Fedor Emelianenko

Meinasin vaan jotain sellaista, että Fedoria on vaikea saada UFC:hen niin kauan kun takana on joku tälläinen globaaliyhtiö.

Sää alotit sun argumentit edellisellä sivulla, että M-1 tallin ottelijat ei oo saannu ottelulupia jenkeissä johonka sanoin, että iha törkeen hyvän eventin järjestivät torstaina johon sää sanoit, että Vadim ei järjestä sitä eventtiä johon sanoin että yhtä paljo järjestää ku dana ja, että Vadim on M-1 Globalin presidentti ja julkisuuden kasvot. Ja sen jälkeen ku me molemmat oltiin samaa mieltä että niillä on kavereita töissä sen takia että niitten ei tarvi ite järjestää kaikkia yksityiskohtia niissä eventeissä sää sanot, että Fedoria on vaikee saada sen takia UFChen ku takana on M-1sen kaltanen globaaliyhtiö. En tajua miten tää liitty nyt yhtää mihinkään.

Sä sanoit sitä ja mä sanoin tätä, blaa blaa blaa.

Fedor ei vaan suostu Danan diiliin mikä antais ihan 100% oikeuden Danan pallotella ukkoa miten lystää, helppoa.
Fedorilla massia tulee kyl joka suunnasta niin ei tarvi olla DW:n pupujussi ja hypätä aina kun DW käskee.
Tosin itse haluasin Fedorin ottavan UFC top ukkoja vastaan, mutta nostan hattua että kova ukko ei pompi DW:n pillin mukaan.

Tuskin UFC antas mestariaan vastaan ottaa, mutta luulisi että jotain contenderiä esim. Carwinia vastaan onnistuisi. Sitten jos osapuolet olisi tyytyväisiä niin voitaisiin miettiä jatkoa. Enemmän UFC tienaisi sillä kertalaakista kuin menettäisi Carwinin markkina-arvona jos tappio tulisi. Mutta ei tämmöstä tulla todennäköisesti näkemään....:(

Fedorista sen verran, että veikkaan ettei kaveri lue kovin paljon nettifoorumeita :D Saattaa siis olla täysin managerilta saamiensa tietojen varassa.

Tuskin UFC antas mestariaan vastaan ottaa, mutta luulisi että jotain contenderiä esim. Carwinia vastaan onnistuisi. Sitten jos osapuolet olisi tyytyväisiä niin voitaisiin miettiä jatkoa. Enemmän UFC tienaisi sillä kertalaakista kuin menettäisi Carwinin markkina-arvona jos tappio tulisi. Mutta ei tämmöstä tulla todennäköisesti näkemään....:(

Fedorista sen verran, että veikkaan ettei kaveri lue kovin paljon nettifoorumeita :D Saattaa siis olla täysin managerilta saamiensa tietojen varassa.

Miksi maksaa 1 ottelusta paljon kun Fedoria ei kunnolla jenkeissä tunneta? Ja pistää vielä jotain non championia vastaan ettei matsista saisi mitään hypeä mihinkään tiedotusvälineisiin? UFC tekee tuota bisneksen takia, ei sen takia että Fedor pääsee matsaamaan Carwinin kanssa, vaikka kieltämättä olisi kiva nähdä kun Carwin tyrmäisi Fedorin.

Jep, ymmärrän bisneksen, sen takia Lesnarkin on niin hehkutettu. Uskaltaisin väittää, että aika moni Jenkki joka ostaa lippuja/maksaa ppv:n tuntee Fedorin. Sitä paitsi kyllä UFC:ltä se hypetys onnistuu kun siihen on tarve. En myöskään olettaisi, että UFC:n katsojat ei katso SF:ää ja toisin päin.

Mulla on se muistikuva (korjatkaa jos olen väärässä), että Dana tarjosi aikanaan ison kasan dollareita tiskiin nimenomaan yhdestä ottelusta. Esim. tässä kohtaa Lesnar vs Fedor voisi olla ihan hyvä veto myös business-mielessä.

