Oon iha helvetin turvoksissa :( Pitäs jättää hiilarit ny pois
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ne poliisit sille pahemmin mitään mahda, käyvät sanomassa että musat pienemmälle ja häipyvät, yleensä menee vartti ja sama paska jatkuu, itsellä oli reilun vuoden nuori hemmo naapurissa jonka luona kävi koko ajan lössiä ja meno aikamoista, sai herätä viikonloppuisin sekä viikollakin välillä 3-4 aikaan yöllä kun tultiin jatkoille ja dokailu jatku aamu 6-7 asti ja musa siinä sivussa.
Vituttaa olla 17 vee... paskin vuosi ikinö
No mikset vaan ahda? :D Tottakai nyt bulkilla saa mässätä!
Todellakin kannattaa nauttia siitä. Oikeasti jälkeenpäin vasta tajuaa, kuinka helppoa on asua porukoiden luona, käydä lukioo, amista tms. ja periaatteessa vain olla (en viittaa em. kohdilla suhun). Nyt kun ite oon muuttanut omilleni, niin vasta alkaa tajuamaan, kuinka vittumaista on oikeasti miettiä opiskelijana raha-asioita, tehdä illat jotain laskareita ja koittaa tehdä ruokaa vielä jossain välissä. Varmaankin aika kultaa muistot ja sitten kun joskus valmistun ja pääsen töihin, niin kaiholla muistelen opiskeluaikaa, mutta oikeastaan siinä sitä vasta tajuaa, että kannattaa nauttia nykyhetkestä eikä siitä "sitten kun"-tilanteesta, joka siirtyy aina vain tuonnemmaksi.Vituttaa olla 17 vee... paskin vuosi ikinö
Ai, olitkin nainen. :D Kieltämättä ne ylimääräiset kilot näkyvät naisilla miehiä räikeämmin, mutta kulutat ne sitten vain ylimääräisellä liikunnalla pois!Okei. Mutta sinä järkkäät mun miehelle naisia sitten kun itse olen niin muhkea ettei se enää huoli meikäläiseltä.
Kuulostaa siltä ettet ymmärrä että kerrostalossa kuuluu ääniä, on aivan eri asia tuleeko ääni päivisin vai öisin, muut kertoivat tarinoita kuinka yöunet häiriintyvät kun taas sinä vauhkoat kuinka elämisen äänet kuuluvat..
Tottakai lapsista tulee ääntä, ja vessan vetämiset kuuluu asunnosta toiseen ja katon läpi kuuluu yläkerrasta töminää kun kävellään varsinkin jos juostaan. Kerrostalo asuminen ei sovi kaikille, jos sinne on itse muuttanut niin mun mielestä näitä elämisen ääniä on turha valitella.
Mitenkä niin 17 ikävuodesta kannattaa nauttia? Sietämätöntä paskaa tää lähinnä on.. Arkipäivät menee amikses salil ja koneel ja viikonloput pelkästää koneel. Naisiakaa ei näy ja tuskin näkyy 10 vuoden päästäkään
Voi nyyh. Rupea tekemään muuta viikonloppuina jos se koneella istuminen niin paljon ärsyttää, etkä varmasti saa naisia tuolla asenteella mutta jos nyt haluat niitä nähdä niin täältä löytyy.
Treenaat, oot kavereiden kans, pyörit muuten vaan kaupungilla vaikka pyöräilemäs....