Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Melkeinpä kaik kaverit on josai autokyydis juomas ja luultavimmin n. 50+ km päässä täältä et tuskinpa. Ja keskusta on tyhjänä iltasin tää on tällane tuppukylä :P

Käytä se aika järkevästi, keksi joku asia missä haluat olla parempi. Vaikkapa tuppukyläs paras. Keskity siihen viikonloppusin ja tee sitä kunnes oot siinä hyvä. Toiminu mulla useamman vuoden jo.

Haistakaa valittajat vittu, meikä on 3 vuotta toivonu et oisin taas 16 ja elämä ois siistiä. Menkää itteenne perseet!

Naisia pitäis saada ulkonäköö on ja lihasta ja luonne on ++, pitäisköhä, alkaa vituttamaan tää sinkkuna oleminen :D

Oletko miettiny, että saatat antaa ittestäs ylimielisen kuvan = naisia ei ole? :D

Mitenkä niin 17 ikävuodesta kannattaa nauttia? Sietämätöntä paskaa tää lähinnä on.. Arkipäivät menee amikses salil ja koneel ja viikonloput pelkästää koneel. Naisiakaa ei näy ja tuskin näkyy 10 vuoden päästäkään
Kun hommat siitä ei vanhenmiten ainakaan helpotu :D. Kyllä se siitä.... Oishan se kiva olla taas 17v.

Kun hommat siitä ei vanhenmiten ainakaan helpotu :D. Kyllä se siitä.... Oishan se kiva olla taas 17v.

Totta, lapsuudessa ei tarvinnut miettiä mitään raha-asioita pahemmin tai oikeastaan mitään. Nuoruudessa sai rellestää, siitä kannattaa nauttia. Nyt pitää kihnutella paskoilla tuloilla etiäpäin ja miettiä miten syöt tässä kuussa. Nuorenpana itsekkin mietin ,että vittu mitä paskaa, nykyään sitä kaipaa takasin.

Anteeksi ot.

Ei kai nyt kenenkään yksittäisen asukkaan laputtamiset mitään auta. Ja tää on niin perusmeininkiä. Kiroillaan netissä ja muille asukkaille miten joku naapuri häiriköi ja soittelee rokkia öisin, mutta ei tehdä mitään asialle. Jos tollanen meininki jatkuu siitä kannattaa ilmoittaa isännöitsijälle niin jotain voi alkaa tapahtumaan. Ja mielellään useampi asukas ettei jää sana sanaa vastaa. Sitten isännöitsijä voi pistää kirjallisen varoituksen, että jos meno ei rauhotu niin parin vastaavan varoituksen jälkeen saavat alkaa etsiä uutta kämppää. Ei se isännöitsijä voi muuten tietää mitä taloyhtiössä tapahtui.

Eli jos ei kiinnosta tehdä asialle mitään niin tuskin siihen tulee muutosta. Siinähän kärsitte. Minä ainakin olen ilmoittanut isännöitsijälle ja niin on muutkin asukkaat tästä meikäläisen rapusta, jos joku alkaa mekastamaan säännöllisesti ihan vitusti. Kyllä ne on sitten rauhoittunut, kun isännöitsijä on lähettänyt varoituksen.

Vitutus hiukan vähenee ku tänne saa valittaa. Noup, en oo Tampereella vaan Vantaalla. Odotan tässä just sitä seuraavaa kertaa ku sieltä se musiikki kuuluu klo 22 jälkeen ja oon kotona, kyllä varmasti menen sanomaan siitä, en vaan jaksa ymmärtää miten ihmiset ei tajua olla häiritsemättä muita. Kyllä sen perus metelin ymmärtää kolinat, kilinät ym. mut en ymmärrä sitä et soitetaan musiikkia tunteja niin kovalla että naapuritki kuulee.
Täällä häiritsee kans toi päivällä musan kuuntelu, kyllähän järjestyssäännöissä lukee jotain, että huoneistossa ja asuinalueella on annettava asuinrauha asukkaille, mutta mikä on käytäntö. Mun mielestä raja menee jo siinä, että naapurissa soi se musiikki tosiaan päivällä niin lujalla että kappaleen sanatki kuulee ihan hyvin. Eikä pysty rauhassa kattoa omaa telkkaa ilman että se naapurin musiikki puskee läpi.

Ei tässä tosiaan muu auta ku käydä niille siitä sanomassa, soitella poliiseja ja ottaa yhteyttä isännöitsijään. Turha siitä on täällä valitella, jos haluaa että asialle tehdään jotain.

Käytä se aika järkevästi, keksi joku asia missä haluat olla parempi. Vaikkapa tuppukyläs paras. Keskity siihen viikonloppusin ja tee sitä kunnes oot siinä hyvä. Toiminu mulla useamman vuoden jo.

Mäkin haluaisin tietää mikä se asia on. Ja intti vituttaa ei paljoa mut vähä kuiteski

Mikäs itselläsi on tää asia jossa oot muita parempi? :D

Missasit vissiin valitettavan kaukaa tuon mun pointin. Jos pyrit parhauteen jossain asiassa on sulla aina kädet täynnä sen kans.

Äkkiä ajateltuna tällä hetkellä en ainakaan omalla salilla tiedä muita jotka tekee paria kehonpainoliikettä saman verran kuin minä. Eikä se ole "suoritus eikä mikään," mutta hauskaa se on harjotella ja kuvitella mielessään olevansa paras. Jos joskus joku sattuu mun nähden tekemään paremman suorituksen ni se antaa taas mulle potkua treenata. On aivan takuuvarmasti tyyppejä jotka soittelis mut suohon, mutta sehän vaan on hyvä. On sitten jotain mitä tavoitella. Ja youtubelinkkejä nyt osaa kuka tahansa einari siteerailla.

Selvensikö? :D

EDIT: Aaa nyt tajusin. Kirjotin siis "toiminu mulla useamman vuoden jo" ja Skilled ja Vstaote kässäs että väitän olevani paras jossain asiassa. Näin ei kuitenkaan siis ole. Pahoittelen jos aiheutin sekaannusta. Tarkoitin että sillä oon välttyny vitutukselta.

Työharjoittelun hyväksyttämiseksi vaadittava harjoitteluraportti ja muut helvetin "oppimistehtävät". Olisi paljon muutakin tekemistä, työprojekti etunenässä, kuin tuhlata vapaa-aikaansa raporttiin josta kukaan ei hyödy paskan vertaa. Vaikka sain työprojektin ihan hyvään alkuun ja koulutehtävät eivät ole kasaantuneet vielä, niin kiire niiden kanssa silti tulee.

Lisäksi on vielä semmonen olo, että ei kiinnosta tehdä yhtään mitään. Vitun vittu.

Niskajumi, heräsin su aamuna niska aivan jumissa, koskee koko ajan eikä pää kunnolla käänny kumpaankaan suuntaan. Ei varsinaisesti mitään uutta kun jumeja on ollut ennenkin mutta nyt ei ole minkäänlaisia lääkkeitä että saisi hetken helpotuksen.

Vituttaa yksi saatanan nettikauppa-lafka kun ei saatana tahdo saada toimitettua takkia jonka tilasin melkein kaksi viikkoa sitten, vittu intokiinastakin tulee tuotteet nopeammin.

Vittuttaa ja masentaa samaan aikaan, mitään yksittäistä syytä ei edes ole oikeastaa, tai no koulu, onneks sekin paska kohta ohi.

Back
Ylös Bottom