Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Ihan oikein oli idiooteille. Se on kyllä hienoa, jos jossain baarissa sisällä vaikka kaverukset painii leikillään ja pyödät, tuolit ja drinkit lentelee ympäriinsä.

laivallahan toi kaverusten painiminen on todella yleistä vaikkei muualla tapahtuisikaan. Johtunee siitä, että siellä on ne mukavasti pehmustetut lattiat missä on varmasti ihan kiva leikillään temmeltää nousuissa. (en sano että kokemusta olisi)

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1214398/
Johanna Tukiaisen jymy-yllätys: Olen raskaana!
29.10.2010 16:42

Johanna Tukiaisesta tulee äiti. (Kuva: Jari Kupiainen/MTV Oy)

Johanna Tukiainen kertoo tehneensä useita raskaustestejä varmistaakseen raskauden.
– On tämä ollut jo jonkin aikaa tiedossa. Iso mahani siinä YouTubesta poistetulla esiintymisvideolla johtuu siis ihan luonnollisista syistä, tämä on jo kolmas kuukausi. Kun kaikki merkit olivat olemassa ja minulle tuli aamupahoinvointia, alkoi mahanikin kasvaa, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Johannalle asia tuli yllätyksenä.
– Olen tehnyt raskaustestin kerran Ruotsissa ja kahdesti Suomessa. Tulen perheestä, jossa on neljä lasta. Olen 32-vuotias ja haaveillut monesta lapsesta. Kun suhteeni ei ole vakiintunut, olen ollut huolestunut. Minusta tulee hyvä äiti.
– Aion esiintyä ja tehdä keikkoja, mutta en tiedä, mihin kuukauteen saakka. Olen hämmentynyt.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
:wall:

laivallahan toi kaverusten painiminen on todella yleistä vaikkei muualla tapahtuisikaan. Johtunee siitä, että siellä on ne mukavasti pehmustetut lattiat missä on varmasti ihan kiva leikillään temmeltää nousuissa. (en sano että kokemusta olisi)

Mistä lähtien leikillään painiminen on normaalia käytöstä 19 vuotiaille "miehille"? Voisin ymmärtää, jos kyseessä olisi 12 vuotiaat pojat.
Ihme neitejä nykyään miehet kun mennään isukille itkemään ja sitten heti iltalehteen hakemaan huomiota. On tuota tullut nyt itsekkin todisteltua(myös muut itseäni), kuinka helvetin rasittavia känniläiset teinit voi pahimmillaan olla. Eikä sitä itse silloin tajua.

Mistäs sä sen voit tietää?
Eikä se nyt ihan normaalia ole. Naisten "jahtaaminen" on...ellei sitten halua poikarakkautta.

Siinä vaiheessa pitäis myös kestää normaalit seuraukset eikä isin kanssa aloittaa itkua asiasta laivayhtiölle ja myöhemmin vielä johonkin iltapäivälehteen..

Kommentoinkin nyt vain tähän etteikö pieni paini olisi normaalia. Koska se on, ja varsinkin kun on sooseissa. En nyt missään kohdin puolustellut poikien toimintaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010110212627322_uu.shtml
Panimoyhtiö Hartwall on saanut huomautuksen homoja syrjivästä lonkeromainoksesta.

Mainonnan eettinen neuvosto katsoi, että Åttå Drinkero- juoman mainoskampanjassa annetaan stereotyyppinen kuva homoseksuaaleista.
Neuvosto oli saanut mainoksista lukuisia kanteluita yksityishenkilöiltä. Mainoksessa esiintyy karikatyyrimäinen ruotsalainen homohahmo, jota esittää norjalainen koomikko Kristian Valen.

Vittu mitä paskaa taas.

+1

^ Ehkä eniten tuossa vituttaa kun jotkut saavat taas sellaisen käsityksen että kaikki homot valittivat tuosta mainoksesta.
Niinpä.

Mielestäni kyseessä on hauska mainos, ei mitään muuta. Ihan niin kuin muilla stereotypioilla ei pelleillä, nyt on vain kyseessä asia joka on menossa läpi eräänlaista suurempaa "hyväksyntävaihetta" ja siitä kohu. Enkä tiedä onko se edes noin, onhan leffoissa ja muussa populäärikulttuurissa asian kanssa leikitelty ties kuinka kauan. Mikä mainoksessa on ero? Se näkyy niin usein? Se on niin hauska että herättää liikaa huomiota? What?

Ihmeellistä touhua.

Ai oliko se olevinaan homo siinä mainokses? ;) Oli se hyvä että meille jotka emme ajattele homoja noin stereotyyppisesti, kerrottiin myös mitä oli mainoksen takana.

Oli muuten hyviä mainoksia.

Ai oliko se olevinaan homo siinä mainokses? ;) Oli se hyvä että meille jotka emme ajattele homoja noin stereotyyppisesti, kerrottiin myös mitä oli mainoksen takana.

Oli muuten hyviä mainoksia.

Mä ajattelin että ne mainokset on vaan kohdistettu homoille.

Mites tämä? :jahas:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010110312631872_uu.shtml

"Lohja. Suomalaisten onneksi." Tämän sloganin piti olla Lohjan kupungin uusi mainoslause. Kaupunginjohtaja Simo Juva veti hankkeen kuitenkin pois hallituksen listalta. Lohjalla pohdittiin, ettei logo ollutkaan paras mahdollinen.

-Suomalaisten onneksi-teema on nyt loppuun käsitelty ja hylätty. Ei sillä voi jatkaa, kommentoi kaupunginjohtaja Länsi-Uusimaa-lehdessä.

Slogania pidettiin jopa syrjivänä tai rasistisena.

Samalla sloganin yhteyteen suunniteltu graafinen logo joutui roskakoriin.

Back
Ylös Bottom