Voiko naamakirjassa perua kaveripyynnön? Sohlasin vähän.
^Ei voi.
wtf no voit poistaa sen ainaki ku se on hyväksyny :OMulla ei näy. Ei ole mitään sellaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko naamakirjassa perua kaveripyynnön? Sohlasin vähän.
^Ei voi.
wtf no voit poistaa sen ainaki ku se on hyväksyny :OMulla ei näy. Ei ole mitään sellaista.
Miks ulkomailla usein vessojen ovet aukeaa sisääpäin? Eihän niistä perkeleen kopeista pääse ulos! :D Joku sanoi että pääsee nopeammin sisään jos tarvii vaikka laatata, mutta silti ihme touhua.![]()
Veikkaus ilmoittaa sm-liigan pelien viimeiset ottelut aivan oudosti eli mikä noissa on logiikka. Esim kalpa-jokerit päättyi 0-4 mutta veikkauksen ilmoituksen mukaan 0-1
Mistä pirusta löytäisi kalpa-saipa pelien edellisten kohtaamisien tulokset.
Miksi sanotaan esim jonkin bändin kappaletta jos se pelkästään soitetaan, eli ei ole laulua mukana, kun en nyt millään saa sitä sanaa päähäni.
Onkos kukaan pehmitellyt leikkausarpea voiteella ja onko hyödyttänyt mitiä?Ja millonkas aloititte jos haava normaalisti parantunut.
En muistanut sairaanhoitajalta kysäistä,ompeleet poistettiin keskiviikkona ja vielä en ole uskaltanut hivellä mitään ylimääräsiä käteen.
Ja aika pian tikkien poiston jälkeen kevyesti levittelin.
Toimiiko muilla veikkauksen sivut? itse en pääse kirjautumaan sisälle...
Oon aina suunnitellu ensin kasvattavani massiiviset lihat ja sitten ku koko on passeli ni alotan voimareenit. Eli pieneneekö lihakset paljonki jos muutaman vuoden päästä vaihdan päiksee massatreenin voimatreeniin?