Ei vaan vittu onnistu. Oon niin käsi näköjään, etten osaa, kun nuo tulee ihan kummallisesti. Mieskin pelaa vaan Starcraftia niin siitä ei oo nyt mitään hyötyä. Vittu. Juon jotain ja lähden nukkumaan. Ärkele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan vittu onnistu. Oon niin käsi näköjään, etten osaa, kun nuo tulee ihan kummallisesti. Mieskin pelaa vaan Starcraftia niin siitä ei oo nyt mitään hyötyä. Vittu. Juon jotain ja lähden nukkumaan. Ärkele.
Katson jos löydän jostain torrenttina.
http://thepiratebay.org/torrent/4100011/Caesar_III siitä caesar 3
caesar 2 löysin torrenttina, mutta se toimii ainoastaan dosboxilla josta ei ota erkkikään selvää :D
Tiedätkös miten ladataan torrenttina?
Limewire kannattaa kyllä poistaa. Viruksia joka tiedostossa
En oo ikinä torrenttina mitää ladannu, joten saatan tarvita jeesiä :D Yleensä käyttäny Limewiree ym. helppoja latausohjelmia, missä ei tartte kuin aivottomasti klik-klik ja Oi, se on jo koneella :D

Kohtuu tuttu fiilis, mut uskoa tai älä niin tohonkin kaikkeen turtuu.Stnan delikat, voi jumalauta :curs: Tän kymmentuntisen yövuoron aikana ensimmäiset 5 tuntia on saanut painia vieroitusoireissa sekoilevien juoppojen kanssa. Hiki tulee, sydän hakkaa kahtasataa ja välistä kyllä pelottaakin nuo arvaamattomat mulkut. Duunikaveri (~50 v naishoitaja) kun joutui juuri lähtemään kesken työvuoron kotiin saikulle kun ihanainen, sanotaan vaikka Pena ehti tirpasta nyrkillä suoraan kasvoihin sillä seurauksella, että silmälasien linssi teki poskeen haavan, poski turposi ihan muodottomaksi ja silmä mustui. Siinä vääntäessä sen elukan kanssa mulla oikeasti hetkellisesti kävi mielessä tirpaista takasin kaverin puolesta. Sain just ja just hillittyä itseni. Mut kyllä mua vituttaa ihan helvetisti!!! Vihaan juoppoja!!
Kohtuu tuttu fiilis, mut uskoa tai älä niin tohonkin kaikkeen turtuu.
Puoltoista vuotta tässä (vasta) on tätä samaa rumbaa menty ja kyllä meikäläisen vitutuskäyrä kohoaa ihan lineaarisesti...en sit tiiä tuleeko mulla joku toleranssi tähän paskaan jossain vaiheessa vai vaihtuuko ala ennen sitä. Nähtäväksi jää.
Tuohon voisi hyvin esittää kysymyksen että pitäisikö tulla toleranssi, ettehän te siellä ole sitä varten että tappelisitte juoppojen kanssa.
- Pakkotoisto ei toimi Google Chromella
- Youtube on hidas Google Chromella
Vaiha Chrome pois??
- Pakkotoisto ei toimi Google Chromella
- Youtube on hidas Google Chromella