Hep. Oot Näätä tässäkin ketjussa usein maininnut ketodietin yhteydessä "jotakin lipolyysiä potkivia" aineita. Samoin puhetta on ollut ruokahalua hillitsevistä valmisteista. Onko näiden puhumiesi valmisteiden joukossa mitään sellaisia juttuja, joista voidaan puhua tässä ketjussa, vai meniskö kaikki keskustelu näistä sun tarkoittamista/mainitsemista ainiesta paremminkin tuonne doping / antidoping -puolelle?
Ei nyt mistää doupeista voida puhua. Jos nyt efe luokitellaan kategoriaan *sallittu harjoituskaudella* ja sivuutetaan se, koska sitä ei oikein kaupoissa myydä, niin synefriini, oktopamiini jne. joita on ihan laillisissa lisäravinteissa yhdistettynä kofeiiniin vie ainakin nälän tehokkaasti matalakalorisella VHH:lla ja kiristyminen on vauhdikasta. Käytän itse jatkuvasti ketolla MRM:n valmistetta jossa on mm. oktopamiinia, teobromiinia, kofeiinia, tyrosiinia, vihreää teetä, caynnepippuria jne. Sitä tosin myydään kilpirauhasen toiminnan tukemiseen.
Yohimbiinin myynti taidettiin kieltää koko EU-alueella hiljattain, mutta sekin toimii hyvin. Itse en vain pidä sivuvaikutuksista, koska mulla se saa sylkeä erittymään aika paljon ja määrän suhteen pitää olla aika tarkkana, koska reagointi on yksilöllistä. Vaikka kyseessä on ihan luontaistuote (no onhan ephedrakin :jahas
niin nythän sitä ei saa varmaan enää pelkästään mistään. Yohimbesta saattaa tulla esim ahdistunut olo ja siksi sen kanssa on hyvä olla tarkkana ja joku pöljä siihen tais joskus kuollakin kun otti poskettomia annoksia. Muutoinhan tota on kaupattu potenssilääkkeenä, mutta siinä asiassa en ole mitään erikoista huomannut :DMcDonaldhan suosittelee yleensä kirjoissaan ecaa ketolle, mutta koska elämme muuttuneessa lainsäädännössä, joudumme elämään ilman sitä.
vai miten "nopsaan" tuo "paisuminen" hiilareista tapahtuu, vai tapahtuuko? vai tuleeko siinä ihmisillä kummosia turvotuksia kun kommentoitu suurimmaks osaks vaan painon nousua mutta kait se jossain näkyykin sitten??