🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Ei kelpaa Jose Aldolle vielä UFC:n lightweight-ottelu! Mun mielestä sais kyllä alkaa "jo" kelpaamaan.

Kyllä mä mielelläni näen sen Hominick tai/ja Grispi matsin ensiks. Eipä sillä mikään kiire mun mielestä tässä ole. Harmi että meni huutelee jo näin aikasin että haluaa nousta 155seen, koska nyt kaikki vaan odottaa et millon se tapahtuu.

EDIT:

I had a little hope but finally got the release word from the UFC .. Its been a awesome experience ! I ll be back !!

@ http://twitter.com/patrick_cote

DW puhui viikko takaperin jälleen kerran UFCn telkkaridiilistä, henk koht arvaukseni on että nyt se julkistetaan, tänne meille ei varmaan vaikutusta näy vittujakaan ainakaan aluksi, mutta iso homma jenkkilän päässä.
Jos ja kun tämä nyt se kauan huhuttu diili on, niin ensi vuonna UFCllä on tuplamäärä eventtejä tähän vuoteen nähden, joten kuivia viikonloppuja ei paljoa ole.

First reported by ESPN then covered by MMA bay.

I dont know why the link isnt working...but you can google it for yourself.

"Dana White’s “major announcement” revealed, UFC set to start their own network TV channel
October 28, 2010 All MMA News, UFC No Comments
It appears the cat is out of the bag ahead of UFC President, Dana White’s “major announcement” tomorrow after it was revealed on ESPN that the promotion is set to start their own television network.

ESPN’s popular award winning show “Pardon The Interruption” made the announcement earlier today, something that’s set to raise the ire of Dana who was said to be keen on keeping his cards close to his chest ahead of tomorrow.

Tässähän tää sitte.

Crocoppi sais kylllä nyt viimein jäädä eläkkeelle. Miriä vastaan esitys oli suorastaan aneeminen, näytti ihan sparraamiselta. Pelkkää alta pois liikkumista.

Ei kelpaa Jose Aldolle vielä UFC:n lightweight-ottelu! Mun mielestä sais kyllä alkaa "jo" kelpaamaan.

Mun mielestä mitään järkeä Aldolla siirtyä painoluokkaa ylemmäs ja UFC:hen vielä tässä vaiheessa. Ja se, että vastustajaksi tarjotaan heti jotain Floriania kertoo mun mielestä vaan siitä, että Zuffa haluaa laittaa tollasen nuoren kollin takaisin ruotuun. Ja käsittääkseni Aldo jutellut, että olis mukava nousta painoluokassa joskus tulevaisuudessa. Mun mielestä marssijärjestys olis se, että ensin ottaa pari matsia WEC:ssä lw:nä, sitten vyö haltuun ja sitä kautta nousu UFC:n leivän syrjään.

En mäkään näe, että Aldolla olisi mitään kiirettä. Tuo miehen divisioonakin on niin hurja, kun katsoo taaksepäin niin jokainen ylivoimaiselta näyttänyt mestari on menettänyt vyönsä nopeasti uudelle tulokkaalle. Uusia staroja tulee jatkuvasti kuvioihin.

Toivon mukaan UFCn ilmaiset kortit lisääntyy, nää hautautuu prelimeihin ppvssä muuten suuri osa, oli kiva ku WEC oli erillään niin näki enemmän matsei.

Tuohan on hienoa. Tämähän siis meinaa sitä, että ainakin teoriassa ihan joka ikisen PPV:n päämatsiin saadaan titteliottelu (vrt. Bisping vs Leben/Akiyama/Evans whatever).

Gonzagabjj: Official now - Out of UFC - Thanks for all your support - back to normal life and BJJ forever

:( Harmi, tosin ehkä vähä odotettavissa ton matsin perusteella.. Ois ehkä voinnu huudella tota BJJ foreveriä siinä Schaub matsissa ja yrittää jotai muutaku snägäriheijareita. Kaverilla yhtä hyvät takut ku Gurgelilla..

Dana White: WEC, UFC to Merge in 2011

http://www.mmafighting.com/2010/10/28/dana-white-wec-ufc-to-merge-in-2011/

Tää uutinen oli kyllä mulle parempi ku se TV diili. mmmmmmmmm 135 ja 145 sarja UFC kortilla :haart:

Taidan olla ainoo joka pitää tätä paskana uutisena. Noi WEC:n kortit on ollu pelastus joka ikinen kerta, kun ne matsit on ollut lähes poikkeuksetta kaikki aivan mahtavia. Toiv pikkumiesten matsimäärät ei vähene mihinkään, haluan jatkossakin nähdä yhtä paljon hyviä otteluita näiltä WEC:n kundeilta.

Taidan olla ainoo joka pitää tätä paskana uutisena. Noi WEC:n kortit on ollu pelastus joka ikinen kerta, kun ne matsit on ollut lähes poikkeuksetta kaikki aivan mahtavia. Toiv pikkumiesten matsimäärät ei vähene mihinkään, haluan jatkossakin nähdä yhtä paljon hyviä otteluita näiltä WEC:n kundeilta.

Mulla on vähän sama pelonsekainen fiilis, hyvähän se on että wecin jätkät tienaa enemmän mut tää voi vähän kääntyä fania vastaan tää homma.

Et ole ainoa,ei tunnu kovin hyvältä jutulta näin äkkiseltään...oli kiva kun "pienille miehille" oli tavallaan oma organisaatio ja eventit ja luulen että nää WECin ottelijat ei pääse yhtä hyvin esille UFC:ssä...ja noissa WECin eventeissä oli aina "sitä jotain"....no,katsotaan nyt voihan se olla et tää onkin ihan positiivinen juttu,ainakin toi on hienoo et Aldo pääsee testaamaan itseään UFC:ssä...

Eiköhän tässä tarkoituksena ole paremminkin se, että korttien määrä kokonaisuudessaan kasvaa, kun on yksi iso ottelijapool josta kortteja rakentaa (helpompi saada kortti täyteen), ja tuolle uudelle kanavallekin tarvitsee matseja uusintojen lisäksi. Jännä kyllä nähdä miten LW-sarjan käy, kun siellä on nyt sitten aika reippaasti ottelijoita.

Back
Ylös Bottom