Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltoja vaan.

Voisi mennä vaikka nukkumaan.

Ei tähä aikaa mennä nukkumaan, etenkään viikonloppuna!

Täällä on kyllä niin helvetin tylsää että kohta on pakko mennä johonkin chattiin haastamaan riitaa ja vittuilemaan omalla ylivertaisuudellaan...

Tää on ilmeisesti sellainen ketju, johon voi pikkuhumalassa kirjoittaa kaiken mieleen tulevan paskan missä ei ole mitään järkeä :nolo:?

Itkin, edes vähän, juuri ensimmäistä kertaa niin moneen vuoteen, etten itsekään muista milloin ja mistä syystä viimeksi. Jaa miksikö? Sinänsä pieni juttu, törmäsin youtubessa vanhaan biisiin ja kuuntelin sen läpi useampaan kertaan, ihmetellen missä ihmeessä olen sen kuullut, kun sanat tuntuivat läpikotaisin tutuilta alusta loppuun, vaikka olin satavarma etten ole ainakaan tätä versiota ikinä kuullut. Jonkin aikaa kelailtuani muistin: joskus äärimmäisen kauan sitten, kun olin niin pieni, että juuri tajusin tästä maailmasta edes jotakin, vaikken kovin paljoa, isävainaja oli laulanut kyseistä biisiä minulle mummolan saunassa. Sanat olivat olleet niin hauskat, että olin vaatinut useamman uusintaesityksen, vaikken jutun juonta vielä ihan täysin ollut tajunnutkaan. Jännää, kuinka tuollaiset asiat voivat painua mieleen ja lopulta yht'äkkiä palata mieleen tällaisenkin ajan jälkeen niin, että useammassa kohdassa muisti vielä ulkoa seuraavat rivit, kun tietyn kohdan kuuli...

(Ai niin, itse biisi: http://www.youtube.com/watch?v=_AxDbp8Xji0)

Haa kerrankin valveilla ja koneen äärellä niin, että voi kirjoittaa tänne! Nyt voikin sitten jo mennä nukkumaan...:D

Missäs meidän Ötyä-mies oikein on? :(

Jaha, taas on yö.

Pitkästä aikaa, sain omaa aikaa joten katsoin pari leffaa. Kyllä kannatti. Kohta nukkumaan

Back
Ylös Bottom