Jees.. Pitää koittaa, taikka vähentää noita pähkinöitä ja kattoo mitä viikonpäästä sanoo. Vatta ainaki toiminu jokapäivä ;)
En tiiä johtuko noista, mut 1,3kg katos viikossa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees.. Pitää koittaa, taikka vähentää noita pähkinöitä ja kattoo mitä viikonpäästä sanoo. Vatta ainaki toiminu jokapäivä ;)

Neljä päivää takana ketodieettiä ja keho ei näytä vieläkään olevan ketoosissa tai eilen illalla näytti ketoosiliuska, mutta ei tänään.
Hiilarit ovat jääneet n. 30g päivässä ja nekin lähinnä kaalesta, porkkanasta, tomaatista ja kurkusta. Ensimmäinen salitreeni meni ihan yhtälailla kuin ennenkin, mutta tais olla vielä glykogeenin rippeitä jäljellä. Se on kuitenkin uskomatonta, että olen jo palautunut siitä treenistä.
Neljä päivää takana ketodieettiä ja keho ei näytä vieläkään olevan ketoosissa tai eilen illalla näytti ketoosiliuska, mutta ei tänään.
Hiilarit ovat jääneet n. 30g päivässä ja nekin lähinnä kaalesta, porkkanasta, tomaatista ja kurkusta. Ensimmäinen salitreeni meni ihan yhtälailla kuin ennenkin, mutta tais olla vielä glykogeenin rippeitä jäljellä. Se on kuitenkin uskomatonta, että olen jo palautunut siitä treenistä.

Oottako huomannu, että syketaso olisi noussut tällä dieetillä? Itselläni on syke ollut pari päivää normaalia kormeammalla. En ole treenannut liikaa ja olen pitänyt lepopäivänkin tässä viikon aikana. Oon tehnyt vain kaksi salitreeniä ja 3 aerobista 30min kevyttä kävelyä pururadalla.
Pari kysymystä mättöpäivästä ja alkoholista:
Eli tällä hetkellä syvää ketoosia näyttää ketostixit ja silloinhan ei alkoholia ei saa juoda. Jos oletetaan, että joisin lauantaina alkoholii nii riittääkö, että lauantain takkaa hiilareita?
Entäs paljonko ootte hiilareita vetäny? Entäs rasvaa ja kaloreita? Vai voiko huolella vetää esim aamupalaks leipää ja lisukkeet, sitten vaikka karkkipussi ja mäkkiateria ja illalla sitten kaljaa ja yöllä snägärille? Vai tuleeko tossa jo liikaa hiilareita ja rasvaa? Entä täytyykö rasvaa välttää kun vetää hiilareita? Oisin tosi kiitollinen, jos joku vastaisi.