Jep, ymmärrän bisneksen, sen takia Lesnarkin on niin hehkutettu. Uskaltaisin väittää, että aika moni Jenkki joka ostaa lippuja/maksaa ppv:n tuntee Fedorin. Sitä paitsi kyllä UFC:ltä se hypetys onnistuu kun siihen on tarve. En myöskään olettaisi, että UFC:n katsojat ei katso SF:ää ja toisin päin.

Mulla on se muistikuva (korjatkaa jos olen väärässä), että Dana tarjosi aikanaan ison kasan dollareita tiskiin nimenomaan yhdestä ottelusta. Esim. tässä kohtaa Lesnar vs Fedor voisi olla ihan hyvä veto myös business-mielessä.

Dana tarjosi ison tukun rahaa 6 ottelun sopimuksesta championship clausella, eli jos Fedor voittaisi mestarin ei voisi muualle mennä, muistat väärin. Ei mitään järkeä olisikaan tehdä 1 ottelun sopimusta ja jos kävisi niin että Fedor voittaisi ja veisi vyön mennessään, se veisi UFCn tittelin arvon, vähän sama kuin mitä kävi SF MWlle nyt.

Miksi ottaa fedor ufc:hen pieksemään koko HW divisioona, kun siinähän menis Danalta maine ja hypeäkin olis kovin hankala tehdä, kun kaikkille olisi selvää fedorin ylivoimaisuus. UFC tekee tuota juuri siksi, että turvaa sillä oman maineensa. Vaikka kieltämättä olisi kiva nähdä fedor tyrmäämässä Cainin ;)

Tuovatko tällaiset viestit Japi sinusta jotain hyvää lisää tähän keskusteluun? :D

Miksi ottaa fedor ufc:hen pieksemään koko HW divisioona, kun siinähän menis Danalta maine ja hypeäkin olis kovin hankala tehdä, kun kaikkille olisi selvää fedorin ylivoimaisuus. UFC tekee tuota juuri siksi, että turvaa sillä oman maineensa. Vaikka kieltämättä olisi kiva nähdä fedor tyrmäämässä Cainin ;)

Tuovatko tällaiset viestit Japi sinusta jotain hyvää lisää tähän keskusteluun? :D

En nyt tajua sun pointtia, tuskin muutkaan, jos Dana saisi Fedorin sinne samanlaisella sopimuksella kuin kaikki muutkin, niin eihän Danaa häiritsisi yhtään jos Fedor voittaa kaikki? Osaisi varmaan rakentaa 20 kertaa isomman hypen miehen ympärille kuin M-1 ikinä, pointti on siinä että Vadim ei halua sitoa Fedoria sinne vaan haluaa niin paljon ohjenuoraa itselleen että voi valita vastustajat ja ajan koska otella.
Ei missään kohtaa ole ollut ettei UFC haluaisi miestä sinne, UFC tarjosi rahakkainta sopimusta ikinä se ei vaan M-1selle käynyt. Se kuitenkin on niin että vaikka osaisivat minkälaisen hypen miehen ympärille tehdä, ei Fedor ole sen arvoinen että kannattaisi suostua siihen co-promootioon mitä M-1 pitää vaatimuksena, siihenhän se kaatuu, kaikessa muussa DW tuli vastaan. Ihme provoilua kun et asiasta ymmärrä.

Goldbergin hype + trashtalk tekevät ottelijoista hyviä..

Miksi maksaa 1 ottelusta paljon kun Fedoria ei kunnolla jenkeissä tunneta? Ja pistää vielä jotain non championia vastaan ettei matsista saisi mitään hypeä mihinkään tiedotusvälineisiin?

