Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täysin samaa mieltä. Ens jaksossa 3. kerta ruotsin 2. kurssia. -,- harvinaisen vituttavaa. Ja mitä mä tolla svenssoneiden kielellä tuun tekemään? En mitään. Prkl.

No äläs ny, unohdit että suomenruotsalaisten salaliiton ansiosta Suomessa tehdään vallankaappaus ja uusi presidenttimme Astrid Thors tekee ruotsista ainoan virallisen kielen, heti sen jälkeen kun on liittänyt Suomen takaisin Ruotsiin.:D

Wake up light eli sarastusvalo. Mikä mahtava keksintö. Yleensä. :jahas: ...kyseinen kapistus nimittäin päätti seota juuri silloin kun sitä eniten tarvitsisi! Masentavaa herätä täysin pilkkopimeässä huoneessa sen sijaan, että kroppa olisi heräillyt pikkuhiljaa kirkastuvaan valoon. Viikon verran oon ollut paljon väsyneempi kuin normaalisti, enkä keksi mitään muuta syytä kuin sen, että herätystapa on muuttunut. Saa nähdä, kauanko kestää huolto vai saanko suoraan uuden vastaavan vekottimen tilalle..

Tulikin vietettyä koulupäivä nukkuessa. Tästä tää ketjureaktio alkaa. Jos viime viikon tapahtumat toistuu niin ensi yönä nukun n. 4h ja sitä seuraavana taas 14h, eli jokatoinen yö on uneton ja jokatoinen päivä menee nukkuessa.

Wake up light eli sarastusvalo. Mikä mahtava keksintö. Yleensä. :jahas: ...kyseinen kapistus nimittäin päätti seota juuri silloin kun sitä eniten tarvitsisi! Masentavaa herätä täysin pilkkopimeässä huoneessa sen sijaan, että kroppa olisi heräillyt pikkuhiljaa kirkastuvaan valoon. Viikon verran oon ollut paljon väsyneempi kuin normaalisti, enkä keksi mitään muuta syytä kuin sen, että herätystapa on muuttunut. Saa nähdä, kauanko kestää huolto vai saanko suoraan uuden vastaavan vekottimen tilalle..

noita ei oman kokemuksen mukaan huolleta

Tulikin vietettyä koulupäivä nukkuessa. Tästä tää ketjureaktio alkaa. Jos viime viikon tapahtumat toistuu niin ensi yönä nukun n. 4h ja sitä seuraavana taas 14h, eli jokatoinen yö on uneton ja jokatoinen päivä menee nukkuessa.

Mulla on ihan sama juttu. En saa unta yöllä -> valvon pitkään -> herään aamulla kouluun kuolemanväsyneenä. Sit seuraavana päivänä sama toistuu, paitsi että päätän lintsata/on muuten vaan vapaapäivä ja nukun iltapäivään asti. Viikonloppuisin luonnollisesti nukun just jotain 12-14h yöunia.
Tällä viikolla olen päättänyt pakottaa itseni 1. nukahtamaan aikaisemmin, 2. välttämään päikkäreitä ja 3. olemaan lintsaamatta ja heräämään aikaisemmin, vaikka miten väsyttäisi. Jännä miten onkin saanut unirytmin näin vituiksi näin lyhyessä ajassa...

Tänään on vituttanut myös kirjanpito. Financial vitun Accounting. En vaan tajua siitä mitään! Tuntuu ettei koko hommassa ole yhtään mitään järkeä, vaan lukuja lisäillään sinne tänne tasoittamaan tilejä ja luku on toisessa tilissä debitissä ja toisessa creditissä enkä vaan näe siinä mitään logiikkaa. Pitkään aikaan ei ole ollut näin tyhmä olo, varsinkin kun ton ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä. Onneksi kaikki muutkin tuntuvat olevan pihalla ko. moduulin suhteen, yks sälli mun seminaariryhmästä oli lähettänyt tutorille mailia ja sanonut ettei kukaan tajua mitään, joten tämänpäiväisessä seminaarissa käytiin sit vähän paremmin läpi asioita. Vituttavaa silti, mulla ei ole varmaan ikinä ollut sellaista tilannetta etten olisi yrityksestä huolimatta tajunnut jotain koulujuttua... Tosin tätä vaikeuttaa kaiken lisäksi vielä kiinnostuksen puute koko aihetta kohtaan :jahas:

