Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mersu laakista kehujen kanssa katsastuksesta läpi. En korjannut/tarkistanut mitään. Suoraan kotoa asemalle.
Päästöt paremmat ku uudessa. (CO: mitattu 0.12 sallittu 3.5, HC: mitattu 136 sallittu 600). aye!

katy-perry-bouncing-boobs.gif

Joo tosiaan, tänään pääsee salille kun on tuo flunssa poissa.

Tukkaa lähti n.20cm kun pidennykset otettiin pois. Rastoittuneet kohdat myös selvitettiin, joten mulla ei ole enää rastojakaan! Tuntuu mahtavalta :)

Lisäksi mulla on nyt iso matkalaukku, läppärilaukku, lento varattuna ja opintotukipaperit Kelassa. Jätän aina asiat viime tippaan, mutta sit kun ne saa hoidettua, fiilis tuplasti parempi :haart:

Eräs portsari oli sanonut minusta näin:
"Tulispa se fitness-mimmi takas et näkisitte sen mahtavat muodot!"

Ihan pikkusen vaan kohottaa itsetuntoa :D

Tukkaa lähti n.20cm kun pidennykset otettiin pois. Rastoittuneet kohdat myös selvitettiin, joten mulla ei ole enää rastojakaan! Tuntuu mahtavalta :)

Lisäksi mulla on nyt iso matkalaukku, läppärilaukku, lento varattuna ja opintotukipaperit Kelassa. Jätän aina asiat viime tippaan, mutta sit kun ne saa hoidettua, fiilis tuplasti parempi :haart:

Sittenhän meitä on kaksi. Siis sellaisia, jotka jättää asiat viime tippaan. Iso pinkka hakemuksia täytettyinä, ja huomenaamulla aikaa viedä ne Kelaan ku ensimmäiset tunnit alkaa vasta klo 11.45.

Mersu laakista kehujen kanssa katsastuksesta läpi. En korjannut/tarkistanut mitään. Suoraan kotoa asemalle.
Päästöt paremmat ku uudessa. (CO: mitattu 0.12 sallittu 3.5, HC: mitattu 136 sallittu 600). aye!

No tikissä on ollu. Mittailtiin tuossa pari kk:ta sitten pakokaasuarvoja tuosta mun kesäautosta, ja HC:t oli noin 2000:D
Piti vähän ruuvailla ennen kuin vei katsastukseen.

Oijoi! Kävin tänään työhaastattelussa ja pätevyydet kivasti riitti. Kyseessä siis keikkahommat sijaistamaan ala-asteen luokanopettajia ja yläasteelle ja lukioon teknisten töiden, matematiikan, fysiikan ja kemian aineenopeksi. Keikkaa odotellessa.

Heti perään tuli kutsu työhaastatteluun autokorjaamolle työnjohtoon! Siinä voi käydä hyvin, mutta odotukset eivät ole turhan korkealla. Joka tapauksessa melkein lottovoitto päästä edes haastatteluun. Sen verran vielä ukkoutunut ala että parinkymppisenä tytönhupakkona saa aika paljon todistella osaamistaan ja että tulisi ihan töitä tekemään eikä vain tukkaa pyörittelemään. Tuntuu että pitäisi todistaa olevansa tuplasti parempi kuin yksikään mieshakija päästäkseen edes haastatteluun. Se ukko joka soitti oli hirmu kiinnostuneen ja positiivisen kuuloinen, vaikka multa puuttuu osa aika tärkeistäkin osaamisalueista mutta selitti että ovat valmiita kyllä katsomaan läpi sormien ja olevansa juuri minusta kiinnostunut koska olen autopeltiseppä ennestään ja heillä voisi olla mulle käyttöä juuri koripuolella (joka olisi mulle tietysti oikea jättipotti) vaikka virallisesti huollon puolella on vajausta. Melkein lottovoittaja siis täällä hehkuttelee!

Soitti jonohoitaja äsken :),oikean käden leikkausaika tiedossa.Oiskin mennyt ennakkosuunnitelma juuri kohdalleen jos ei
olisi ollut kaularangan MRI kuvausta ensimmäiseksi suunnitellulle ajalle,no meni 4 päivää vaan eteenpäin.

Ensimmäinen tieteellinen tutkimus, jossa meikä on mukana, on menossa painoon! :rock:

Kyseessä kuitenkin melko pieni lehti ja itse vasta 4. kirjoittaja mutta tästä se ura lähtee :D

Oijoi! Kävin tänään työhaastattelussa ja pätevyydet kivasti riitti. Kyseessä siis keikkahommat sijaistamaan ala-asteen luokanopettajia ja yläasteelle ja lukioon teknisten töiden, matematiikan, fysiikan ja kemian aineenopeksi. Keikkaa odotellessa.

Heti perään tuli kutsu työhaastatteluun autokorjaamolle työnjohtoon! Siinä voi käydä hyvin, mutta odotukset eivät ole turhan korkealla. Joka tapauksessa melkein lottovoitto päästä edes haastatteluun. Sen verran vielä ukkoutunut ala että parinkymppisenä tytönhupakkona saa aika paljon todistella osaamistaan ja että tulisi ihan töitä tekemään eikä vain tukkaa pyörittelemään. Tuntuu että pitäisi todistaa olevansa tuplasti parempi kuin yksikään mieshakija päästäkseen edes haastatteluun. Se ukko joka soitti oli hirmu kiinnostuneen ja positiivisen kuuloinen, vaikka multa puuttuu osa aika tärkeistäkin osaamisalueista mutta selitti että ovat valmiita kyllä katsomaan läpi sormien ja olevansa juuri minusta kiinnostunut koska olen autopeltiseppä ennestään ja heillä voisi olla mulle käyttöä juuri koripuolella (joka olisi mulle tietysti oikea jättipotti) vaikka virallisesti huollon puolella on vajausta. Melkein lottovoittaja siis täällä hehkuttelee!

Autopeltisepän papereillako lukioon matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa sijaistamaan? Vai ootko kerenny käydä tuohon ikään jonkun toisenki tutkinnon autopeltisepän lisäksi? Ei oo mitään autopeltisepän tutkinnon vähättelyä, vaan jäi vaan vähän mietityttään. :)

Autopeltisepän papereillako lukioon matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa sijaistamaan? Vai ootko kerenny käydä tuohon ikään jonkun toisenki tutkinnon autopeltisepän lisäksi? Ei oo mitään autopeltisepän tutkinnon vähättelyä, vaan jäi vaan vähän mietityttään. :)

AMK:ssa tällä hetkellä opiskelen insinööriksi, sitä kautta pätevyydet kelpuuttavat noihin em. luonnontieteisiin.

Alkanu koulu ja elämä kiinnostaa taas ihan eri tavalla uuden harrastuksenpoikasen myötä. Muutamaman kaverin kanssa ollaan käyty vaparia harjottelemassa, kun yks näistä kavereista sitä harrastaa. On ollu joka ikisen kerran jälkeen niin lopussa ja fiilis katossa että. :) Jaksaa sitten keskittyä myös niihin ei-niin-kiinnostaviin asioihin kuten koulun skeidakursseihin.

Parin viikon päästä kipsi pois ja ehkä n. kuukauden päästä takas salille. Mietityttää vaan hiukan miten 3 kuukauden kipsin ja puolen vuoden tauon jälkee on sarjapainot muuttunu:D. Noh ei mua hävetä vaikka joutuisin hauberia reenaa 5 kilon painoilla, kuhan pääsis reenaa:haart:

Back
Ylös Bottom