Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Mahtavaa! Tätä menoa keinotekoisesta kaksikielisyydestä päästään vielä eroon, kun kerran itsekin myöntävät sen keinotekoiseksi.

Toivottavasti päästään eroon ja pian.

Käsittämätöntä, et tollasia kulkuvälineitä tarvii joku terveen kropan omaava ihminen. Pitäs kieltää lailla kaikki tollaset, liikuntarajoitteiset sais noita lääkärinmääräyksestä.

Käsittämätöntä, et tollasia kulkuvälineitä tarvii joku terveen kropan omaava ihminen. Pitäs kieltää lailla kaikki tollaset, liikuntarajoitteiset sais noita lääkärinmääräyksestä.
En mä usko, että segwaylla voi kukaan liikuntarajoitteinen vedellä. Kohderyhmäkin on ihan vastakkainen. Ei se ole mikään vammaisapuväline. Musta toi on itseasiassa ihan mielenkiintoinen peli.

Ei tarvi kohta enää "hurjastella" moottoriteilläkään...

Hyvä hyvä. Siinä vaiheessa viimeistään hankin tutkanpaljastimen ja olen ihan avoimesti vittumainen kaahari, joka ei välitä muista kuin itsestään. Ai niin, kohta tulee tietysti se keskinopeusvalvonta joka pätkälle, ja tekee mun suunnitelmani tyhjäksi. On tämä ihana holhousvaltio. Ai ai, kun saisi nyt aikaiseksi muuttaa pois täältä.

Jep kyllä alkaa olemaan suoraa vittuilua toi touhu. Se on hyvä, että meillä on Vihreät ajamassa vihreitä arvoja..

Miten helvetissä tämä on mahdollista demokratiassa, missä todennäköisesti suurin osa vastustaa tällaista pelleilyä? Taitaakin olla oikea kansandemokratia täällä kyseessä. Tuohon vielä tiukennettua valvontaa ja kiristettyä rangaistuskäytäntöä, niin voi sitten lopettaa työssäkäynninkin, kun ei pääse kuin omalla autolla. Sittenhän ei ole enää millään mitää väliä ja jälki tulee olemaan sen mukaista. Voi -tana kun ottaa päähän nuo holhoojaämmät sukupuolesta riippumatta.

Ei helvetti, mitä vittua oikeasti? Nykyinen 120km/h motareilla on jo pelkkää pelleilyä, puhumattakaan 80-rajoituksista.

Ministeriö aikoo alentaa nopeusrajoituksia saasteiden vähentämiseksi

Ei tarvi kohta enää "hurjastella" moottoriteilläkään...

Kaksi sanaa: Ei jumalauta! :wall: :wall: :wall: :wall:

Ja mä kun oon ollu sitä mieltä, että noita nopeuksia voisi monin paikoin ihan huoletta NOSTAA! Ainakin tulee ajettua liikennevirran mukana + 20 km/h ilman minkäännäköstä ongelmaa. Mutta eikun vihreä sitä ja vihreä tätä.. Tällä se taivaspaikka sitten Suomelle saadaan..

Mä muuta ihan kohta jonnekin where streets have no name...

Miten helvetissä tämä on mahdollista demokratiassa, missä todennäköisesti suurin osa vastustaa tällaista pelleilyä? Taitaakin olla oikea kansandemokratia täällä kyseessä. Tuohon vielä tiukennettua valvontaa ja kiristettyä rangaistuskäytäntöä, niin voi sitten lopettaa työssäkäynninkin, kun ei pääse kuin omalla autolla. Sittenhän ei ole enää millään mitää väliä ja jälki tulee olemaan sen mukaista. Voi -tana kun ottaa päähän nuo holhoojaämmät sukupuolesta riippumatta.

Niin, suomessahan auton omistaminen on yksi kovimmista rikoksista jonka kansalainen voi tehdä.

Kun aina puhutaan siitä, että esim raiskaustuomiot on ihan liian lieviä, niin pitäis saada ne liikenneministeriön hemmot tuomitsemaan seksuaalirikollisia. Tulisi varmaan kuolemantuomio takaisin käyttöön.

Eduskuntavaalit on ens keväänä, muistakaa äänestää.

Back
Ylös Bottom