Mikä saatanan aivovamma saa ihmisen vetämään jotain ylimääräistä mönjää pyöränpultteihin? Se on tosi hienoa availla niitä pultteja ja/tai muttereita, kun olet kyynärpäitä myöden vaseliinissa tai kuparitahnassa.

Varmaan kannattaa odottaa se 2-4 päivää kuten ohjeissa on niin pääsee paranemaan kunnolla :)
Ja suosittelen kyllä, että menet sen toisenki viisurin leikkauttamaan. Helpommalla pääsee kun ne ottaa pois ja hetken aikaa kärsii, niistä voi sit kumminki tulla myöhemmi paljo isompi vaiva jos jättää poistattamatta.

Näin kai se on nähtävä. Turhalta tuo vaan tuntuu vielä kun ei ole toinen hammas mitään vaivoja aiheuttanut. :)

Koulussa taas paskaa ruokaa--> verensokerit alhaalla ja perseestä koittaa oppia mitään.
Ruokana oli siis spagettivuokaa, josta oli otettu jauheliha pois. Lisäksi siihen oli laitettu jtn perunajauhoa tai mitälie, se oli sellaista limaa! Hyi, siis oikeasti ihan sellaista limaista spagettia vain, ei pystynyt syömään.

se ketuttaa kun olis nälkä syödä iha tajuttomasti nyt iltapalaks mut vasta huomenna pääsen kauppaan hakemaan sitä ruokaa. :( :(

Mikä saatanan aivovamma saa ihmisen vetämään jotain ylimääräistä mönjää pyöränpultteihin? Se on tosi hienoa availla niitä pultteja ja/tai muttereita, kun olet kyynärpäitä myöden vaseliinissa tai kuparitahnassa.

Samaan kastiin menevät "paikkausaineet" aka "maitoliimat". Tyyliin 2 kertaa 100:sta tuo kyseinen paska sattuu toimimaan, silloinkin siitä osa jää sinne pyörimään ja tasapainotuksesta tulee kerralla entinen.

Pari viikkoa sitten oli ihan savon sanomissa/keskisuomalaisessa juttua renkaiden vaihdosta ja siinäkin oli mainittu että on hyvä voidella pyöränpultit vaseliinilla. Ja olen jopa nähnyt erikseen myytävää pyöräpultti rasvaa.

Muuten saitko toimimaan sen lämpötolpan?

Tässä jo pidemmän aikaa kun olen salilla kulkenut niin on ollut sellainen fiilis että salilta yksi jannu tuijottaa minua.
Emäntä on kulkenut salilla nyt myös mukana ja on havainnut saman asian että en edes kuvittele.
Sellainen poikakaksikko, toinen tukeva ja toinen pieni, niin tämä pienempi tuijottaa koko ajan kun treenaan.
Luulee olevansa ovela ja katselee peilien kautta.
Aika epämiellyttävää tehdä jalkatreenejä jos joku hintti vainoaa minua sillä kyse ei ole mistään normaalista uteliaan tuijotuksesta.
Kaiken lisäksi pojat treenaa penkkiä ja habaa koko ajan, 5min palautuksilla ja kaikkein ovelinta oli, kun alkasivat kiipeillä prässin päälle.
Piti saada prässiin lisää painoa mutta 50kg leka oli liikaa joten pikkupoika meni prässin päälle istumaan.
jannut kuitenkin jotain 18v kun autolla kulkevat.

Back
Ylös Bottom