähän sitten tekisi, jos ei pääse minnekkään. Perkele.

Vittu salimotivaatio täys 10, koulutehtävät kerranki tehty ja koulun jälkeen pääsee salille, koska on kyyti ja eiköhän se vitun kurkkukipu tullut juuri nyt.......:curs::curs::curs::curs:

Vittu salimotivaatio täys 10, koulutehtävät kerranki tehty ja koulun jälkeen pääsee salille, koska on kyyti ja eiköhän se vitun kurkkukipu tullut juuri nyt.......:curs::curs::curs::curs:

Nyt ilmaantu kuumetta vielä ja päänsärkyä siis ei jumalauta!!!!!!!

Back
Ylös Bottom