Näin olen itsekin ymmärtänyt, että Fedor ei todellakaan ole mikään PPV -vetonaula jenkeissä ja bisnessmielessä varsinkin sen jälkeen, kun Fedor hävisi "helposti" :jahas: entiselle UFC:n "kannulle" :D Werdum:lle, tuota ottelua olisi todella vaikea markkinoida suurelle yleisölle; jos Fedor ei olisi hävinnyt kyseistä matsia voitaisiin miestä markkinoida "voittamattomana" yms. Kun ottaa huomioon Fedorin markkina-arvon hänen promoottorinsa (M-1) ottelupalkkiot ovat varmasti ihan naurettavia sekä herra DW:n antipatiat sekä Fedoria että M1:stä eivät varmasti auta yhtään. Jos Fedor tulevaisuudessa saadaan UFC:lle olisi tärkeää saada miehellä otteluita kyseisen organisaation alla, että saataisiin miehelle hypeä aikaiseksi - eli käytännössä Goldberg jankkaamaan jtkin tyyliin: "Fedor is the baddest man on the planet" :D. Fedor olisi myöskin saatava puhumaan englantia (osaa kulma englantia puhua hyvin ihan oikeasti?!?), mikä varmasti lisäisi myöskin miehen markkina-arvoa sekä miehen olisi ryhdyttävä puhumaan paljon trash-talk:ia ala Koscheck. Siis summattuna Goldbergin hype + trashtalk tekevät ottelijoista hyviä (tietenkin osaamisen lisäksi -eli nyrkki slugfestien UFC:ssä) suuren yleisön silmissä, siis bisnessmielessä kuten historia osoittaa:

UFC PPV kärki (uusin espn:n mma live)

1,66 M Lesnar - Mir (jessus.. trashtalk slugfest)
1,16 M Lesnar - Carwin (Goldberg: -suurin matsi UFC:n historiassa.. :D)
1,06 M Jackson - Evans (trashtalkia.. vähänkö)
1,05 M Liddell - Ortiz (trashtalkia.. vähänkö)
1,01 M Lesnar - Couture (Captain america, amerikan oma ikoni vs. super muhku WWE-painija)

UFC tekee tuota bisneksen takia, ei sen takia että Fedor pääsee matsaamaan Carwinin kanssa, vaikka kieltämättä olisi kiva nähdä kun Carwin tyrmäisi Fedorin.

Sen verran pakko kommentoida.. Herra DW on monesti sanonut, että on vapaaottelun fani sekä haluaisi itse nähdä miten Fedor menestyisi "maailman" parhaita vastaan.. mutta joo bisnestä.. :jahas:

Nyt täytyy sanoa, että meikäläisen korvat itkisivät verta, jos jokin taho pakottaisi/saisi Fedorin puhumaan Kossimaista paskaa. Fedorin myyttisyys perustuu siihen jäätävään olemukseen ja siihen ettei vastustajaa tarvitse etukäteen haukkua, kunhan tulee kehään ja vetää luulot pois teoilla.

Kyllä toi Fedorin managementti/Finkelstein kusee koko ajan omille nilkoilleen ja pahasti...Fedorin markkina-arvo ja tunnettavuus jenkeissä tippuu koko ajan kun miestä pidetään poissa kehistä naurettavilla tekosyillä...Luulen että Fedor itse olisi valmis matsaamaan koska vaan,missä vaan ja ketä vastaan tahansa,mutta noiden ahneiden ryssien takia miestä nähdään ottelemassa niin harvoin että kohta kukaan ei edes muista kuka Fedor on,saati sitten että saataisiin rakennettua markkinoinnin kannalta kullanarvoista "fanbasea" jenkkeihin...
Itse olen ollut ja olen edelleen Fedor-fani,mutta kieltämättä vituttaa tää nykyinen tilanne enkä enää edes rankkaisi miestä välttämättä HW#1:ksi...

