Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hola hola tico tico, uudet genelecit soi naaman edessä ja aika hyvä fiilis pitkästä aikaa. Mulle musa on niin tärkeää että syvyys, erottelu jne. vie huomion itse musiikkiin. Joo viiniä ja bisseä alla tottakai.

Nämä kuvat pitäs jokaisen naisen laittaa jääkaappiinsa muistuttamaan että haluaako näyttää yhtä seksikkäältä kuin tuksupuksu.

5years.jpg

35669g.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samperi olis pitäny jättää ne 16 tuntiset yöunet väliin. :D

Ja hupia yöhön

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Batman on kova jätkä!

Oli ehkä vähä pettymys. kolme viimesintä oli kumminkin ollu niin helvetin hyviä, että odotti tason pysyvän samana.
Oon vähän samaa mieltä, alkuperäinenkin Coon oli paljon parempi. Näemmä kolmaskin vielä tulossa..

Latasin muuten eilen Halloween-leffan koneelle, ja kattelin tossa pari tuntia sitten. Oli aivan vitun hyvä, mutta nyt huomasinkin et se tuleekin telkkarista juuri nyt. Vituttaa semisti kun tää tietokoneen näyttö on ainakin puolet pienempi kuin telkkarin.

Back
Ylös Bottom