Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Komea laji tuo Gymkhana, ja Top Gear tais nostaa näkyvyyttä jonkin verran.

No eipä noilla blockin videoilla oo gymkhanan kanssa juuri muuta tekemistä kun että välillä on keiloja ripoteltu sinne tänne. Gymkhana on käytännössä vaan japaninkielinen sana autoslalomille/autokrossille.
esim. tässä normaali gymkhanaa, vähän erinäköistä touhua...

blockin uusimmassa ihan näppärää ajamista, mutta vähän jäi sellanen fiilis että onhan tää jo nähty.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan huipulla heppu vielä irrottaa molemmat kätensä tukitangosta ennen turvaköyden kiinnittämistä :O Luulis että noin korkea torni heiluis aika paljon, mutta näköjään on aika vakaa.

Aika hullun näköstä kyllä. Tossa ei kauheasti parane mistään korkean paikan kammosta kärsiä.

Tuulitunnelivideon loppu oli kyllä törkeen siisti myös.

Ei nyt paska mutta ei nyt mikään hyväkään.. Hätäsesti tehty..

Oli nähty tai ei, mut hienosti se vie tuota autoa.

Olis hauska nähdä ne epäonnistuneet yritykset, veikkaan että tuota ei ole "ihan" yhdellä otolla kuvattu:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hauskoja pätkiä.

Olen muuten lopettanut tupakinkäryttelyn nuuskalla. Sitten kun nuuska loppui ei ollut mitään, ja ei häirinnyt. Toki olen sen jälkeen aloittanut uudestaan mutta anyway...

Pääsee hyvin tupakanpolttoon liittyvästä tavasta, tilanteet ym., sen takia toimii ainakin omalla kohdalla. Pitäs varmaan uudestaan.

Oli nähty tai ei, mut hienosti se vie tuota autoa.

Olis hauska nähdä ne epäonnistuneet yritykset, veikkaan että tuota ei ole "ihan" yhdellä otolla kuvattu:D

Juu ei varmasti ole, muuten muutamia näkymättömiä kameroita / kameratukia ja kuvaajiakin messissä. ;) Tuo yksikin pieni pusu seinään videon alkupäässä on ihan tarkoituksella mukana, erikseen vielä näytetään sisältäkin kun vähän tärähtää.. :) Mainio shöyklippi kyllä kokonaisuudessaan.

- H

Oikeesti, mua kouri mahasta kattoa tota videota! Jäis niin tekemättä toi homma. Pitäkööt antenninsa saatana! :DD

Aattelin ihan samaa, että jos mulle sanottais että antennissa on vika, niin sanoisin että saa mun puolesta kaatua koko vitun antenni, mä en sinne lähde...ei oo tarpeeks rahaa maailmassa että tekisin ton.
Se kypärä oli päässä vissiin siksi että on jotain mihin kiinnittää kamera, ei taida pudotessa mainittavasti auttaa.

Back
Ylös Bottom