Kyllä toi Fedorin managementti/Finkelstein kusee koko ajan omille nilkoilleen ja pahasti...Fedorin markkina-arvo ja tunnettavuus jenkeissä tippuu koko ajan kun miestä pidetään poissa kehistä naurettavilla tekosyillä...Luulen että Fedor itse olisi valmis matsaamaan koska vaan,missä vaan ja ketä vastaan tahansa,mutta noiden ahneiden ryssien takia miestä nähdään ottelemassa niin harvoin että kohta kukaan ei edes muista kuka Fedor on,saati sitten että saataisiin rakennettua markkinoinnin kannalta kullanarvoista "fanbasea" jenkkeihin...
Itse olen ollut ja olen edelleen Fedor-fani,mutta kieltämättä vituttaa tää nykyinen tilanne enkä enää edes rankkaisi miestä välttämättä HW#1:ksi...

Samaa mieltä.. omakin suosikkini ja olisi mukavaa nähdä taas mies työn touhussa, kun ei tiedä enää kuinka paljon on "hyviä" vuosiakaan enää jäljellä. Pitää kuitenkin muistaa, että hyviä otteluita olisi tarjolla ilman UFC:kin - Overeem, Barnett, Werdum (uusinta), Antonio Silva jne.

6a00d8349f951869e201053685dd9f970c-320wi.jpg

äärimmäinen turpaanveto mestaruus - it's on!

Nyt täytyy sanoa, että meikäläisen korvat itkisivät verta, jos jokin taho pakottaisi/saisi Fedorin puhumaan Kossimaista paskaa. Fedorin myyttisyys perustuu siihen jäätävään olemukseen ja siihen ettei vastustajaa tarvitse etukäteen haukkua, kunhan tulee kehään ja vetää luulot pois teoilla.

Samaa mieltä, mutta.. esim. GSP siinä mielessä Fedorin kaltainen ottelija, ettei hauku vastustajaa ("vastustajaa tarvitse etukäteen haukkua, kunhan tulee kehään ja vetää luulot pois teoilla") on vedetty mukaan tuohon UFC:n markkinointikoneistoon mm. TUF:iin ja on mies alkanut vähän puhumaan trashtalk:iakin siinä sivussa. Koska valitettavasti tuntuu siltä, ettei amerikkalaiselle "suurelleyleisölle" saa markkinoitua muuten lajia. Mielestäni koko tämä UFC:een promotus ei tee muutenkaan itse lajille, urheiluna kovin hyvää. Miettikääs entistä japanilaisen promootion / organisaation nimeä Pridea eli suomennettuna, ylpeys verrattuna UFC:hen eli vapaasta suomennettuna (pikkuisen provoamalla), äärimmäinen turpaanveto mestaruus.

ufc47.jpg

Samaa mieltä, mutta.. esim. GSP siinä mielessä Fedorin kaltainen ottelija, ettei hauku vastustajaa ("vastustajaa tarvitse etukäteen haukkua, kunhan tulee kehään ja vetää luulot pois teoilla") on vedetty mukaan tuohon UFC:n markkinointikoneistoon mm. TUF:iin ja on mies alkanut vähän puhumaan trashtalk:iakin siinä sivussa. Koska valitettavasti tuntuu siltä, ettei amerikkalaiselle "suurelleyleisölle" saa markkinoitua muuten lajia. Mielestäni koko tämä UFC:een promotus ei tee muutenkaan itse lajille, urheiluna kovin hyvää. Miettikääs entistä japanilaisen promootion / organisaation nimeä Pridea eli suomennettuna, ylpeys verrattuna UFC:hen eli vapaasta suomennettuna (pikkuisen provoamalla), äärimmäinen turpaanveto mestaruus.

ufc47.jpg

Ylpeys on kuolemansynti, turpaanveto ei. /sarcasm

Vähän hölmöä lähteä suomentamaan organisaatioiden nimiä ja ruveta vetämään päätelmiä siitä, ne kun eivät todellakaan tarkoita asioita sillä tavalla kuin nyt yrität yleistä. UFC kuitenkin teki lajista valtamedian urheilussa, ei Pride. Pride sotkeutui mafiaan ja järjestetyistä otteluista on monet ottelijat puhuneet, silti olet sitä mieltä että UFC on huonompi asia urheilulle koska suomensit nimen päin vittua?:wtf:

