Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt kyllä järsii sen verran, että pakkohan tänne on avautua.
Potutuksen aiheena on nyt parin päivän ajan ollut koulussa tehtävä "parityö". Syy miksi tuohon lainaus merkit nakkasin, on se, että en ole perseempää parityöskentelyä ikinä elämässäni todistanut. Siis tästä veijarista ei ole ollut, ei sitten niin minkäänlaista apua koko työn aikana (kaikella kunnioituksella). Vaikka tyypillä on siinä ohjeet auki nenän edessä missä kerrotaan kuinka hommat pitäisi tehdä niin silti se vaan odottaa että minä teen kaiken. Ts. minä sanon mitä pitää tehdä ja hän tekee sen, muuna aikana hän vain tuijottaa vierestä mitä minä teen. Onhan se toki kiva auttaa toista jos hän ei esim. osaa, mutta vois sitä nyt helvetti edes yrittää. Ärsyttää muutenkin kun tästä työstä tehdään yhteinen raportti, jonka tekemiseen ei tämä tyyppi ole osallistunut juuri ollenkaan, tai no onhan se sinne kirjoittanut sen mitä minä olen pyytänyt. Ja tottakai yhteisestä raportista saadaan sama arvosana!
Ja mikä hauskinta, työssä on tullut nyt pienoinen stoppi, kun en oikein tiedä kuinka mitä seuraavissa stepeissä pitäisi tehdä, kun haluttua lopputulosta ei näytä syntyvän. Kuten varmaan arvaattekin niin tukea/apua on ihan turha odottaa!
Tänään olin vähällä sanoa pari valittua sanaa, kun alkoi nimittäin ihan oikeasti hihat korventumaan.
Voi vittu mitä paskaa.

Vitpersaathelv kun ärsyttää! Mulla on maisteriohjelmani viimeinen tentti maanantaina (uusinta) ja siitä pitäisi nyt päästä läpi. Mulla on ollut koko päivä aikaa lukea ja en ole oikein saanut kunnolla mitään järkevää sisäistettyä näistä saatanan jakaumista. olen niin väsynyt tähän! Mä haluaisin mieluummin mennä suihkuun, katsoa elokuvaa, juoda kaljaa ja nussia, tuossa järjestyksessä. Voisiko joku päntätä nää asiat mun puolesta?

Nykyään Kamppailulajiosio vituttaa ankarasti, koska reilusti yli puolet porukasta trollaa... Voi niitä aikoja kun paikalla oli vaan Savucha, Räikkönen, Benu, Pulla, Steelduck, T-mu, Lieska, Sic, Finfighter ja vastaavat :worship:

Mua vituttaa "kaveri", joka feidaa. Sai itse valita ajankohdan meidän kaveriporukan tapaamiselle (näitä tapaamisia saadaan kokoon about yhdesti puoleen vuoteen) ja on nyt alustavasti vihjannut ettei oo tulossa. Muutamaan viime päivään ei oo vastannu kenellekään puhelimeen eikä ole yhteyksissä. Aikoo siis ilmeisesti vaan feidata koko homman puhumatta kenellekään mitään. Ei siinä mitään jos yks ei tuu, mutta kun tän tyypin pois jääminen aiheuttaa kahden muunkin porukan jäsenen poisjäämisen. Vituttaa. Saatana. Luulin, että sen verran on kaverilla solidaarisuutta, että vois vastata puhelimeen ja sanoo suoraan ettei oo tulossa. Mä oon niin periaatteen ihminen, että kavereille ilmotetaan asioista jne. Tekis mieli läpsiä tyyppiä korville, mutta kun sattuu olemaan useamman sadan kilsan päässä.

Mua vittutta kun joudun tukemaan kansanterveyttä n.1000€ edestä seuraavan kuukauden sisällä vain sen takia koska olen ajanut autolla.

Satan. Ajoin tuossa peltipollariin n. 70km/h kuuen kympin alueella ja kamerahan välähti.

Millä todennäköisyydellä painavat asian villasella? Firman auto alla, hyvä keli, vyö kiinni yms asiat kunnossa. Vasta ylinopeussakot maksoin ja jos taas tulee niin alkaa jäämään työkeikoilla häviölle ku niitä opiskelijana harvoin on :D

PS. syysflunssa raastaa hermoja

Satan. Ajoin tuossa peltipollariin n. 70km/h kuuen kympin alueella ja kamerahan välähti.

Millä todennäköisyydellä painavat asian villasella? Firman auto alla, hyvä keli, vyö kiinni yms asiat kunnossa. Vasta ylinopeussakot maksoin ja jos taas tulee niin alkaa jäämään työkeikoilla häviölle ku niitä opiskelijana harvoin on :D

PS. syysflunssa raastaa hermoja

Kaveri sai kirjallisen varoituksen kun ajoi 83km/h 80 alueella, huomautus lapussa luki että yli 3km/h ylityksestä tulee sakko. Eli tostahan varmuudella tulee lappua kotiin..

