Voi vitun särdääni. No niin kauan kun ulla ei tule takaisin niin kaikki on hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korppi kyllä kuulostaa niin vitunmoiselta gansteripäälliköltä, että en haluis olla sen kanssa missään tekemisissä!
Cindy halusi erota. Ei kuulemma halua riistää Tuukalta mahdollisuuksia omaan lapseen, kun lortto ei itse halua lapsia.
Edit. Lortto pamautti vielä sopivasti tiedon ilmoille heti hääyön jälkeen.
Tupla-E: Olipa koskettava kohtaus ja koskettavat musat. Cindyn nenä melkein tökkäsi Tuukkaa silmään.
Toisaalta mä ymmärrän täysin Cindyä. Kuka nyt haluis lapsia tuhkamunatuukan kanssa.
Sitten kun Stuba ei halua mennä varastamaan paria 20€ arvosta kukkavaasia niin korpilla on kuva Stuban pojasta joka asuu tällä hetkellä ulkomailla. Siis ei jumalauta, oikeen salkkareita taas. :D + korppi tulee vielä hummerin limusiinilla ja antaa kuvan ikkunasta kirjekuores....Voi vittujen vittu :lol2: Stuba palkkaa 2 työntekijää, vanhaa linnakundia ja ne varastaa pari 40€ arvosta tv:tä yms. Sitten Stuba tulee parille keikalle ja jää äidilleen kiinni ja jättää nää hommat tähän. Sitten yhtäkkiä kahdella työntekijällä onkin pomo nimeltä korppi (voi vittu mikä nimiki saatana :lol2Sitten kun Stuba ei halua mennä varastamaan paria 20€ arvosta kukkavaasia niin korpilla on kuva Stuban pojasta joka asuu tällä hetkellä ulkomailla. Siis ei jumalauta, oikeen salkkareita taas. :D + korppi tulee vielä hummerin limusiinilla ja antaa kuvan ikkunasta kirjekuores....
Kovat on ajat rikollisilla, kun joudutaan noin radikaaleihin toimiin, että saadaan yksi stubastiani taas varastelemaan telkkareita ja niitä kukkavaaseja. :( Toi hummeri limusiini oli kyllä ihan paras, korppi ei ookkaan ihan pikkutekijä. :hyvä:
Taantuma iskenyt rikollisiinkin. :D
Itse epäilen Igoria.