Ei missään kohtaa ole ollut ettei UFC haluaisi miestä sinne, UFC tarjosi rahakkainta sopimusta ikinä se ei vaan M-1selle käynyt. Se kuitenkin on niin että vaikka osaisivat minkälaisen hypen miehen ympärille tehdä, ei Fedor ole sen arvoinen että kannattaisi suostua siihen co-promootioon mitä M-1 pitää vaatimuksena, siihenhän se kaatuu, kaikessa muussa DW tuli vastaan. Ihme provoilua kun et asiasta ymmärrä.

Dana itse sanoi, että he pääsivät co-promotion ongelman ohitse. N. 45min kohdalla: http://www.fighthymn.net/2010/10/ufc-120-q-with-dana-white-at-fan-expo.html
Tosin käsittääkseni M-1 on kiistänyt, että Fedor ja Dana olisivat edes koskaan tavanneet, joten voihan olla että Dana puhui taas paskaa.
Ihme provoilua, kun et asiasta ymmärrä.

Dana itse sanoi, että he pääsivät co-promotion ongelman ohitse. N. 45min kohdalla: http://www.fighthymn.net/2010/10/ufc-120-q-with-dana-white-at-fan-expo.html
Tosin käsittääkseni M-1 on kiistänyt, että Fedor ja Dana olisivat edes koskaan tavanneet, joten voihan olla että Dana puhui taas paskaa.
Ihme provoilua, kun et asiasta ymmärrä.

Eli linkkisi todistaa minun väitteeni oikeaksi, joko co-promootio oli se ongelma kun dana sanoo että siitä päästiin vihdoin eroon, tai M-1 ei halua siitä luopua jos ja kun kerran tapaamista ei ole koskaan ollutkaan..

Eli linkkisi todistaa minun väitteeni oikeaksi, joko co-promootio oli se ongelma kun dana sanoo että siitä päästiin vihdoin eroon, tai M-1 ei halua siitä luopua jos ja kun kerran tapaamista ei ole koskaan ollutkaan..

Henkilö katsomosta kysyy oliko co-promotion se ongelma, johonka Fedorin saaminen kaatui(kontekstista ilmiselvää) ja Dana vastaa että ei ollut vaan siitä päästiin yli.
Dana: it makes two to make a deal, these guys didn't wan't to make a deal
kysyjä: is it the co-promotion thing?
Dana: No, we got over all that.

Ehkä tuota jollakin omituisella logiikalla voi tulkita niinkin että se sinun sanomisia tukee, mutta kyseinen logiikka ei kyllä aukea minulle. Sinunko mielestäsi Dana sanoi, että siitä päästiin yli siinä mielessä, kun neuvottelut kariutuivat, eikä Fedor päätynyt UFChen? Mutta nähdäkseni Dana vastasi kysymykseen, siitä oliko co-promotion se ongelma, johon neuvottelut kaatui ja vastaus oli selkeä no=ei. Tuossa ei toki selvinnyt, mikä konkreettinen asia, jos mikään, sen sopimuksen syntymisen esti.

DANA PUHUU TOTTA!!!!!! M-1 ON PERSEESTÄ!"!!!!!!!#!!"!"!!"!¤Q#¤PT& Mitä jos joku vaikka näyttäis jotai todisteita jostain? Edes jostain? Jostain sopimuspapereista tai jostai jossa lukee että Dana on tarjonnu niille maailman mutta ne ei oo hyväksyny sitä tai jotain mikä todistaa että, Dana on oikeessa ja Vadim kusettaa. Jos niitä on ni haluaisin nähä niitä. Siihen asti Dana on yhtä kiero ku Vadim.

Back
Ylös Bottom