Kaveri sai kirjallisen varoituksen kun ajoi 83km/h 80 alueella, huomautus lapussa luki että yli 3km/h ylityksestä tulee sakko. Eli tostahan varmuudella tulee lappua kotiin..

Juurihan siitä oli hirveet otsikot että poliisi yhtenäistää käytännöt eri puolilla suomea ja +10km/h piti olla se raja...

Itsehän vetäsin alkukesästä kameraan Tampere-Turku tiellä 110km/h kameraan ja rajoitus oli joko 100 tai 80 (en ole varma vaihtuiko rajoitus vähän ennen tolppaa kun ohitin silloin rekkaa) alueella eikä tullu mitään kirjeitä kotiin, edes varoituksia. Monilla kavereillakin on välähtänyt, muttei ole mitään tullut. Ei näiden peltipönttöjen kohdalla mikään ole varmaa.

edit: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72266-poliisi-julkisti-nain-ylinopeussakot-rapsahtavat-jatkossa

Säästöpankki!!

Ei jumalauta että mulla menee taas kerran hermot ton paskalafkan kanssa. Kortti toimii nettimaksussa joskus ja jouluna, verkkopankin sivuilla ei pysty säätelemään kortin asetuksia (itseasiassa se jopa väittää, ettei mulla muka ole korttia tiliini), mun osoitteenmuutos ei ollut päivittynyt vieläkään jne jne. En ymmärrä, miksi mun mutsi pysyy väkisin Säästöpankin asiakkaana, kun esim. Nordeassa homma toimii niin paljon paremmin.

Kaiken lisäksi Säästöpankin logokin on tosi ruma :jahas:

Säästöpankki!!

Ei jumalauta että mulla menee taas kerran hermot ton paskalafkan kanssa. Kortti toimii nettimaksussa joskus ja jouluna, verkkopankin sivuilla ei pysty säätelemään kortin asetuksia (itseasiassa se jopa väittää, ettei mulla muka ole korttia tiliini), mun osoitteenmuutos ei ollut päivittynyt vieläkään jne jne. En ymmärrä, miksi mun mutsi pysyy väkisin Säästöpankin asiakkaana, kun esim. Nordeassa homma toimii niin paljon paremmin.

Kaiken lisäksi Säästöpankin logokin on tosi ruma :jahas:

Paljonko väliä, missä pankissa mutsisi on asiakkaana? Sinähän olet ollut omillasi ja hoitanut omat asiasi itse jo 16-vuotiaasta asti.

Paljonko väliä, missä pankissa mutsisi on asiakkaana? Sinähän olet ollut omillasi ja hoitanut omat asiasi itse jo 16-vuotiaasta asti.

Sillä on edelleen ainoat pankkitunnukset mun hätävaratilille, mistä pyydän rahaa tarvittaessa. Tämän vuoksi mulla pitää siis olla tili Säästöpankissa, koska muuten siirtoon kuluisi ainakin päivä.

Nyt mua vituttaa ja kiukuttaa vielä enemmän.

Juurihan siitä oli hirveet otsikot että poliisi yhtenäistää käytännöt eri puolilla suomea ja +10km/h piti olla se raja...

Itsehän vetäsin alkukesästä kameraan Tampere-Turku tiellä 110km/h kameraan ja rajoitus oli joko 100 tai 80 (en ole varma vaihtuiko rajoitus vähän ennen tolppaa kun ohitin silloin rekkaa) alueella eikä tullu mitään kirjeitä kotiin, edes varoituksia. Monilla kavereillakin on välähtänyt, muttei ole mitään tullut. Ei näiden peltipönttöjen kohdalla mikään ole varmaa.

edit: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72266-poliisi-julkisti-nain-ylinopeussakot-rapsahtavat-jatkossa

Komp. Ajoin kuorma-autolla 60 alueella rajoitinta vasten (välähti) eikä kuulunut mitään. Sama kamera juhannuksena, henkilöauto alla, 74 km/h sakot oli jotain 80 € muistaakseni.

Sakkoahan tuosta ei vielä tule, jos oli 100 rajoitus. Kysymys kuuluukin oliko ajoneuvo sinun nimissä vai esim. työsuhdeauto? Työsuhdeautoilijoille ei ilmeisesti viitsitä lähetellä varoituksia, näin eräs kokenut ylinopeusajaja tiesi sanoa.

Komp. Ajoin kuorma-autolla 60 alueella rajoitinta vasten (välähti) eikä kuulunut mitään. Sama kamera juhannuksena, henkilöauto alla, 74 km/h sakot oli jotain 80 € muistaakseni.

Saman tehny itte, rajotinta vasten laskettu täysperällä 60 alueella tolppaan ja räps, mitään ei kuulunut koskaan.

Back
Ylös Bottom